طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار


منبع: پارس ناز

19

1401/8/23

10:01


طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

مجموعه شهر پارتیشن عرضه کننده انواع پارتیشن مدرن و زیبا جزء مراکزی است که می تواند محیط های بزرگ را به صورت کاربردی پارتیشن بندی کند. این مجموعه با وجود پروژه های موفق خود توانسته است به عنوان طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار در اصفهان شناخته شود و خدمات باکیفیتی را به افراد ارائه دهد.

 

پارتیشن شیشه ای یکی از زیباترین انواع پارتیشن های موجود در بازار است که به دلیل داشتن انواع مختلف و تنوع زیاد، در بازار کشور ایران بسیار محبوب شده است. پارتیشن های شیشه ای می توانند در انواع ساختمان ها و برای جداسازی یک فضا مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه این مقاله، قصد داریم در مورد پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار و مزیت ها و معایب هر کدام صحبت کنیم.

طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم لس

         

پارتیشن شیشه ای فریم لس، یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار است که می تواند برای انواع ساختمان های تجاری و اداری و حتی خانه های مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.

 

همانطور که از نام این نوع پارتیشن مشخص است، این محصول بدون فریم آلومینیومی طراحی شده است. به همین خاطر، می تواند مزیت ها و معایب خاص خودش را داشته باشد.

 

مزیت های پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل نداشتن فریم آلومینیومی، با قیمت مناسب تری به فروش می رود. بنابراین، افرادی که بودجه زیادی برای خرید پارتیشن ها ندارند، می توانند اقدام به خرید پارتیشن های فریم لس کنند.

 

این نوع پارتیشن به دلیل نداشتن فریم، زیبایی فوق‌العاده بیشتری دارد. مانند هر پارتیشن شیشه ای دیگری، این نوع پارتیشن می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود، بدون اینکه نیاز به تخلیه فضا باشد.

 

معایب پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس در کنار مزیت های زیادی که دارد، معایبی را نیز از آن خودش کرده است. به طور مثال، این نوع پارتیشن به دلیل نداشتن فریم، کمی حساس تر است؛ اما این موضوع مطلقا به معنای بی‌کیفیت و یا شکننده بودن این پارتیشن نیست. به جز این عیب، نمی توان عیب دیگری به پارتیشن شیشه ای فریم لس گرفت.

طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار، یکی از رایج ترین پارتیشن های موجود در بازار است که می تواند برای انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد. خود پارتیشن های شیشه ای فریم دار دارای انواع مختلفی اند که از جمله آن ها می توان به پارتیشن های شیشه ای فریم آلومینیومی، فریم چوبی و … اشاره کرد.

 

در اکثر موارد، پارتیشن های شیشه ای فریم دار، با فریم آلومینیومی طراحی می شوند؛ اما در قدیم استفاده از پارتیشن های شیشه با فریم چوبی نیز رایج بود. پارتیشن های شیشه ای فریم دار مانند پارتیشن های شیشه ای فریم لس دارای مزیت ها و معایبی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

مزیت های پارتیشن شیشه ای فریم دار

این نوع پارتیشن دارای مقاومت خوبی است و می تواند به صورت دوجداره و تک جداره طراحی و تولید شود. از مزیت های این نوع پارتیشن، می توان به زیبایی منحصر به فرد آن اشاره کرد. همچنین، به دلیل استفاده از فریم آلومینیومی در این پارتیشن ها با رنگ های مختلف، می توانید این نوع پارتیشن را با سبک دکوراسیون داخلی یک فضا ست کنید.

 

پارتیشن شیشه ای آلومینیومی، به دلیل داشتن آلومینیوم مقاومت خوبی در برابر آسیب دیدگی دارد و از طرفی می تواند در محیط های مختلف اجرا شود. زیبایی در کنار مقاومت، از مزیت های این محصول است.

طراح و مجری پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

معایب پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار، به دلیل داشتن فریم آلومینیومی دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت به پارتیشن فریم لس است. به همین خاطر، افرادی که دارای بودجه بالایی نیستند، بهتر است که این نوع پارتیشن را انتخاب نکنند. از طرف دیگر این نوع پارتیشن به دلیل داشتن فریم، می تواند بخش بیشتری از فضا را اشغال کند و در مواردی باب پسند افراد نیست. 

 

کلام آخر

در این مقاله در مورد پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید، هر یک از این پارتیشن های شیشه ای دارای مزیت ها و معایب خاص خودشان اند.

 

اگر به دنبال خرید پارتیشن شیشه ای و اجرای هر یک از انواع این پارتیشن ها هستید، باید یکی از بهترین مجموعه ها را برای اجرای پارتیشن شیشه ای انتخاب کنید. شهر پارتیشن مجری و طراح پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار در ایران است که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو