دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۲ دوازدهم | قسمت 12 سریال بیگناه

منبع: شبونه

31

1401/8/22

15:35


دانلود کامل سریال بیگناه 12 دوازدهم | قسمت ۱۲ سریال بی گناه همراه با کیفیت اصلی از فیلیمو و لینک مستقیم سریال بی گناه از ویدائو را در این صفحه ببینید. دانلود کامل سریال بی گناه قسمت دوازدهم نام : سریال بی گناه کارگردان : مهران احمدی ژانر : خانوادگی و اجتماعی پخش کننده:  فیلیمو …

دانلود کامل سریال بیگناه 12 دوازدهم | قسمت ۱۲ سریال بی گناه همراه با کیفیت اصلی از فیلیمو و لینک مستقیم سریال بی گناه از ویدائو را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۲ دوازدهم | قسمت 12 سریال بیگناه

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت دوازدهم

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 12
دانلود : دانلود قسمت دوازدهم با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

سریال بی گناه جدیدترین کار مصطفی کیایی بوده که از شبکه نمایش خانگی عرضه می شود این سریال توانست مخاطبان فراوانی را بدست آورد و داستان جذابی را دنبال می کند چهره های سرشناس سینما و تلویزیون در این سریال باعث شده که مخاطبان آن روز به روز افزایش پیدا کند.

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۲ دوازدهم | قسمت 12 سریال بیگناه

در ابتدای سریال بسیاری از مردم گمان  میکردندکه ادامه داستان سریال هم گناه می باشد اما بعد از پخش قسمت های دیگر این سریال مشخص شد که دو سریال متفاوت و مجزا هستند.

مصطفی کیایی که سابقه درخشانی در ساخت سریال سازی و فیلم سازی دارد حالا با سریال بی گناه گام مهمی را در شبکه نمایش خانگی برداشته است محسن کیایی که همیشه پای ثابت سریال های برادرش مصطفی کیایی است در این مجموعه نقش اول را بر عهده دارد در این صفحه شما می توانید جدیدترین قسمت این سریال را مشاهده کنید.

با دانلود رایگان سریال بی گناه متوجه می شوید که نکته قابل توجه درمورد سریال‌های که از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شوند این است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای سریال های نمایش خانگی را بدون در نظر گرفتن حقوق سازندگان آن، پخش می‌کنند، از این رو عوامل سازنده فیلم و سریال‌ها بارها با اعلام ناراضی از این موضوع، از مردم تقاضا کردند با خرید و دانلود قانونی از سازندگان حمایت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو