نتایج قرعه کشی ایران خودرو | برندگان خوش شانس ایران خودرو چه کسانی هستند؟

12

1401/8/22

11:05


نتایج قرعه کشی ایران خودرو | برندگان خوش شانس ایران خودرو چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​قرعه کشی ایران خودرو با حضور ناظران ویژه برگزار شد و منتخبان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند. برندگان جدید قرعه کشی ایران خودرو به 2 طریق از برنده شدن نهایی خود مطلع می شوند ابتدا شرکت ایران خودرو برای منتخبین پیامک ارسال میکند  یا خریداران با وارد شدن به سایت ایران خودرو و ارسال کد پیگیری از نتایج قرعه کشی ایران خودرو مطلع می شوند.ایران خودرو قرار است محصولات جدیدی را در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو معرفی کند. در ادامه به آخرین خبر از قرعه کشی ایران خودرو می پردازیم.

قرعه کشی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته است.

اجرای این طرح‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز یعنی تا امروز یک‌شنبه ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU۷P عرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد‌.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۲۵ آبان ماه از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

قرعه کشی ایران خودرو

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو