دانلود بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

377

1398/5/3

01:38


بازی Sleeping Dogs به معنای واقعی خوش ساخت و جذاب بود. عنوانی بی سر و صدا و باکیفیت که نه اعلام کرد می خواهد جی تی ای را شکست دهد و نه ادعای خاصی داشت ولی برخلاف همتای پر سر و صدایش که خیلی ادعاهای زیادی داشت و از نظر اسمی به هم شباهت زیادی دارند (سگ های این بازی خواب هستند و سگ های آن بازی نگهبان هستند!!) توانست بی سر و صدا همه را راضی نگاه دارد و یک بازی جهان آزاد خاص و خیلی جذاب را برای ما به ارمغان آورد. با موفقیت های بسیار خوبی که Sleeping Dogs در نسل هفتم با آن ها روبرو شد و بارها توسط منتقدین و طرفداران و .. مورد تحسین قرار گرفت و متای ۸۳ را به خود اختصاص داد، اصلا دور از ذهن نبود که با ورود به نسل هشتم، کمپانی اسکوئر انیکس به فکر انتشار نسخه نسل هشتمی این بازی نیز بیافتد تا موفقیت آن را به نسل هشتم نیز انتقال دهد و کاربران نسل هشتم که از تجربه این بازی در نسل قبلی باز مانده بودند نیز بتوانند یک بازی خوش ساخت و خیلی جذاب و خاص را تجربه نمایند، آن هم با ارتقای گرافیکی و تمام بسته های الحاقی و …

به این شکل بود که نسخه Sleeping Dogs: Definitive Edition به عنوان ورژن نسل هشتمی بازی پای به دنیای بازی ها گذاشت و برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در سال ۲۰۱۴ عرض گردید. به شخصه در نسل هفتم این بازی را بعد از یک ساعت بازی کردن رها کردم و جالب است بدانید که با این که بازی را بی خیال شدم ولی همیشه و حتی همان موقع هم می دانستم که اشتباه بزرگی کرده ام و این موضوع همواره در یاد من باقی مانده بود و در نسل هشتم هر بار که نسخه Sleeping Dogs: Definitive Edition تخفیفی می خورد در صدد خرید آن بودم تا این که سرانجام این اتفاق رخ داد و طی یک تخفیف عالی از سونی، این عنوان زیبا را خریداری کردم و چقدر اکنون خوشحالم که این کار را انجام دادم زیرا با چیزی حدود ۵-۶ دلار، حدود۵۰ تا ۶۰ ساعت تجربه بسیار عالی و متنوع و جذاب داشتم که حتی لحظه ای هم برایم خسته کننده نشد.

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-FitGirl

دانلود-بازی-Sleeping-Dogs-Definitive-Edition

داستان بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition همان طور که در زمان عرضه بازی اصلی در نسل هفتم نیز بسیاری به آن پرداختند، داستان بسیار جذاب و جالبی است و روند روایت خوبی نیز دارد که باعث می شود بازی سریع پیش برود و هرگز شما را درگیر وقت تلف کردن های بیهوده نمی کند و ماموریت های داستانی بازی یکی بعد از دیگری لذتبخش و مهم هستند و شباهت زیادی هم به واقعیت دارند. در واقع باید گفت روایت داستان Sleeping Dogs ریتم مناسبی دارد و نه بیش از حد کش پیدا می کند و نه همه چیز را سرسری و بدون مقدمه چینی به خورد بازیباز می دهد. داستان Sleeping Dogs به نوعی قصه کلنجار رفتن رفتن و درگیری های درونی فردی است که یک پایش در پلیس است و یک پایش در وسط Triad و مافیای هنگ کنگ. او مدام در فعالیت های مافیا فرو می رود و دوست پیدا می کند و می بیند که خیلی از وقت ها افراد مافیا که قرار است صرفا آدم بدها باشند، آدم های خوبی هستند و پلیس ها خیلی بدتر و کثیف تر از آنها عمل می کنند.

Sleeping Dogs: Definitive Edition کیفیت گرافیکی “تقریبا” بهتری نسبت به نسخه های نسل هفتمی این عنوان دارد و این موضوع با دقت زیاد قابل مشاهده است. تکسچرها و بافت‎های با کیفیت تر و بهتر، رنگ‎بندی جذاب تر و همچنین وضوح تصویر بالاتر از جمله بهبودهایی هستند که نسخه نسل هشتمی بازی به خود دیده است، اما… دقت کنید… اما این بهبودها اصلا به طور خیلی زیاد و بسیار چشمگیری نیستند که بخواهیم مثلا این بازی را در زمره برترین ریمسترهایی که در نسل هشتم داشته ایم از نظر گرافیکی قرار دهیم، بلکه تنها شاهد ارتقای گرافیکی و بصری و تکسچرها در حد نسبتا مناسبی هستیم و نه بیشتر، که این موضوع در تصاویر مقایسه ای که برای شما عزیزان قرار داده ام نیز کاملا مشخص است که تفاوت ها به سختی قابل مشاهده است و شاید حتی برخی فکر کنند که نسخه نسل هفتمی زیباتر نیز هست!

منبع توضیحات: گیم فا

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دو ریلیز جداگانه ی Limited Edition و Definitive Edition آماده شده است. نسخه ی Definitive دارای ۲۴بسته الحاقی و نسخه Limited دارای ۳۰بسته الحاقی می باشد. توضیحات کامل این دو نسخه در بخش راهنمای نصب آورده شده است.
  • آپدیت شماره ۱ توسط ۳DM بر روی نسخه Definitive Edition اعمال شده است. در نسخه LE نیز بازی به ورژن v2.1.437044 آپدیت شده است. تمامی بسته های الحاقی این دو نسخه فعال شده اند.
  • فایل انتخابی نسخه Limited Edition به صورت جداگانه قابل دریافت است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲۴٫۶گیگابایت به حداقل ۵٫۷گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۱۰ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۸گیگابایت (در صورت نصب فایل انتخابی Limited Edition) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The Definitive Edition of the critically acclaimed, award winning open-world action adventure, reworked, rebuilt and re-mastered for the new generation. All 24 previously available DLC extensions have been integrated into the game, including the story-extending episode Year of the Snake and the horror-themed Nightmare in North Point. Alongside a wealth of new technological, audio and visual improvements, Hong Kong has never felt so alive.

A vibrant, neon city teaming with life, Hong Kong’s exotic locations and busy streets and markets hide one of the most powerful and dangerous criminal organizations in the world: the notorious Triads. Play as Wei Shen – the highly skilled undercover cop trying to take down the Triads from the inside out. You’ll have to prove yourself worthy as you fight your way up the organization, taking part in brutal criminal activities without blowing your cover.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit (32bit O/S not supported)

Processor: Core 2 Duo 2.4GHz or Athlon X2 2.7GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 10 or 11 compatible card, ATI Radeon 3870 or higher, NVIDIA GeForce 8800 GT or higher with 512MB graphics memory, Intel HD Graphics 2500 or higher

DirectX: Version 10

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit (32bit O/S not supported)

Processor: Core i5-2300, Phenom II X4 940 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 10 or 11 compatible card, ATI Radeon 7750, NVIDIA GeForce GTX 560 or higher with 1GB graphics memory, Intel HD Graphics 4000 or higher

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

چرا با وجود نسخه ی Definitive Edition، فایل انتخابی نسخه Limited Edition توسط فیت گرل آماده شده؟

فیت گرل می گوید که نسخه ی DE شش عدد بسته الحاقی کمتر از نسخه LE دارد و رویکردی متفاوت برای به کارگیری این بسته های الحاقی دارد. البته که نسخه DE دارای بهینه سازی های بیشتری نسبت به LE است. در هر صورت، این فایل به صورت انتخاب آماده شده تا کاربران حق انتخاب داشته باشند و نسخه ی مناسب خود را دریافت کنند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sleeping Dogs: Definitive + Limited Editions Pack (24/30 DLCs)-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود فایل انتخابی فیت گرل fg-optional limited-edition:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو