انجیر باعث شد روزهای سیاه من با درآمد میلیاردی سفید شود

منبع: نمکستان

14

1401/8/22

21:13


کشورمان روزهای بسیار سخت و سیاهی را در زمینه اقتصاد می گذراند و بیرون آمدن هر فرد از این شرایط کار بسیار دشواری می باشد، من اما توانستم با کمک محصول انجیر کسب و کار خود را رونق دهم و به ثروت برسم و نور امید را به خود بازگزدانم.

کشورمان روزهای بسیار سخت و سیاهی را در زمینه اقتصاد می گذراند و بیرون آمدن هر فرد از این شرایط کار بسیار دشواری می باشد، من اما توانستم با کمک محصول انجیر کسب و کار خود را رونق دهم و به ثروت برسم و نور امید را به خود بازگزدانم.

انجیر آردی

انجیر آردی

شما می‌توانید انجیر خشک را آسیاب نمود و به همراه شیر و عسل ترکیب کرده میل نمایید انجیر آردی جایگزین بسیاری از تنقلات مضر می باشد و همچنین می توان آن را در مدت زمان بیشتری نگهداری کرد و به علت دیر فاسد شدن آن می توان در هنگام سفر به همراه خود داشته باشید تا در صورت مصرف نکردن غذای کافی این محصول تامین کننده نیازهای ضروری بدن شما خواهد بود.

انجیر از جمله میوه های پرخاصیت می باشد و مصرف آن به صورتهای مختلف انجام می شود یکی از متداول ترین شکلهای مصرف انجیر به صورت خشک می باشد که به دو شکل انجیر ساده و آردی تقسیم می گردد و خرید آن از تمام فروشگاههای عرضه کننده خشکبار امکان پذیر است.

رطوبت انجیر آردی نسبت به انجیر معمولی بیشتر است و لذا قیمت کمتری نیز دارد انجیر خشک آردی از جمله تنقلات سالم می باشد و همچنین برای تهیه مواد غذایی نیز مصرف می گردد.

انجیر پیوندی

انجیر پیوندی

جالب است بدانید انجیر پیوندی میوه ‌ای شیرین و بسیار مغذی با خواص بسیاری است که موطن اصلی آن آسیای غربی و کشورهای اطراف مدیترانه است. درخت آن ارتفاعی بین ۳ تا ۹ متر و برگ‌هایی پنجه‌ای‌شکل دارد. انجیر از خانواده‌ی توت ‌هاست، نسبت به سرمای شدید حساس است و بیشتر در مناطق معتدل و نیمه گرم کاشته می‌شود.

مواد معدنی و ویتامین‌های سرشار موجود در انجیر، به‌تنهایی یک دلیل عالی برای گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه‌تان است. پیشنهاد می‌کنیم با ما در سایت غفاری دایت همراه باشید تا بیشتر با خواص این میوه بهشتی آشنا شوید.

انجیر دارای مقدار زیادی کلسیم می ‌باشد. کلسیم موجود در انجیر به همان اندازه کلسیم موجود در شیر می‌باشد. کلسیم، به‌عنوان بالابرنده تراکم استخوان شناخته‌شده است. به علاوه، پتاسیم موجود در انجیر، دفع ادراری کلسیم را کاهش می‌دهد. پس انجیر یکی از بهترین‌ها برای افزایش تراکم استخوان می‌باشد و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند

انجیر سیاه

انجیر سیاه

انجیر میوه ‌ای است که هر دو حالت خشک و تازه آن مفید و مغذی است. با وجود این که انجیر سیاه خشک در تمام طول سال در دسترس است، اما خیلی‌ها معتقدند جای طعم خوش و منحصربه‌فرد انجیر تازه را نمی ‌گیرد.

انجیر حاوی مقادیر زیادی آهن و ویتامین C است؛ مخلوطی از این دو ماده‌ی مغذی، آن را به یک میوه‌ی فوق‌العاده برای کم‌خون‌ها مخصوصاً افراد مبتلا به کم‌خونی فقر آهن تبدیل کرده است. از طرفی انجیر به خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول‌ ها و تولید انرژی زیاد در بدن نیز می‌شود، همان چیزی که معمولاً کم‌خون‌ها از آن شکایت دارند.

انجیر منبع خوبی از پتاسیم است و پتاسیم نیز عنصری است که به کنترل فشارخون کمک می‌کند. کمبود پتاسیم به‌خصوص زمانی که با افزایش مصرف سدیم همراه باشد، می‌تواند منجر به فشارخون بالا شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو