با کاشت این دانه ها ثروتمند شدم

منبع: فیگار

8

1401/8/22

15:29


از قدیم گفته اند هر چه بکاری درو می کنی و این کاشت مستلزم رعایت نکاتی است تا به نتیجه مطلوب برسید از آنجا که دوست داشتم در حرفه ایی…

از قدیم گفته اند هر چه بکاری درو می کنی و این کاشت مستلزم رعایت نکاتی است تا به نتیجه مطلوب برسید از آنجا که دوست داشتم در حرفه ایی متفاوت به کسب و کار بپردازم از این رو شغل پدرم را دنبال کردم و به کاشت دانه های گیاهی و فروش آنها روی آوردم و حالا پس از چندین سال به یکی از تاجران در این عرصه تبدیل شده ام.

پودر زیره سیاه

امروزه برای استفاده بی خطر و راه حلی ساده برای آب کردن چربیهای شکم و پهلو می توان گفت مصرف پودر زیره سیاه برای لاغری می تواند گزینه خوبی باشد البته زیره معطر و حتی ضد نفخ است بلکه کاربردهای بسیاری در آشپزی و پزشکی دارد که با خوردن زیره با افزایش فعالیت گوارشی در هضم غذا کمک می کند. این نوع از محصول می توان گفت به کنترل دیابت کمک می کند و سرشار از آهن و از بین بردن کلسترول بد بدن استفاده می شود که بسیار برای کاهش وزن و آب کردن چربیهای بدن مفید بوده و به کاهش التهاب بدن کمک می کند. یکی دیگر از روشهای خوردن زیره برای لاغری این است که می توانید عرق زیره را انتخاب کنید به دلیل وجود فیبری که دارد موجب کم کردن اشتها می شود و شما می توانید با روزی یک لیوان همراه با یک قاشق عسل آن را مصرف نمایید بهترین وقت مصرف این نوع عرق نیم ساعت قبل خواب می باشد.

پودر سیاه دانه

در این بخش از محتوا قصد داریم بر پیرامون پودر سیاه دانه در بارداری برای پرکاری تیروئید غلظت خون بپردازیم. سیاه دانه ویژگی های بسیار زیادی دارد که پیشنهاد می کنم حتما تا ادامه ی این مقاله را بخوانید.

همانطور که می دانید خانم ها در دوران بارداری باید تغذیه ی سالم و مناسبی داشته باشند. سیاه دانه یکی از مواردی می باشد که بهتر است در این دوران مصرف نشود. به گفته ی پزشکان امروزه به دلیل غذاهای مصنوعی و فست فودی در بازار، سقط جنین در دوران بارداری بسیار زیاد شده است.

پس بهتر است حتما قبل از مصرف این محصول با پزشک حاذق مشورت نمایید. سیاه دانه مانند زعفران گزینه ی خوبی برای مصرف در دوران بارداری نمی باشد. در نتیجه بهتر است حدالامکان از مصرف آن اجتناب نمایید.

پودر هل سبز

هل سبز هل سفید و هل سیاه محصولاتی وارداتی از کشورهای هندوستان، گواتمالا و… هستند که به دلیل شرایط اقلیمی این کشور ها هل به صورت عمده در مزارع این کشورها سالانه کاشت و برداشت میشود. با تناژ بسیار بالا.

در این مقاله قصد داریم به روز ترین قیمت های پودر هل سبز کیلویی و عمده را ارائه کرده و همچنین به خصوصیات پودر هل سبز خالص بپردازیم.

در میان کشورهای صادراتی هل سبز درجه یک، کشور هند تنها 30 درصد از میزان برداشت هل سبز را در اختیار کشور های دیگر قرار داده و 70 درصد باقی را برای مصرف مردم کشور خود نگه بسته بندی میکند.

با وجود اینکه از هل وارداتی امپراطوری اکبری تنها سی درصد به ایران میرسد، باز هم در میان خریدارن عمده هل سبز و همچنین فروشندگان عمده و کیلویی هل جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

هل سبز هندی وارداتی اصل و درجه یک خصوصیاتی دارد که از روی ظاهر هل نیز میتوان آن را تشخیص داد . برای مثال سالم بودن دانه های هل همچنین درشتی دانه هل سبز گویای مرغوب بودن هل سبز میباشد و براساس درشتی و سالم بودن پوسته ی هل سبز قیمت هل سبز هندی مشخص میشود.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو