طرز تهیه سیب زمینی نودلی پرطرفدار و لذیذ

منبع: آرگا

25

1401/8/23

08:12


سیب زمینی نودلی همانطور که از اسمش معلوم است از سیب زمینی و نودل تهیه می شود. شما می توانید به راحتی این فینگر فود خوشمزه را تهیه و سرو کنید. برای سرو از سس های گوناگون از جمله کچاب می توان استفاده کرد.

سیب زمینی نودلی یکی از بهترین فینگر فودها می باشد که از ترکیب سیب زمین و نودل و … تهیه می شود. این فینگر فود خوشمزه در زمان کمی توانسته طرفداران سیب زمین و نودل را به خود جذب کند. حتما تا حال مرغ سوخاری را دیده و یا نوش جان کردید این فینگر فود عالی تقریبا شبیه به مرغ سوخاری است اما به جای پودر سوخاری از نودل استفاده می شود. در این مطلب طرز تهیه سیب زمینی نودلی با طعمی بی نظیر قرار دارد که در مدت زمان کمی تهیه می شود.

سیب زمینی نودلی خوشمزه

فینگر فود را در زمان کمی می توان تهیه و سرو کرد این غذا برای زمان هایی که زمان بسیاری ندارید و دوست دارید یک چیز جدید و متنوع را بچشید بهترین گزینه است. برای سرو این فست فود از سس های مختلفی مانند سس سیر، کچاب و … می توان استفاده کرد. رشته های نودل از مواد اصلی این فست فود است که در دیگر فست فودهای پیتزا نودل را می توان با آن تهیه کرد.

مواد لازم

  • سیب زمینی ۴ عدد
  • پیاز متوسط ۱ عدد
  • رشته نودل ۲ بسته
  • فلفل قلمی متوسط ۱ عدد
  • آب ۱/۲ لیوان
  • آرد ۱/۲ لیوان
  • پاپریکا ۱ قاشق چای خوری
  • نمک ۱ قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه ۱ قاشق چای خوری

سیب زمینی نودلی عالی

طرز تهیه سیب زمینی نودلی با طعمی بی نظیر

ابتدا برای تهیه سیب زمینی، سیب زمینی ها را به خوبی شسته و یک قابلمه مناسب بردارید سپس آن را به طوری که روی سیب زمینی ها گرفته شود آب کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید.

صبر کنید تا سیب زمینی ها کاملا و آرام آرام بپزند. زمانی که سیب زمینی ها پخته شدند آن ها را از قابلمه در آورده و زیر آب سرد بگیرید تا خنک شوند و سپس به آرامی پوست آن ها را بگیرید.

در ادامه یک کاسه مناسب بردارید و با قسمت ریز رنده سیب زمینی ها را رنده کنید. فلفل قلمی را تا جایی که می توانید ریز و به آن ها اضافه نمایید. حالا پیاز را هم به همان صورت ریز کرده و بی افزایید.

این مرحله، مرحله اضافه کردن ادویه ها مانند پودر پابریکا و نمک و فلفل است زمانی که این ها را اضافه کردید مواد را به خوبی با دست ورز دهید تا همه به خوبی با هم مخلوط شوند.

از مواد دایره های قلقلی را درست کنید و در یک سینی قرار داده. زمانی که تمامی مواد را قلقلی کردید سینی را به مدت ۱۰ دقیقه درون فریزر قرار داده تا سیب زمینی ها زمان سرخ کردن باز نشوند.

وقتی سیب زمینی ها را درون فریزر قرار دادید، بسته نودل ها را در یک کاسه باز کرده و خرد کنید. سپس مقداری آرد، نمک و آب را به کاسه بی افزایید و مخلوط کنید.

پس از گذشت ۱۰ دقیقه سیب زمینی های قلقلی را از فریزر در بیاورید و در ظرف حاوی مخلوط نودل بغلتانید. به طوری در کاسه بغلتانید که کاملا سیب زمینی ها را پوشش دهد.

یک قابلمه مناسب برداشته و مقداری روغن درون آن بریزید. صبر کنید تا روغن داغ شود و قلقلی ها را درون آن سرخ کنید. زمانی که هم رو و هم پشت آن ها طلایی شد می توانید از قابلمه در آورید.

طرز تهیه سیب زمینی نودلی خوشمزه

این فینگر فود خوشمزه را به همراه سس های خوشمزه سرو و در ظرف مناسب بچینید. اگر به دیدن انواع فینگر فود علاقه دارید می توان بر روی لینک قرار داده شده کلیک و آن ها را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو