آموزش دانلود ویدیو از توییتر (Twitter) در کامپیوتر و گوشی

آموزش دانلود ویدیو از توییتر (Twitter) در کامپیوتر و گوشی


منبع: پلازا

43

1401/8/22

12:10


آموزش دانلود ویدیو از توییتر (Twitter) در کامپیوتر و گوشی

اگر به دنبال راهکاری برای دانلود ویدیو از توییتر هستید، با استفاده از چندین روش مختلف می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دانلود فیلم از این شبکه اجتماعی آشنا شویم.

زمانی ‌که توییتر در سال 2006 برای اولین بار تاسیس و راه‌اندازی شد، روش جدیدی برای به اشتراک گذاشتن دنیای اطراف خود را برای کاربران مهیا کرد. با وجود محتوای وسیع و گسترده‌ای که امروزه در توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود، این احتمال وجود دارد که برخی کاربران برحسب نیاز خود تمایل به ذخیره برخی مطالب و عکس‌ها در توییتر داشته باشند. اگرچه برای ذخیره کردن یک عکس، کافی است به سادگی روی آن کلیک‌راست کرده و عکس موردنظر خود را ذخیره کنید، اما ذخیره و دانلود ویدیو از توییتر کمی متفاوت‌تر است.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «نحوه دانلود کردن ویدیوهای توییتر» آشنا شوید.

پیشتردر مقاله‌ای به معنای برخی از اصطلاحات در توییتر پرداختیم، اما امروز قصد داریم که نحوه دانلود ویدیو در توییتر را با هم بررسی کنیم. در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

آموزش دانلود ویدیو از توییتر؛ چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم؟

در حال حاضر عکس‌ها و ویدیوهای زیادی در پلتفرم توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شود که اگرچه ذخیره کردن عکس‌ها در توییتر کار نسبتا راحتی است، اما دانلود فیلم از توییتر مراحل متفاوتی را دارد که می‌بایست آنها را به درستی طی کرد.

1. دانلود ویدیو از توییتر در ایفون

سوالی که خیلی از کاربران آیفون با آن مواجه هستند این است که چگونه ویدیوهای توییتر را دانلود و ذخیره کنیم؟ iOS امکانات محدودتری در مقایسه با اندروید یا ویندوز دارد اما این به این معنا نیست که در این سیستم عامل نمی‌توانیم، ویدیوهای توییتر را دانلود کنیم. در iOS و با استفاده از برنامه Shortcut می‌توانید ویدیوهای مدنظرتان را دانلود کنید. برای انجام این کار ابتدا از طریق سافاری در گوشی به این لینک مراجعه و روی Get the Shortcut بزنید و دسترسی‌های لازم را به آن بدهید. سپس در توییتر به ویدیویی که می‌خواهید ذخیره کنید بروید و روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری بزنید.

آموورش دانلود ویدیو از توییتر

سپس روی گزینه Share via بزنید.

دانلود ویدیو از توییتر در ایفون

حالا از پایین صفحه، TVDL v3.1 را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو از توییتر

در ادامه کیفیت ویدیو را انتخاب کنید. ویدیو در نهایت در اپلیکیشن Photos گوشی ذخیره و قابل دسترسی خواهد بود.

روش دیگری که در آیفون می‌توانید از آن استفاده کنید از طریق دانلود یک برنامه است. برنامه AnySave به‌شما امکان دانلود از شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر را می‌دهد. کافی است لینک توییت را در کادر صفحه اول برنامه پیست کرده و روی Save بزنید.

2. دانلود ویدیو از توییتر اندروید؛ برنامه دانلود ویدیو از توییتر

برای دانلود ویدیو از توییتر با گوشی اندروید، می‌توانید از یک اپلیکیشن کمک بگیرید. اپلیکیشن Download Twitter Videos یک نرم افزار دانلود از توییتر اندروید است و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. برای استفاده از این نرم‌افزار ابتدا می‌بایست از گوگل پلی استور این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب برنامه، به توییتر بروید و روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری توییتی که ویدیوی مدنظر شما در آن منتشر شده است، بزنید.

دانلود فیلم از توییتر

سپس گزینه Copy link را انتخاب کنید.

دانلود فیلم از توییتر

حالا برنامه Download Twitter Videos را باز و لینک توییت را در کادر بالای صفحه پیست کنید.

دانلود ویدیو از توییتر

سپس روی آیکون آبی رنگ دانلود، در پایین صفحه بزنید. ویدیو شما دانلود می‌شود و می‌توانید از طریق گالری به آن دسترسی پیدا کنید.

3. دانلود ویدیو از توییتر با ربات تلگرام

یکی دیگر از روش های دانلود ویدیو از Twitter استفاده از بات‌های تلگرام است. در این پیام‌رسان، بات‌های زیادی وجود دارند که امکان دانلود ویدیو از پلتفرم‌های مختلف از جمله توییتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از آن‌ها، ربات Twitter Video Downloader است.

کافی است لینک توییت مدنظرتان را برای آن ارسال کنید. این بات سپس کیفیت‌های در دسترس ویدیو را به‌شما نشان می‌دهد. با انتخاب کیفیت مدنظر، ویدیو قابل دانلود را برای شما ارسال می‌کند.

4. دانلود ویدیو از توییتر با سایت

برای ذخیره کردن و دانلود ویدیو از توییتر هم چندین سایت مختلف وجود دارد. شما می‌توانید برای ذخیره کردن ویدیو و دانلود از Twitter به دو سایت SaveTweetVid و TwitterVideoDownloader مراجعه کرده و با قرار دادن لینک ویدیوی موردنظر، به‌سادگی آن را دانلود کنید.

دانلود فیلم از توییتر

در مرحله بعد وبسایت SaveTweetVid از شما می‌خواهد که برای ذخیره کردن ویدیو و دانلود از توئیتر، از میان سه کیفیت متفاوت، کیفیت موردنظر خود را انتخاب کنید تا ویدیو با کیفیت دلخواه ذخیره شود. حال کافی است روی دکمه Download کلیک کرده تا عملیات دانلود به صورت اتوماتیک آغاز شود. به همین ترتیب می‌توان با اسکن کردن کد QR که در انتهای صفحه قرار دارد، فایل ویدیو موردنظر را روی گوشی و یا تبلت خود نیز ذخیره کنید.

در وبسایت TwitterVideoDownloader نیز نحوه دانلود از توییتر به شیوه بالا بوده و کاربر می‌بایست پس از انتخاب کیفیت موردنظر، روی دکمه Download کلیک کند تا ویدیو شروع به دانلود کند.

5. دانلود ویدیو از توییتر آنلاین با افزونه مرورگر

این روش مانند 2 روش بالا در کامپیوتر هم قابل استفاده است. افزونه‌های زیادی قابل دانلود هستند که کار دانلود ویدیو را برای شما آسان می‌کنند. یکی از این افزونه‌ها، افزونه Twitter Video Downloader است. پس از نصب این افزونه، زیر هر توییت که دارای ویدیو یا گیف باشد، یک دکمه Download مشاهده خواهید کرد. کافی است روی آن دکمه بزنید و کیفیت مدنظرتان را انتخاب کنید. ویدیو بلافاصله دانلود می‌شود.

آموورش دانلود ویدیو از توییتر

افزونه دیگری که می‌توانید برای دانلود فیلم از توییتر از آن استفاده کنید Video DownloadHelper است. این افزونه برای دانلود ویدیو از یوتیوب نیز قابل استفاده است و برخلاف افزونه بالا، برای فایرفاکس هم منتشر شده است. البته نسخه کروم آن امکان دانلود از یوتیوب را ندارد ولی با نسخه فایرفاکس و اج می‌توانید این کار را انجام دهید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آموزش تصویری فعال سازی تایید دو مرحله ای توییتر
سارا جعفری10 خرداد 1400 12:00

thumbnail

معنی اصطلاحات توییتر ؛ کوت، فیو، ریپورت و … / معنی ...
رضوان بهمن25 دی 1399 13:30

سخن پایانی

در این نوشتار سعی کردیم به پرسش چگونه ویدئوهای توییتر را ذخیره کنیم به طور کامل پاسخ دهیم. در واقع روش های دانلود ویدیو از توییتر به یک یا دو مورد محدود نمی‌شوند و گزینه‌های زیادی پیش روی شما است. اگر شما برای دانلود فیلم از توییتر از روش‌های دیگری استفاده می‌کنید خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو