به آسانی در مسیر شاهانه ثروت و موفقیت گام بردارید!

منبع: برترین ها

16

1401/8/23

12:41


کسب و کار در حوزه های مختلف در بستر اینترنت می تواند شما را در مسیر ثروت قرار دهد. یکی از این حوزه های پر سود انواع کالای خواب از جمله بالش می باشد، در ادامه همراه ما باشید تا با این حوزه بیشتر آشنا شوید. ما همگام با شما تا رسیدن به مقصد نهایی و هدفتان همراهتان هستیم.

بالش طبی

انواع مختلف بالش طبی بامبو برای مدتی روند فروش بسیار خوبی در صنعت خواب داشته اند که به دلیل خواص ضد میکروبی و توانایی جذب رطوبت این نوع از بالش ها بوده است از این رو اکثر بالش‌های بامبو در واقع از یک فوم خرد شده با پوسته ویسکوز بامبو ساخته شده‌اند و این یعنی شما می توانید از خواص یک بالش مموری فوم علاوه بر خنک کنندگی بامبو استفاده کنید.

از مزایای این بالش میتوان به ضد میکروب و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد زیرا از آن جایی که بالش‌های بامبو از مموری فوم متراکم و خرد شده ساخته شده‌اند، برای کسانی که به روی شکم و پهلو می خوابند ممکن است این بالش نامناسب باشد.

به آسانی در مسیر شاهانه ثروت و موفقیت گام بردارید!

بالش لوله ای

قدمت بالش لوله ای به زمان های خیلی قدیم بر می گردد به گونه ای که در منازل شاه ها و بزرگان کشور از بالش های لوله ای در تعداد زیادی مشاهده می شود.

مواد تشکیل دهنده ی بالش ها مختلف می باشند. بالش لوله ای شیک از بالش هایی می باشد که با مواد درجه یک پر شده است. بالش ها را می توانید با الیاف، پنبه، پر، پشم، فوم و غیره پر کرد که این مسئله کاملا سلیقه ای می باشد.

الیاف های مصنوعی که داخل بالش ها را با آن ها پر می کنند یک ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که آلرژی ایجاد نمی کند.

بیشتر بالش های قدیمی از پر و یا کرک پر می شده اند که برای سلامت سر و گردن بسیار مفید بودند زیرا بسیار نرم و راحت بودند و فرد هنگام استفاده احساس راحتی کامل داشت.

به آسانی در مسیر شاهانه ثروت و موفقیت گام بردارید!

بالش پر قو

امروزه بالشها همچون بالش پر قو در انواع مختلفی از جمله پشم، پنبه، الیاف و غیر تولید شده و به بازار عرضه می‌ شوند این بالشها هر کدام مناسب دسته ای از افراد هستند اما بالش پر قو یک بالش مناسب برای همه افراد با هر سن و هر مشکلی می باشد.

این محصول جو مناسب و آرامبخشی را در محیط اطراف برای شما ایجاد می کند به گونه ای که به نظر می رسد جهت خوابی راحت، محیطی آرام بخش و دلپذیر فراهم شده است.

جالب است بدانید برخی فروشندگان این محصول، هنگام خرید به مشتری گوشزد می کنند که مبادا به این پر حساس باشید، در صورتی که این نوع پر ضد حساسیت بوده و هیچ گونه احساس ناخوشایندی را ایجاد نمی کنند به همین دلیل پر قو نسب به سایر پرها قیمت بالاتری دارند.

به آسانی در مسیر شاهانه ثروت و موفقیت گام بردارید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو