با اجرای یک ایده وضعیت مالی‌ام به کلی تغییر کرد

منبع: برترین ها

10

1401/8/22

14:23


زمانی که متوجه شدم بازار انواع روبالشتی بسیار داغ و پر رونق است تصمیم گرفتم فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنم و دیری نگذشت که توانستم سود عالی در این بازار بدست بیاورم. عمده محصولات من روبالشتی نخی و ساتن می باشد که در ادامه به ویژگی هر یک اشاره خواهم کرد.

روبالشتی

از آن جایی که عوامل مختلف اعم از کیفیت، ابعاد و اندازه، روش خرید، نوع جنس روبالشتی  و غیره در زمینه تعیین قیمت روبالشتیها وجود دارند قیمتی که این محصول به خود می گیرد می تواند بسیار متفاوت باشد.

بر اساس این عوامل است که شما عزیزان قیمت متفاوتی از محصولات را در بازارها مشاهده خواهید کرد البته عواملی چون سود فروشنده و کیفیت محصول از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت روبالشتی می باشد.

در نتیجه قیمت آنها زمین تا آسمان با یک دیگر فرق دارد و می توان گفت که هر چه کیفیت و مرغوبیت روبالشتی بیشتر باشد قیمت آن نیز رو به افزایش قدم خواهد گذاشت. در کنار طرحهای گوناگون و فراوانی که در طرح و مدل این پارچه ها و روبالشتیهای مخمل می توانید مشاهده کنید باید خاطر نشان کنیم که شما عزیزان می توانید از تنوع رنگی بالا در این میان نیز بهره ببرید در زمانهای نه چندان دور پارچه های مخمل دارای رنگبندیهای محدودی بود ولی اکنون شرکت ما این محصول را در رنگبندیها خاص و جذابی تولید نموده است که این مورد یکی از ویژگیهایی روبالشتیهای مخمل محسوب می شود‌.

با اجرای یک ایده وضعیت مالی‌ام به کلی تغییر کرد

روبالشتی ساتن

یکی از مهمترین  خصوصیات و ویژگیها روبالشتی ساتن آن است که دارای سطح لطیف و نرم بوده و جنس این پارچه ها به گونه ای می باشد که ایجاد حساسیت نمی کنند و افرادی که دارای پوستی حساس هستند می توانند از این محصولات استفاده کنند و از ایجاد حساسیتهای پوستی پیشگیری می نمایند.

این نوع روبالشتیها توسط شرکتهای تولید کننده معتبر تهیه و تولید شده اند و به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارند جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص داده اند این محصولات قابلیت شستشو داشته و شما می توانید پس از هر بار کثیف شدن با استفاده از مواد شوینده موجود در بازار سطح آن را از هر گونه آلودگی پاک و تمیز کنید.

این محصولات دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و اگر شما می‌ خواهید زیبایی خاصی را در محیط اتاق خود ایجاد کنید بهتر است از این محصولات استفاده کنید  این محصولات از کیفیت دوخت مطلوب و مناسبی برخوردار هستند و کیفیت دوخت مناسب این محصول سبب شده تا افراد زیادی برای خرید تشویق و ترغیب شوند.

با اجرای یک ایده وضعیت مالی‌ام به کلی تغییر کرد

روبالشتی نخی

باید توجه داشت که ملحفه روبالشتی نخی بیشتر از تمام این لوازم مورد شستشو قرار می‌گیرد و همچنین از تمام این لوازم هم باید سریعتر تعویض شود. بنابراین روبالشتی جزء نیازهای افراد می باشد و هر کس باید حدالقل در سال یکبار رویه بالشتی را که هر شب استفاده می کند تعویض کند.

چه نوع روبالشتی بیشتر مورد استقبال خریداران است؟

روبالشتی های مورد استقبال در بازار انواع مختلفی دارند. از این میان می توان به روبالشتی های پورشه، مخمل کالیفرنیا، شنل، ابریشم،کتان، نخی، پنبه دوزی و…. اشاره کرد. به طور واضح می توان گفت، نوعی که بیشتر برای بالشت زیر سر استفاده می شود روبالشتی نخی می باشد. حال اگر این نمونه از روبالشتی را با دستگاه پنبه دوزی کنیم که نرمی بیشتری هم داشته باشد بسیار بیشتر مورد استقبال و خرید قرار می‌گیرد . بنابراین می توان گفت روبالشتی نخی پنبه دوز شده که از ثبات رنگ خوبی هم برخوردار باشد جزء پر فروش ترین نمونه روبالشتی می باشند.

با اجرای یک ایده وضعیت مالی‌ام به کلی تغییر کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو