هرگز این آیتم را در آشپزخانه به‌کار نبرید!

هرگز این آیتم را در آشپزخانه به‌کار نبرید!


منبع: دلتا پیام

22

1401/8/21

17:34


کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه محصولی است که می‌تواند آشپزخانه و فضای بین کابینت را جذاب و دیدنی کند.

هرگز این آیتم را در آشپزخانه به‌کار نبرید!

کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه محصولی است که می‌تواند آشپزخانه و فضای بین کابینت را جذاب و دیدنی کند. به دلیل حجم زیاد کابینت در آشپزخانه و محدود بودن فضای بین کابینت‌ های بالایی و پایینی قرار گرفتن کاشی مناسب می‌تواند این فضا بهبود بخشیده و علاوه بر آن زیبایی بیشتری را برای کابینت‌های منعکس کند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه می‌پردازیم.

چرا نباید از کاشی سرویس بهداشتی برای بین کابینتی استفاده کرد؟

استفاده از کاشی و سرامیک عموما برای سرویس بهداشتی بوده و دلیل آن نیز واضح است. آشپزخانه خصوصا بین کابینت فضای محدود و کم دیدی است که اگر از کاشی معمولی و عمومی در آن استفاده کرد عملا کارکردن را در آن فضا خسته کننده و یکنواخت می‌کند. به همین دلیل استفاده از تایل‌های جدید و مدرن می‌تواند این فضا را به شدت بهبود بخشیده و این اختلاف قیمتی که بین تایل‌های آلومینومی با کاشی و سرامیک است را جبران ببخشد.

کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه

کاشی‌های بین کابینت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  1. قابل شستشو یا حداقل نظافت ساده و سریعی داشته باشند.
  2. لعاب پوششی بر روی آن‌ها ماندگار بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
  3. دارای اندازه مناسب و تعیین شده و نصب راحتی داشته باشند.
  4. دارای استحکام و توان مقاومت در برابر شرایط محیطی را داشته باشند.

کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه

انواع کاشی بین کابینتی قابل استفاده در آشپزخانه

استفاده از کاشی‌های بین کابینتی سلیقه‌ای بوده و البته معیارهای مشخصی نیز برای انتخاب مناسب‌تر برای شما وجود دارد.

کاشی یا تایل آلومینیومی

این سبک کاشی که مدرن‌ترین و جدیدترین نوع کاشی است از ورق فلز بوده و در پیکسل‌بندی‌ها و سایزهای مختلف با رنگ‌بندی متنوعی قابل عرضه است. این تایل‌ها که از آن‌ها به‌عنوان کاشی پشت چسب‌دار نیز نام می‌برند به‌صورت یکپارچه بر روی چسب‌های قوی دو طرفه بوده و نصب آسان و سریعی را دارند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز آینه‌ها را اینگونه نصب نکنید! سر بزنید.

کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه

کاشی یا تایل‌های شیشه‌ای، کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه

نسل جدید دیگری از بین کابینتی همین کاشی‌ها و تایل‌های شیشه‌ای است. جنس و متریال این نوع تایل‌ها از شیشه سکوریت و رنگی بوده که سایز بندی و تنوع ابعاد و رنگ نیز در آن‌ها بی‌نظیر است. تایل‌های شیشه‌ای را اصطلاحا پشت توری می‌گویند که چسبیدن قطعات به‌صورت قطعه‌ای و عموما در سایز ۳۰*۳۰ بر روی تور بوده و به واسطه چسب‌های آکواریوم نصب می‌شوند.

کاشی یا تایل‌های شیشه‌ای

کاشی یا تایل سنگی

تایل‌های سنگی همانطور که از اسمشان پیداست متریالی از جنس سنگ داشته و عموما از سنگ‌هایی استفاده می‌شود که ساختار گرانیتی و براقی را به همراه دارند. این تایل‌ها به وسیله ابزار سی ان سی و برش‌های مخصوص در پیکسل‌های مختلف قابل عرضه است و نصب آن نیز از طریق چسب‌های پودری و خمیزی انجام می‌شود.

کاشی یا تایل سنگی

کاشی یا تایل میکس

این تایل‌ها ترکیب شیشه و آلومینوم، شیشه و سنگ، آلومینیوم و استیل و غیره بوده و عموما در سایزهای ۳۰*۳۰ در پیکسل‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. این سبک از کاشی بر روی تور سوار شده و در دسته کاشی‌های پشت توری قرار می‌گیرند.

کاشی یا تایل کامپوزیت، کاشی بین کابینتی مناسب آشپزخانه

این سبک از تایل‌ها از مواد کامپوزیتی که ترکیبی از آلومینیوم، رزین و سایر مواد است ساخته شده و در ابعاد و رنگ‌بندی مختلفی قابل عرضه است. این سبک از تایل‌ها نیز بر روی چسب‌های قوی دو طرفه چسبیده شده و در دسته کاشی‌های پشت چسب‌دار به فروش می‌رسد.

کاشی یا تایل کامپوزیت

پیشنهاد مطالعه: مطلب ساده‌ترین روش ساخت گلدان خانگی را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو