استوری شیوا طاهری مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

منبع: شبونه

10

1401/8/22

13:37


استوری شیوا طاهری مهران رجبی را شست و پهن کرد همراه با عکس حمله شیوا طاهری به مهران رجبی را در ادامه بخوانید. استوری شیوا طاهری برای مهران رجبی شیوا طاهری بازیگر معروف در اینستاگرامش به مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون حمله کرده که جنجال زیادی را به وجود آورده است. شیوا طاهری بازیگر …

استوری شیوا طاهری مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

استوری شیوا طاهری مهران رجبی را شست و پهن کرد همراه با عکس حمله شیوا طاهری به مهران رجبی را در ادامه بخوانید.

استوری شیوا طاهری برای مهران رجبی

شیوا طاهری بازیگر معروف در اینستاگرامش به مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون حمله کرده که جنجال زیادی را به وجود آورده است.

شیوا طاهری بازیگر سرشناس در اینستاگرامش نوشت: نخستین تجربه بازیگری ام با سریال گذر از رنج ها آغاز کرده‌ام و در آن زمان ۲۰ سال سن داشتم و مهران رجبی نقش عموی من را بر عهده داشت. شیوا طاهری می گوید که مهران رجبی زمانی که به اتاق گریم می آمد برایش فرقی نداشته خانم حضور دارد یا آقا در آنجا حضور دارد و شروع به گفتن لطیفه های غیر اخلاقی و کمر پایین میکرد تا جایی که به محض ورود مهران رجبی ما خانم ها سعی میکردیم که اتاق را ترک کنیم شیوا طاهری خطاب به مهران رجبی نوشته است سوالی که برای من به وجود آمده این است تنها هنرتان برای خنداندن حرف های رکیک بوده است اما حالا در تلویزیون چه چیزی دارید بگویید.

استوری شیوا طاهری مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

شیوا طاهری بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه سال 1369 می باشد. در نخستین تجربه بازیگر نقش اول بوده و میزان تحصیلاتش نیز فارغ‌التحصیل رشته نرم افزار اسـت. مادرش خانه دار بوده و با اجرای نقش دنیا بـه اوج معروفیت در دنیای تصویر رسید. او دریک خانواده 7 نفره بزرگ شده اسـت.

خانواده اش مشوق او در امر بازیگری بودند و هم اکنون هم از بارخورد کار او راضی هستند و با علاقه سریالهای دخترشان را پیگری میکنند. پدر او بازنشسته ارتش، نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش اسـت. کتاب او با نام مروارید درسال 76 چاپ سد کـه مجموعه اي از شعر هم دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو