سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد

سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد


منبع: برترین ها

20

1401/8/23

13:54


هلدینگ سیلانه سبز، توزیع‌کننده‌ی پیشروی FMCG در ایران بوده و به‌عنوان یک شبکه‌ی گسترده‌ی ملی، تمام مناطق ایران را پوشش می‌دهد.

هلدینگ سیلانه سبز، توزیع‌کننده‌ی پیشروی FMCG در ایران بوده و به‌عنوان یک شبکه‌ی گسترده‌ی ملی، تمام مناطق ایران را پوشش می‌دهد. این شرکت که در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده، طیف گسترده‌ای از محصولات مانند کاندوم، پوشک، محصولات مراقبت از پوست، پاستیل و خمیر دندان را با تکنولوژی مدرن تولید کرده و در کانال‌های توزیعی مانند: داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، سوپرمارکت‌ها، خواربار فروشی‌ها، هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین پخش می‌کند.

سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد

این شرکت در سال 2014 و همزمان با افزایش اعتماد مشتریان به محصولات آن، خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را نیز راه‌اندازی کرد و همچنین با واردات و توزیع پاستیل به صنایع غذایی پیوست.

در حقیقت هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز و مدیر اجرایی آن، مازن حریری، معرفی یک سبک زندگی سالم به مشتریان و دسترسی آسان آنان به محصولات بهداشتی است. همچنین چشم‌انداز شرکت سیلانه سبز این است که با نوآوری، کیفیت و جلب اعتماد مشتری، به یک ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شود و دنیایی با افراد شادتر و سالم‌تر بسازد. در همین راستا می‌توان گفت مأموریت شرکت سیلانه سبز پدیدآوردن یک نام تجاری منحصربه‌فرد در حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی نوآورانه بوده که مصرف‌کنندگان آن، برای همیشه دوستش دارند.

سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد

«رسیدگی به امور خدمات مشتری نه‌ یک بخشِ کاری، بلکه وظیفه‌ی همه‌ی ماست»

مازن حریری، مدیر اجرایی هلدینگ سیلانه سبز

این شرکت دارای گواهینامه‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • عملکرد تولید خوب (GMP)؛ که توصیف‌کننده‌ی حداقل استاندارد رعایت شده توسط یک تولیدکننده‌ی دارو در فرآیندهای تولید خود است
  • ISO9001 ؛ که استانداردی برای تعیین الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت است
  • CE؛ که نشان‌دهنده‌ی ارزیابی یک محصول توسط سازنده است و نشان می‌دهد که آن محصول الزامات ایمنی، بهداشتی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه‌ی اروپا را برآورده می‌کند.

سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد

در حقیقت تیم تحقیق و توسعه‌ی سیلانه سبز، تیمی متشکل از برترین متخصصان پوست، زنان، اورولوژیست‌ها و دانشمندانی است که با شناسایی فناوری‌ها و روش‌های نوین و استفاده از آن‌ها، در راستای ارائه‌ی محصولات برجسته به مشتریان و مصرف‌کنندگان خود تلاش می‌کنند. تیم تحقیق و توسعه‌ی برند سیلانه سبز، تحت مدیریت مازن حریری، تاکنون موفق به ارائه‌ی برندهای مختلفی در زمینه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی شده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند Come'On؛ یک تولیدکننده‌ی پیشرو در عرصه‌ی زیبایی در ایران است که نقش بسزایی در ارتقای سلامت جامعه دارد. بخش آزمایشگاه سیلانه سبز با تأیید مواد تشکیل‌دهنده و فرمول محصول، بیشتر مواد اولیه‌ی محصولات Come'On را از خارج کشور و عمدتاً از اسپانیا تأمین می‌کند.
  • برند Misswake؛ به‌عنوان یک برند پیشرو در زمینه‌ی بهداشت دندان، مجموعه‌ی بزرگی از محصولات موجود را برای بهبود سلامت کل دهان توسعه داده است. فرمول جدید و طراحی پمپ خمیردندان Misswake تجربه‌ای لذت‌بخش از مسواک‌زدن را فراهم می‌کند. Misswake علاوه بر محصولات بزرگسالان، محصولات مراقبت از دندان کودکان مانند خمیردندان و دهانشویه‌ی غنی‌شده از کلسیم را نیز ارائه می‌دهد.
  • برند Kodex Nach؛ به‌عنوان یک برند پیشرو در زمینه‌ی سلامت جنسی در خاورمیانه، انواع مختلف کاندوم نوآورانه را با لاتکس طبیعی نازک ۰.۰۵۵ میلی‌متری، روان‌کننده‌، مرطوب‌کننده‌ و عصاره‌ی گیاهان طبیعی مانند زنجبیل، کدکس گرم چلنجر و انار دوبل کدکس عرضه کرده است. کاندوم کدکس ۰.۰۳ با لاتکس طبیعی بسیار نازک، محصولی نوآورانه است که در بسیاری از کشورها تقاضا دارد.
  • برند Dafi؛ یکی از قدیمی‌ترین برندهای هلدینگ سیلانه سبز در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی محسوب می‌شود. تنوع گسترده‌ی محصولات، به‌ویژه در حوزه‌ی تولید دستمال مرطوب، این برند را به برندی پیشرو در تولید دستمال مرطوب کودکان، زنانه و بزرگسالان تبدیل کرده است.
  • برند آمبرلا؛ یک تولیدکننده‌ی محصولات مراقبت از پوست است که سعی در بهبود سلامت پوست جامعه دارد. از آن جایی که سلامت پوست افراد نیازمند عواملی مانند خواب مناسب، تغذیه‌ی مناسب، ورزش روزانه، نداشتن استرس و خوب مراقبت‌کردن از پوست است، تیم آمبرلا تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را تشویق و ترویج کند.
  • برند نینو؛ برندی برای تأمین سلامت و پاکیزگی بیشتر و بهتر کودک و ایجاد آرامش برای مادران بوده که مجموعه‌ای از محصولات شوینده‌ی مخصوص نوزادان و بزرگسالان را به‌صورت دستمال مرطوب تولید کرده است.

برنامه‌های مسئولیت اجتماعی هلدینگ سیلانه سبز

از آنجا که زمین سالم، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای زندگی سالم است، مازن حریری، مدیر این هلدینگ کمپین‌هایی را در این زمینه راه‌اندازی کرده است. برای مثال تیم آمبرلا با همکاری دانشگاه خوارزمی، بیش از 2000 اصله درخت را به نام همراهان خود در این دانشگاه کاشته و تیم Come'on با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راه‌اندازی کرده است.

سیلانه سبز، با مدیریت مازن حریری، به بزرگترین هلدینگ آرایشی بهداشتی تبدیل شد

سخن پایانی

در آخر باید به اهمیتی که این هلدینگ به نیروی انسانی‌اش می‌دهد، اشاره کرد. در حقیقت سیلانه سبز معتقد است که نیروی انسانی‌، مهم‌ترین دارایی آن است و تنها با همکاری تیمی، ارتباطات قوی، پیشرفت‌کردن و مطالبه‌ی افق‌های بالاتر است که می‌توان به بهترین عملکرد دست پیدا کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو