بهترین ریمل ضد آب کدام برندها است؟

منبع: اوما

18

1401/8/22

10:51


بهترین ریمل ضد آب کدام برندها است؟

خرید ریمل ضد آب برای کسانی که قصد رفتن به تعطیلات را دارند یا می‌خواهند در آب و هوای بارانی گردش کنند و ... بسیار ضروری است. ریمل‌های ضدآب زیادی در بازار وجود دارند اما قصد داریم بهترین ریمل‌های خارجی و ایرانی جدید را در این مطلب معرفی کنیم. اما ریمل ضد آب اصلا چه نوع محصولی است؟ در تهیه این ریمل‌ها از آب استفاده نمی‌شود. بلکه ترکیبات آن‌ها مبتنی بر روغن است. اکثر ریمل‌های ضدآب از مواد تشکیل‌دهنده موم و سیلیکون ساخته می‌شوند، این مواد مژه‌ها را در برابر عرق، اشک و آب مقاوم‌تر می‌کنند.

نکته‌های حائز اهمیت استفاده از ریمل ضد آب

از جمله ویژگی‌های ریمل ضد آب عبارتند از:

  • برای افرادی که اکستنشن مژه دارند، خرید این نوع ریمل پیشنهاد نمی‌شود، چون ممکن است چسب اکتنشن را بی اثر کند.
  • ریمل ضد آب به دلیل اینکه بر پایه روغن است، برای باشگاه یا مراسم عزاداری بسیار مناسب است. چون در مقابل عرق یا اشک نمی‌ریزد.
  • برای مژه‌های قوی از این ریمل استفاده می‌شود، اگر مژه‌های شکننده و خشک دارید، استفاده از ریمل ضد آب پیشنهاد نمی‌شود.
  • برای پاک کردن این نوع ریمل حتما از مواد پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید و به‌صورت ملایم آن را از روی مژه بردارید. ریمل ضد آب مقاوت زیادی دارد.
  • کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، هر ریملی مناسب چشم آن‌ها نیست و باید در خرید ریمل دقت کنند.

نکاتی که باید در خرید ریمل ضد آب مدنظر داشته باشید

  • توجه به طراحی برس

مسلما هر فرد برای یک هدف خاص اقدام به خرید ریمل می‌کند، بعضی افراد برای خاصیت بلندکنندگی، برخی برای خاصیت حجم دهندگی، برخی هم برای فرم دهی به مژه ها. برس‌ با طراحی خمیده، به بلند کردن مژه‌ها برای داشتن چشم‌های درشت کمک می‌کند. اگر به دنبال حجم دهی هستید، بهترین گزینه استفاده از ریملی با برس بزرگ و کرکی است. در مورد طول زیاد، به دنبال برس نازک باشید.

  • ماندگاری

مدت زمان ماندگاری یک ریمل ضد آب متفاوت است. بنابراین به هدف و نیاز خود توجه کنید. اگر تنها چند ساعت می‌خواهید از ریمل ضد آب استفاده کنید، از مدل‌هایی با ماندگاری کم مانند SEX هم می‌توان استفاده کرد که راحت تر پاک می‌شوند.

بهترین ریمل های ایرانی ضد آب

مدل‌های ریمل زیادی در بازار وجود دارد که رفتن به بازار قطعا هرکسی را گیج می‌کند. به همین دلیل بهترین ریمل‌های ضد آب ایرانی و خارجی را برایتان معرفی می‌کنیم.

ریمل ضد آب ایزادورا

بهترین ریمل ضد آب کدام برندها است؟

اگر چشمان حساسی دارید، این ریمل مناسب شماست. خرید ریمل ضد آب ایزادورا برای کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. این ریمل حاوی رنگدانه‌های سیاه کربنی است. برس این ریمل با شانه‌های بلند و کوتاه پاسخ گوی انواع مژه می‌باشد. این ریمل خاصیت حجم دهی بالایی دارد.

برای تهیه ریمل های ضدآب اورجینال و اصل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه کنید. زیرا سایت مدیسه توانسته است در جشنواره برند محبوب 1401 با آرای مصرف کنندگان رتبه نخست را در میان فروشگاه های اینترنتی کسب کند. از این رو با خیال آسوده و اطمینان از مدیسه خرید خود را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

ریمل ضد آب زیبرا

مدل Volum Lash Mascara 3 in 1 برای ابرو و مژه بسیار مناسب است. این ریمل به مژه افراد فرم می‌دهد. به دلیل کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده آن، مژه‌ها با استفاده از این ریمل به هم نمی‌چسبند. اگر از این ریمل ضد آب برای ابرو استفاده کنید به دلیل ساختار ژله‌ای مانند آن، حالت ابرو را ثابت نگه می‌دارد. این ریمل اصلا ریزش نمی‌آورد و دارای ماندگاری بالا است. ریمل و خط چشم ماژیکی در کنار هم، جلوه بسیار جذابی به چشمان شما می‌دهند.

ریمل ضد آب اوریفلیم

ریمل ضد آب اوریفلیم حاوی موم زنبور عسل است و این ماده در حالت دادن به مژه ها بسیار موثر خواهد بود. برس این محصول برای ساختن مژه‌هایی ضخیم بسیار عالی عمل می‌کند. این ریمل به هیچ عنوان ریزش ندارد. از مزایای دیگر ریمل ضد آب اوریفلیم دارا بودن پروویتامین B5 است.

ریمل حجم دهنده فور اور 20

این ریمل خاصیت حجم دهندگی بالایی دارد و مژه‌ها را به شدت مشکی می‌کند و موجب نرمی و انعطاف مژه‌ها می‌شود. به دلیل مواد تشکیل دهنده آن، مژه‌ها به هم نمی‌چسبند و ریزش نخواهند داشت. خرید ریمل فوراور 20 برای کسانی که می‌خواهند در فعالیت‌های روزانه حضور داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

ریمل ضد آب لورآل

بهترین ریمل ضد آب کدام برندها است؟

اگر مژه‌های کوتاهی دارید این ریمل مناسب شما است. این ریمل خاصیت بلندکنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و ماندگاری بالای آن باعث شده است تا طرفداران بسیاری داشته باشد. ریمل ضد آب لورآل از مقاوت بالایی برخوردار است و عوامل مختلف نظیر اشک، باران، عطسه، عرق و حتی مالیدن چشم موجب ریزش آن نمی‌شود. این ریمل به راحتی پاک می‌شود. یکی از معایب ریمل لورآل طراحی برس آن است که مژه‌های پایین چشم بواسطه این طراحی، خوب فرم نمی‌گیرند.خرید ریمل لورآل برای کسانی که خواهان مژه های مشکی جذاب هستند، پیشنهاد می‌شود.

ریمل ضد آب میبلین

این محصول ریملی با کیفیت و مقرون به صرفه و برای کسانی که خواهان ظاهری طبیعی هستند، مناسب است. حتی اگر مژه‌هایتان کوتاه باشد می‌توانید از این ریمل استفاده کنید، چون پوشش دهی عالی دارد، بدون اینکه مژه‌ها را جمع کند. در زمان شستن نیز این ریمل زیر چشم را سیاه نمی‌کند. این ریمل ضدآب از خاصیت بلندکنندگی بالایی برخوردار است و قابلیت پوشش دهی مژه‌ها را در طول روز دارد.

ریمل ضد آب لانکوم هایپنوز دراما

 

از مزیت‌های قابل توجه این ریمل حجم دهندگی فوق العاده آن و از معایب آن بوی قابل توجه است.

شکل برس این ریمل ضد آب که مانندS  است باعث می‌شود تا برای انواع مژه‌ها قابل استفاده باشد. در کنار سهولت کاربرد، این ریمل قابلیت پوشش دهی عالی هم دارد و بسیار مشکی است.

 

ریمل ضد آب MAC In Extreme Dimension

این ریمل ضد آب خاصیت بلند کنندگی دارد اما نه آنقدرها که ادعا می‌کند. برس های این ریمل بسیار نرم است و براحتی روی مژه قرار می‌گیرد. اما کمی مژه را سنگین می‌کند. ریمل ضد آب مذکور خاصیت بلندکنندگی، حجم دهندگی و فر کردن مژه‌ها را دارد. کاملا مشکی است و برای پوشش دهی در تمام طول روز کاربرد دارد.  این ریمل ضد آب به همراه خط چشم ماژیکی روی چشم غوغا می‌کند!

 

ریمل ضد آب Neutrogena Hydro Boost Plumping

این ریمل ضد آب ظاهر بسیار ساده ای دارد اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ریمل کلاسیک به هیچ عنوان ریزش ندارد و به مژه‌ها حالتی طبیعی می‌بخشد. اگرچه این محصول لیفت چشم قابل توجهی را ارائه نمی‌دهد، اما به لطف برس کمی مخروطی، برای بلند و فر کردن مژه کاربرد دارد. پوشش دهی این ریمل بسیار طولانی مدت است و در تمام طول روز استفاده می‌شود. این ریمل ضد آب خاصیت بلندکنندگی بالایی دارد و در رنگ‌های مشکی و مشکی/قهوه ای موجود است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو