مجرم تحت تعقیب رو پیدا می کنی اگر جز باهوش ها باشی!

منبع: گفتنی

19

1401/8/21

23:44


آزمون هوش مجرم: یکی از افراد حاضر در تصویر یک مجرم تحت تعقیب است. آیا شما می توانید او را پیدا کنید؟ هوش تصویری امروز مهارت های شناختی شما را به چالش می کشد. بنابراین سعی کنید از این تست سرگرمی غافل نشوید! برای حل آزمون هوش مجرمفقط 3 ثانیه زمان دارید!   تصویر آزمون …

آزمون هوش مجرم: یکی از افراد حاضر در تصویر یک مجرم تحت تعقیب است. آیا شما می توانید او را پیدا کنید؟

هوش تصویری امروز مهارت های شناختی شما را به چالش می کشد. بنابراین سعی کنید از این تست سرگرمی غافل نشوید!

برای حل آزمون هوش مجرمفقط 3 ثانیه زمان دارید!

 

تصویر آزمون هوش مجرم

آزمون هوش مجرم

آزمون هوش مجرم:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

حتما ببینید: به نظرت کدوم یکی برگرده از بقیه جذاب تر هست؟

.

.

حواس پنجگانه تان را به کار بگیرید و یا حتی حس ششمتان را! یادتان باشد که تنها یک شانس وجود دارد

.

.

جواب آزمون هوش مجرم

جواب در تصویر زیر مشخص شده او کلاه گیس و تیپ زنانه برای خود درست کرده است ( از استرس زیاد عرق کرده). برخی به اشتباه مرد سمت چپ را با مجرم تحت تعقیب اشتباه گرفته بودند.

خیلی جالبه این تست: اگه از محله های تاریک و متروکه نمی ترسی سگ رو پیدا کن!

پاسخ آزمون هوش مجرم

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب آزمون هوش مجرم را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

توهم نوری چیست؟

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند. کاربران اینترنتی نیز با اندکی مکث در مقابل چنین تصاویری سعی در پاسخگویی به این سوال دارند.

این تصاویر از توهمات نوری به منظور مطالعه ذهن و چشم ها با جزئیات زیاد است. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. یافتن راه حلی برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. وقتی معما حل می شود، ذهن مردم متعجب می شود.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

لینک های مرتبط:

خوب دقت کنید و بگید کدوم خانم بارداره؟

فقط تیزبین ها قادرند دو چهره پنهان شده را ببینند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو