خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت ؛ هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد!

خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت ؛ هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد!


منبع: تکراتو

14

1401/8/23

10:33


خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت در پی اقدامات سختگیرانه ایلان ماسک رخ داد. هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد.

خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت ؛ هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد!

خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت در پی اقدامات سختگیرانه ایلان ماسک رخ داد. هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد.

خروج کارمندان ارشد توییتر از زمان ورود ایلان ماسک به این شرکت آمار وحشتناکی پیدا کرده است. ماسک پس از بدست‌گیری ریاست توییتر اقداماتی عجیب انجام داد که باعث افت شدید محبوبیت این شبکه اجتماعی شد. ثروتمندترین مرد جهان بسیاری از مدیران ارشد توییتر را از سمت خود اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: توییتر در آستانه ورشکستگی ؛ هشدار ایلان ماسک به کارمندان!

خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، برخی از مدیران ارشد آن را اخراج کرد و حالا به نظر می‌رسد خروج کارمندان ارشد توییتر نیز در پی اقدامات ایلان ماسک امری طبیعی باشد. طبق گزارش‌های منتشر شده، «یوئل راث»، رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر از سمت خود استعفا داده و «رابین ویلر»، رئیس بخش فروش تبلیغات آن نیز پیش از متقاعد شدن توسط ماسک، چنین درخواستی را ارائه کرده بوده است.

خروج کارمندان ارشد توییتر

در روزهای ابتدایی مدیرعاملی ایلان ماسک، هر دو مدیر ارشد توییتر کارهایی را برای کاهش نگرانی‌های کاربران انجام داده‌اند. راث بارها در توییت‌های خود تلاش کرده تا ترس و نگرانی‌های کاربران در مورد کاهش اعتدال این شبکه اجتماعی تحت هدایت ماسک و تعدیل نیروی گسترده آن را آرام کند.

با این وجود، راث اکنون بیوگرافی خود را به «رئیس سابق اعتماد و ایمنی توییتر» بروزرسانی کرده، که نشان می‌دهد او از سمت خود استعفا داده است.

خروج کارمندان ارشد توییتر

ویلر نیز این هفته با برگزاری یک اسپیس در توییتر با حضور ایلان ماسک، سعی کرد تا تبلیغ‌کنندگان نگران را درباره آینده این پلتفرم آسوده خاطر کند. پس از انتشار خبر استعفای او، ویلر در توییتی نوشت: «هنوز اینجا هستم»، اما به نظراتی که خواستار توضیح بیشتر بودند، پاسخی نداد.

«کرت واگنر» از بلومبرگ در توییتی نسبت به این موضوع نوشت:

«پیچش داستانی! به من گفته شده در حالی که ویلر اوایل امروز استعفا کرده، ایلان او را متقاعد کرده تا بماند.» کیسی نیوتن از نشریه Platformer نیز چنین ادعایی را تأیید کرد.

خروج کارمندان ارشد توییتر

بنابراین راث جدیدترین مدیر ارشد توییتر محسوب می‌شود که پس از شروع به کار ایلان ماسک، از سمت خود استعفا داده است. ثروتمندترین فرد جهان پس از خرید این شرکت، «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل سابق، «نگ سگال»، مدیر مالی سابق، «ویجایا گاد»، مدیر سیاست‌گذاری‌های سابق و «شان ادجت» مشاور عمومی این شرکت را برکنار کرد.

«دیمین کایران»، مدیر ارشد حریم خصوصی، «لیا کیسنر»، مدیر ارشد امنیت اطلاعات و «ماریان فوگارتی»، مدیر ارشد انطباق نیز از جمله دیگر مدیران ارشدی هستند که طی روزهای گذشته استعفا خود را اعلام کرده‌اند.

همچنین روز گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ایلان ماسک به دورکاری در توییتر پایان داده است تا کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده شوند.

تعدادی از شرکت‌ها به دلیل کمپین فشار فعالانی که از خرید توییتر توسط ماسک خشمگین هستند و همچنین به دلیل حمایت جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، طی هفته‌های اخیر تبلیغات خود را از توییتر حذف کرده‌اند.

ماسک همچنین به کارکنان گفت که روزهای غذای رایگان، دورکاری و سایر مزایا به پایان رسیده است. او گفته است:

اگر می‌توانید به صورت فیزیکی وارد دفتری شوید و حاضر نشدید، استعفا پذیرفته می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از این است که به همراه راث، پنج مدیر دیگر در هفته جاری میلادی استعفا داده‌اند. روسای بخش‌های حریم خصوصی، امنیت اطلاعات و انطباق درست قبل از مهلت مقرر برای ارائه گزارش به دولت آمریکا، که طبق توافقنامه سال 2011 با کمیسیون تجارت فدرال این اقدام لازم بود، استعفا دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خروج کارمندان ارشد توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو