اسرار شگفت‌انگیز زنانه‌ترین مکان تهران

اسرار شگفت‌انگیز زنانه‌ترین مکان تهران


منبع: دلتا پیام

25

1401/8/23

10:00


اوپارک تهران یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز تفریحی موجود در این شهر است که روزانه میزبان بسیاری از شهروندان و گردشگران تهران است.

اسرار شگفت‌انگیز زنانه‌ترین مکان تهران

اوپارک تهران یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز تفریحی موجود در این شهر است که روزانه میزبان بسیاری از شهروندان و گردشگران تهران است. مجموعه تفریحی اوپارک تهران در زمینی به وسعت ۵۵ هزار متر مربع و در  سال ۱۳۹۶ افتتاح شده استدر این بخش از مجله گردشگری دلتا قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با اوپارک، این مجموعه هیجان‌انگیز در اختیارتان قرار دهیم.

اوپارک کجاست؟

این پارک آبی یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه به شمار‌ می‌آید و امکانات و وسیله‌های بازی موجود در این پارک آبی، کاملاً مطابق با استاندارد‌های جهانی ساخته شده است. جالب است بدانید طراحی و نصب تمامی سرسره‌ها و همچنین ساخت سایر قسمت‌های موجود در مجموعه اوپارک تهران به عهده یکی از شرکت‌های مطرح کشور کانادا بوده و از سطح بالای استاندارد این مجموعه اطمینان داشته باشید و با خیال آسوده به تفریح در آن بپردازید. مجموعه تفریحی اوپارک ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰۰ نفر به‌طور هم‌زمان را دارد.

اوپارک تهران

سرسره‌های اوپارک تهران

اوپارک مجموعه بسیار وسیع بوده و بخش‌های مختلفی را در خود جای داده است که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. این پارک یک محیط ویژه مخصوص خانم‌ها به شمار می‌رود و وقت‌گذرانی برای تعداد زیادی از بانوان در این مکان تجربه متفاوتی خواهد بود.

سرسره ابیس

از سرسره ابیس به عنوان بهترین و مهیج‌ترین سرسره موجود در مجموعه اوپارک تهران یاد‌ می‌شود، در صورت استفاده از این سرسره‌ می‌توانید در مسیر پیچ درپیچ سر خورده و در نهایت به یک شکاف ۱۸.۵ متر پرتاب شوید و اوج لذت را تجربه کنید. ابیس بزرگ‌ترین سرسره موجود در اوپارک‌ است.

رالی شیب

سرسره‌های شش‌گانه رالی شیب به شما این اجازه را‌ می‌دهد که با ۵ نفر از همراهان خود به مسابقه بپردازید، این سرسره شامل مسیر‌های پیچ درپیچ‌ است که در نهایت به یک مکان‌ می‌رسند. کسانی که با سرعت و شجاعت بیشتر از آن استفاده‌ می‌کنند برندگان مسابقه خواهند بود.

سرسره ابر شیب

سرسره ابرشیب سرسره‌ای است که تنها در عرض سه ثانیه سطح آدرنالین بدن شما را به بالاترین حد خود می‌رساند و شما‌ می‌توانید به هنگام سر خوردن از مسیر‌های مارپیچ، تمامی بخش‌های اوپارک را نیز تماشا کنید.

سرسره‌های اورنگ

سرسره‌های اورنگ نیز از سرسره‌های مارپیچ مجموعه اوپارک هستند که دو نوع روباز و سرپوشیده دارند و افراد‌ می‌توانند با توجه به سلیقه خود هر یک از آن‌ها را برای تفریح انتخاب کنند.

سرسره اورنگ

سرسره آکوالوپ

سقوط با سرعت ۱۵ متر بر ثانیه و چرخش‌های ۳۶۰ درجه‌ای مواردی هستند که در سرسره آکوالوپ با آن‌ها مواجه خواهید شد. اگر از علاقه‌مندان به هیجان و آدرنالین هستید، حتما این سرسره را امتحان کنید، البته توجه داشته باشید که استفاده از این سرسره برای بیماران قلبی ممکن است مضر باشد.

سرسره بومرنگ

بومرنگ یکی دیگر از سرسره‌های اوپارک‌ است که افراد‌ می‌توانند در قالب گروه‌های ۳ تا ۴ نفره از آن استفاده کرده و به صورت دسته‌جمعی به تفریح بپردازند.

سرسره گردالوپ

طولانی‌ترین سرسره تونلی خاورمیانه در مجموعه اوپارک قرار دارد و مراجعه‌کنندگان‌ می‌توانند در این سرسره سرپوشیده یک مسیر نسبتاً طولانی را طی کرده و لحظات بسیار شادی را ثبت کنند.

سرسره گوگولیا

این دو سرسره، برای کودکان زیر ۶ سال تعبیه شده است و والدین‌ می‌توانند به همراه فرزندانشان از آن‌ها استفاده کنند تا هم فرزندانشان و هم خودشان از بودن در مجموعه اوپارک تهران لذت ببرند.

جزیره الوپیا

این بخش از مجموعه مخصوص کودکان زیر ۱۶ سال بوده و افراد در این گروه سنی‌ می‌توانند به جزیره الوپیا رفته و در ایمنی کامل از وسایل بازی این مجموعه استفاده کنند.

جکوزی

مجموعه تفریحی اوپارک تهران نیز همانند سایر پارک‌های آبی موجود در دنیا به استخر‌های مختلف و جکوزی مجهز است و افراد پس از تفریح و خوشگذرانی در این پارک مدتی را به استراحت پرداخته و در داخل جکوزی‌های مجموعه لحظاتی مملو از آرامش را تجربه کنند.

رودخانه خروشان

یکی دیگر از بخش‌های موجود در پارک آبی اوپارک، رودخانه خروشان‌ است که از محبوبیت بسیاری نیز در میان مراجعه‌کنندگان برخوردار است، توجه داشته باشید که، این رودخانه‌ها مکان‌های بسیار مناسبی برای رفع خستگی هستند، پس ساعات پایانی حضور در اوپارک را به تفریح و شنا در این بخش اختصاص دهید. اگر به ایرانگردی علاقه دارید، دیدنی‌ترین مکان‌های پاییزی گیلان را بخوانید.

رستوران‌های اوپارک تهران

تفریح در آب ممکن است باعث گرسنگی شما شود. اما اصلا نگران نباشید، چرا که در این مجموعه یک رستوران فست فود، یک کافه و یک ویتامینه وجود دارد که گردشگران تور تهران‌ می‌توانند به هریک از آن‌ها مراجعه و یک میان‌وعده و یا وعده غذایی کامل نوش جان کنند.

خدمات اوپارک تهران

علاوه بر امکانات متعددی که در این پارک آبی وجود دارد خدمات رفاهی بسیاری نیز به مراجعین ارائه‌ می‌شود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: خدمات ماساژ، خدمات مربوط به پارکینگ، میز فوتبال دستی و غیره. در صورت تمایل‌ می‌توانید جشن تولد خود و یا عزیزان خود را در اوپارک برگزار کنید.

پارک آبی

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری اگر اعصاب ندارید، به این ۵ نقطه ایران نروید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو