بهترین بازی های مستقل 2022 ؛ معرفی 22 بازی مستقل که باید آن را تجربه کنید!

بهترین بازی های مستقل 2022 ؛ معرفی 22 بازی مستقل که باید آن را تجربه کنید!


منبع: پلازا

611

1401/8/23

15:16


بهترین بازی های مستقل 2022 ؛ معرفی 22 بازی مستقل که باید آن را تجربه کنید!

هر ساله بازی های مستقل جدید و کم‌نظیری منتشر می‌شوند که سرو صدای آن‌ها در بین عناوین بزرگ گم می‌شود. طبیعتاً قدرت پایین تبلیغات و سنگین بودن هزینه‌ها، جزو ابتدایی‌ترین دلایل این اتفاق است. حال برای جلوگیری از این مسئله، در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین بازیهای مستقل مورد انتظار سال ۲۰۲۲ بپردازیم. با فهرست بهترین بازی های مستقل 2022 همراه پلازا باشید.

بازی‌هایی که توسط استودیوهای مستقل کوچک‌تر ایجاد می‌شوند برای صنعت بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یک کل مهم هستند. استودیوهای مستقل اغلب فضاهایی هستند که در آن نوآوری واقعی اتفاق می‌افتد، جایی که توسعه‌دهندگان می‌توانند داستان، مکانیک و گیم‌پلی‌های مختلف را مورد آزمایش قرار داده و آن را دستخوش تغییرات بدهند. در سال 2021 بازی های مستقل بسیار باشکوهی برای بازی وجود داشت و سال 2022 نیز بهترین سال برای عناوین مستقل خواهد بود. بازی‌های مستقل بسیار هیجان‌انگیزی وجود دارد که باید منتظر آن‌ها باشیم؛ خیلی خیلی بیشتر از آنچه که در فهرست جدیدترین بازیهای مستقل مورد انتظار سال ۲۰۲۲ جای می‌دهیم.

فهرست مطالب

بهترین بازی های مستقل 2022

برای اینکه بازیهای مستقل برتر ۲۰۲۲ را بشناسید زحمات بسیاری برای تهیه بازی های لیست کشیده شده که در این خصوص و جهت همراهی ما میتوانید نظرات خود را در مورد بازی ها بیان کنید و یا گیم های جامانده از لیست را برایمان ارسال نمایید.

01. بازی The Garden Path | بهترین بازی های مستقل 2022

بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

The Garden Path یک بازی در رابطه با لذت‌های باغبانی است. تیم توسعه دهنده The Garden Path در مورد این بازی می‌گوید که محیط آن در یک باغی است که مدت‌ها پیش به دست فراموشی سپرده شده. حال شما باید ضمن کشف کردن آن، کمک کنید تا گیاهان و سبزیجات باغ رشد کرده و حیوانات رهگذر را به سمت خود جذب کند. این بازی لذت‌بخش، برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

در میان بهترین بازی های مستقل 2022 بازی The Garden Path یک گزینه عالی با گیم پلی خوب و مناسب بوده است که در راستای ویژگی های بسیار آن میتوانید با گیم پلی خوبی برای سرگرمی مواجه شوید. بازی The Garden Path در یک خط داستانی ساده ولی مناسب شکل گرفته است که برای گیمرهایی که از هیجانات مربوط به گیم های اکشن خسته شده اند گزینه خوبی خواهد بود. طراحی باکیفیت و هنری از دیگر مزایای این بازی بوده است که امروزه این گیم را میتوانید برای پلتفرم های نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز، لینوکس، مکینتاش دریافت کنید.

02. بازی Venba بازیهای مستقل برتر ۲۰۲۲

بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

استودیو Visai Games که توسعه بازی Venba را برعهده دارد، آن را یک داستان آشپزی توصیف کرده که در دهه 1980 در آمریکا رخ می‌دهد. داستان آن حول محور یک مادر هندی می‌چرخد که شما در این بازی وظیفه پخت و پز و یادآوری دستورالعمل‌های گم شده را دارید. سازنده بازی در Steam نوشت: داستان این بازی در مورد «خانواده، عشق، از دست دادن و موارد دیگر» است. بازی جذاب Venba در نوامبر 2022 منتشر خواهد شد.

بازی ونبا همانطور که از تصویرش مشخص بوده در میان بازیهای مستقل برتر ۲۰۲۲ سبک متفاوتی را عرضه نموده که این مورد سبب خواهد شد تا با گیم پلی متفاوتی سروکار داشته باشید. این بازی جدید در سال 2022 عرضه شده که درنظر گرفتن ویژگی های مربوط به خانواده سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای سرگرمی به سمت این بازی روی اورند. همانطور که در توضیحات فوق نیز گفته شده است این بازی در خصوص اقدامات یک مادر هندی جریان داشته که قرار است با چالش های بسیاری مواجه شوید. امروزه بازی Venba برای پلتفرم هایی نظیر نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز عرضه شده است.

03. بازی Citizen Sleeper | بهترین بازی های مستقل 2022

بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

استودیو Jump Over The Age که بازی In Other Waters را در کارنامه داشت، در سال 2022 با Citizen Sleeper باز می‌گردد. بازی Citizen Sleeper در سبک نقش آفرینی بوده و با الهام گیری از عناوین Tabletop games (بازی‌هایی که معمولا روی میز انجام می‌شوند)، وقایع آن در یک ایستگاه فضایی قدیمی رخ می‌هد. گرت دامیان مارتین، توسعه‌دهنده این بازی در توییتر گفت:

«شهروند خواب» درباره زنده ماندن در شرایط نامطمئن، درباره کار در شرایط فشرده و زندگی در بدنی‌ست که گاهی اوقات با شما مخالف است. این بازی همچنین درباره امید، حمایت و ساختن زندگی است.

بطور کلی بازی In Other Waters در میان بهترین بازی های مستقل 2022 کامپیوتر از یکسری ویژگی های متفاوت و خوب برخوردار بوده است که اگر دقت کافی به آنها داشته باشید متوجه خواهید شد که قرار است با یک بازی خوب و سرگرم کننده سروکار داشته باشید. شرکت سازنده بازی In Other Waters با الهام گیری از بخش و بازی های بسیار توانست گزینه خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد که امروزه بسیاری از گیمرهایی که بدنبال بازی های مستقل هستند به سمت این بازی روی اورده اند. این بازی برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است که عبارت اند از : نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس، مکینتاش.

04. بازی Call Me Cera بهترین بازی های مستقل 2022 ps4

بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

رمانی تصویری از استودیو Toadhouse Games، بازی‌ای با نام Call Me Cera است. این بازی بر اساس فکری است که در زندگی بزرگسالی زیاد داشته‌ایم: چگونه در بزرگسالی دوست پیدا کنم؟ بازی به طور کامل در سال 2022 منتشر می‌شود، اما نسخه نمایشی آن اکنون در دسترس قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از داستان‌های بازی درباره راه‌اندازی یک غرفه غذا در ماه رمضان است. این عنوان از بازی های مستقل جدید برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اگر بدنبال بهترین بازی های مستقل 2022 ps4 هستید پیشنهاد میشود بازی دیگری را بررسی کنید زیرا بازی Call Me Cera برای مایکروسافت ویندوز، لینوکس، مک‌اواس عرضه شده است که انتشار آن برای پلی استیشن 4 استارت نخورده است. با مشاهده تصویر بازی Call Me Cera شاید متوجه شوید که سبک آن در چه زمینه ای بوده است. این بازی با دارا بودن چالش های بسیار توانسته گزینه و گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد که پیشنهاد میشود آنرا ساده از دست ندهید.

05. بازی Dordogne بهترین بازی های 2022 مستقل پلی استیشن 4

اگر یک راه برای توصیف دوردون وجود داشته باشد، ما از واژه «حیرت انگیز» استفاده می‌کنیم. بازی دارای سبک آبرنگی خارق العاده‌ای است که فوراً جذب آن خواهید شد. طبق اطلاعیه صفحه استیم، این بازی ماجراجویی داستانی، بازیکن را درگیر «خاطرات دوران کودکی» می‌کند. وقایع بازی در زمان حال و گذشته اتفاق می‌افتد، اما هر دوی این دنیاها به یک اندازه زیبا به نظر می‌رسند. بازی Dordogne برای PC منتشر خواهد شد.

بازی Dordogne یک شاهکار عالی از شرکت Focus Entertainment بوده که بی شک در میان بهترین بازی های 2022 مستقل پلی استیشن 4 حضور بسیار خوبی خواهد داشت. درنظر گرفتن ویژگی های متعدد در ساختار کلی بازی سبب شده تا گیم پلی بسیار خوبی در بازی پدیدار شود. فارغ از این مبحث بدنیست بدانید که این بازی طراحی خوبی را در خود جای داده که نه تنها با ویژگی های ظاهری بسیار مواجه خواهید بود بلکه میتوانید از اقسانقاط بازی دیدن کنید. بازی Dordogne برای پلتفرم های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و سیستم عامل ویندوز عرضه شده که قرار است در سال 2023 عرضه شود.

06. بازی Serial Cleaners | برترین بازی های مستقل 2022 موبایل

بسیاری از بازی های ویدیویی در خود خشونت و جنایت دارند. بازی Serial Cleaners درباره افرادی است که عواقب پس از جنایات را تمیز می‌کنند. Serial Cleaners یک بازی مخفی کاری با ظاهری شیک است که در اوایل سال 2022 از سوی استودیو Draw Distance عرضه می‌شود. این عنوان از جمله بهترین بازی های مستقل برای PS4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و موبایل iOS است.

در میان برترین بازی های مستقل 2022 موبایل بدنیست بدانید که بازی مستقل Serial Cleaners با برخورداری از گیم پلی مخفی کاری و جذاب توانسته گیمرهای بسیاری را برای سرگرمی به سمت خود جذب نماید. استفاده از خط داستانی عالی و محبوب در شکل گیری بازی به نحوی انجام گرفته که گیمر را مجاب میکند تا بدنبال بخش های بعدی بازی باشد. بازی پاک کننده های سریالی در سال 2022 عرضه شده است که گیم پلی آن به تنهایی توانسته امتیاز خوبی را کسب نماید. بازی برای پلتفرم های مختلف نظیر نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر و… عرضه شده است.

07. بازی Frank and Drake بهترین بازیهای مستقل 2022 گوشی

گفته می‌شود که «فرانک و دریک» برداشتی از رمان‌های کلاسیکی مانند دراکولا و فرانکنشتاین است که وقایع آن در دنیایی نوبتی (turn-based world) اتفاق می‌افتد و داستان آن بر دو همخانه با برنامه‌ریزی‌های متضاد تمرکز دارد. استودیو Appnormals Teamسازنده بازی فرانک و دریک بوده و برای مک، ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Frank and Drake یکی دیگر از گزینه های خوب و سرگرم کننده بوده که از ویژگی های مناسبی برخوردار است. همانطور که گفته شده این بازی از داستان رمان بهره برداری نموده که در آن با چالش های بسیاری سروکار خواهید داشت. وجود حالت و المان های متعدد سبب شده تا گیم پلی خوبی در بازی Frank and Drake پدیدار شود که اگر بدنبال بهترین بازیهای مستقل 2022 گوشی هستید پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

08. بازی Chinatown Detective Agency | بهترین بازی های مستقل 2022

در ژانر سایبرپانک، عناوینی متفاوت از بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد که شما می‌توانید آن را در «آژانس کارآگاه محله چینی ها» (Chinatown Detective Agency) ببینید. وقایع این بازی در سال 2032 در سنگاپور اتفاق می‌افتد. بازی Chinatown Detective Agency که توسط شرکت توسعه دهنده جنرال اینتراکتیو مستقر در سنگاپور ساخته شده است، به نظر داستان جالبی را با خود به همراه دارد. مانند سایر عناوین لیست بازیهای مستقل جدید Xbox، پلی استیشن و PC، این عنوان در سال 2022 عرضه می‌شود.

بازی سایبرپانک 2077 شاهد نسخه و حالت های متنوعی بوده ایم که بازی Chinatown Detective Agency در میان بهترین بازی های 2022 indie حضور خوبی داشته که این مورد را میتوان بدلیل جذابیت های متعدد در گیم پلی دانست. بازی در کشور سنگاپور جریان خواهد داشت که بدنبال چالش های کوچک رفته رفته به مواردی برخورد خواهید کرد که برای پایان دادن به آنها نیاز به زمان بسیاری خواهید داشت. بازی Chinatown Detective Agency از طراحی خوبی برخوردار بود که امروزه این گیم را برای پلتفرم های مختلف میتوانید دریافت کنید.

09. بازی Spirit Swap: Lofi Beats to Match-3 To بهترین بازی های ایندی اندروید 2022

Spirit Swap: Lofi Beats to Match-3 T یکی دیگر از بازی های مستقل مورد انتظار در سال 2022 است که توسط استودیو Soft Not Weak ساخته می‌شود. موسیقی متن این بازی فوق العاده بوده و شخصیت‌هایی مانند شیاطین و جادوگران در آن حضور دارند. شما می‌توانید با برخی از آنها معاشرت کنید، بشناسید و شاید حتی قرار ملاقات بگذارید! این عنوان نیز از بهترین بازیهای مستقل در سال ۲۰۲۲ است که برای لینوکس، مکینتاش و PC منتشر خواهد شد.

بازی Spirit Swap: Lofi Beats to Match-3 T گزینه خوب دیگری در میان بازی های مستقل بوده که در سال 2022 ا نتشار داده شده است. سبک مناسب و دور بودن از اکشن های بسیار سبب شده تا گیمرهای آرام به سمت این بازی رو آورند. اگر بدنبال بهترین بازی های ایندی اندروید 2022  هستید در ادامه باما همراه باشید.

10. بازی Mothmen 1966 | بهترین بازی های مستقل 2022

لیست بازی های مستقل و نیمه مستقل 2022

Mothmen 1966 به‌عنوان یک بازی “Pixel-Pulp” از سوی استودیو توسعه‌دهنده LCB Game Studio توصیف می‌شود؛ ترکیبی از داستان‌های تخیلی و هنر با وضوح پایین به سبک دهه 1980. وقایع این بازی در جریان بارش شهابی لئونید در سال 1966 رخ می‌دهد، جایی که به گفته ناسا، به نظر می‌رسید شهاب‌ها «مانند باران می‌بارد». بازی Mothmen 1966 در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود. این بازی عالی در میان بهترین بازی های مستقل 2022 گزینه خوبی بوده است که شرکت سازنده ویژگی های متعدد و بسیار خوبی را برای آن درنظر گرفته است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید و در ادامه مقاله باما همراه باشید.

11. بازی A Shiba Story | بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

محبوبترین بازی های مستقل 1401

این سگِ شیبا، Sunday (به معنای یکشنبه) نام دارد و شما نیز به عنوان یک پرستار سگ تازه‌کار، فعالیت خود را آغاز می‌کنید. بازی A Shiba Story که توسط استودیو Foxdog Farms ساخته می‌شود، درمورد زندگی با سگ است. به نظر می‌رسد که با یک داستان زیبا و جذاب رو به رو هستیم! A Shiba Story در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که A Shiba Story از جمله محبوبترین بازی های مستقل 1401 خواهد شد. بی شک یکی از ساده ترین بازیهای مستقل برتر ۲۰۲۲ در این لیست همین بازی بوده که با سبک سالم و دور از خشونت توانسته میزبان گیمر های بسیاری باشد. این بازی مستقل برای اشخاصی که تصمیم دارند از بازی های پرخشونت امروزی دور باشند گزینه خوب و سرگرم کننده ای بوده است.

12. بازی ValiDate: Struggling Singles in your Area برترین بازی های مستقل 2022 موبایل

موفق ترین بازی های مستقل 2022

ValiDate: Struggling Singles in your Area is یک شبیه ساز دوست‌یابی است که در خود استایل خاص و شخصیت‌های جذابی دارد. سازنده این بازی یعنی استودیو Vertitable Joy در استیم گفته که داستان بازی درمورد 13 فرد مجرد ساکن در جرسی سیتی است که در دهه 20 زندگی خود، درحال تقلا و مبارزه هستند تا به معنای زندگی پی ببرند. بازی ValiDate: Struggling Singles in your Area is برای سیستم عامل مک و ویندوز عرضه خواهد شد.

بعد از عرضه این بازی گیمر های بسیاری برای تجربه یک گیم پلی متفاوت به سمت آن روی آورند که امروزه یکی از بهترین بازی های سیاسی بشمار میرود. اگر بدنبال برترین بازی های مستقل 2022 موبایل هستید باما همراه باشید که به بازی های خوب بیشتری در ادامه اشاره شده است.

13. بازی Super Space Club | بهترین بازی های مستقل 2022

بازی های ویدیویی مستقل pc

Super Space Club که توسط استودیو Graham Reid ساخته می‌شود، یک بازی جنگی فضایی رنگارنگ با کیفیت ظاهری پایین است؛ چیزی شبیه به بازی آتاری Asteroids، اگر یک بازی جهان باز بود. انتظار می‌رود بازی Super Space Club در سال 2022 برای رایانه های شخصی ویندوزی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان عرضه شود. در ادامه مقاله بهترین بازی های مستقل 2022 کامپیوتر باما همراه باشید.

14. بازی She Dreams Elsewhere بهترین بازی های مستقل 2022 کامپیوتر

بازی های مستقل جدید برای کامپیوتر

بازی She Dreams Elsewhere، همانطور که از نام آن احتمالا حدس زدید، در رویا اتفاق می‌افتد. این بازی مستقل که به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی توصیف می‌شود، حال و هوای سوررئالیستی دارد؛ محیطی عالی برای یک رویای بد. موسیقی ساخته شده توسط Mimi Page برای این بازی، فوق العاده است. She Dreams Elsewhere در سال 2022 برای مک، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی ویندوزی و کنسول ایکس باکس عرضه می‌شود.

15. بازی Hindsight | بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

بهترین بازی های مستقل برای ps4

بازی Hindsight (به معنای انديشه) در مورد اشياء است؛ یا با توصیفی دقیق‌تر به گفته جوئل مک‌دونالد، توسعه‌دهنده بازی، «اموالی که ما در اختیار داریم». از طریق آن اشیا، به عنوان بازیکن، می‌توانیم به زندگی یک زن نگاه کنیم؛ تمام زندگی او. این بازی در سال 2022 برای اپ اپل استور، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی ویندوز عرضه خواهد شد.

16. بازی Norco | جدیدترین بازیهای مستقل سال

بازیهای مستقل جدید xbox

استودیو Geography of Robots، توسعه‌دهنده Norco، این بازی را به‌عنوان یک «ماجراجویی علمی تخیلی گوتیک جنوبی» توصیف می‌کند که نگاهی به «باتلاق‌های صنعتی و حومه‌های رو به زوال لوئیزیانای جنوبی» دارد. جلوه‌های بصری و موسیقی فوق‌العاده، منظره‌ای شگفت‌انگیز از محله‌های جنوب آمریکا در فرم علمی تخیلی ایجاد می‌کند. بازی Norco در سال 2022 برای رایانه شخصی ویندوزی عرضه می‌شود. از همین حالا می‌توان گفت که نارکو از جمله موفق ترین بازی های مستقل 2022 خواهد بود.

17. بازی Terra Nil | بهترین بازی های مستقل 2022

بازی های مستقل مورد انتظار

Terra Nil یک بازی استراتژیک از استودیو توسعه دهنده Free Lives است که هدف آن فرماندهی و تسخیر نیست! در عوض، بازیکن باید زمین‌های بایر به وجود آمده را بازسازی کرده و زندگی را به دنیا بازگرداند. نسخه دموی بازی در حال حاضر در Steam در دسترس است، اما انتظار می‌رود نسخه کامل آن در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

18. بازی Card Shark | جدیدترین بازیهای مستقل سال

بهترین بازیهای مستقل در سال ۲۰۲۲

Card Shark در حالی که به دوران اوج جامعه قرن 18 فرانسه صعود می‌کند، درمورد تقلب در کارت بازی است. در بازی Card Shark می‌توانید دروغ بگویید، تقلب و حتی دزدی کنید، اما گرفتار نشوید! زیرا ممکن است خود را در انتهای ناخوشایند تیغه یا لوله تفنگ بیابید. Card Shark که توسط استودیوی Reigns Nerial توسعه داده شده است، در سال 2022 روی پلتفرم‌های Nintendo Switch و PC از طریق Steam عرضه خواهد شد.

19. بازی Bear and Breakfast بهترین بازی های مستقل 2022 ps4

بازی های مستقل که در سال 2022 می آیند

چه می‌شد اگر یک تخت خواب و صبحانه داشتید، اما یک خرس بودید؟ البته که لازم نیست خودتان آن را تصور کنید؛ زیرا استودیو Gummy Cat، سازنده بازی Bear and Breakfast همین قضیه را دقیقا برایتان اجرایی خواهد کرد. Bear and Breakfast یک بازی ماجراجویی مدیریتی آرام است که در آن شما به عنوان یک خرس خوش نیت بازی می‌کنید که سعی می‌کند B+B (صبحانه و تخت خواب) را در جنگل اجرا کند. بازی Bear and Breakfast برای Nintendo Switch و Windows PC در سال 2022 عرضه می‌شود.

20. بازی Afterlove EP | جدیدترین بازیهای مستقل سال

جدیدترین بازیهای مستقل سال

بازی Afterlove EP که توسط استودیو Pikselnesia ساخته شده و زیر نظر Fellow Traveller منتشر می‌شود، یک شبیه‌ساز دوست‌یابی، یک بازی ریتمی و یک ماجراجویی داستانی است. همه اینها در پایتخت اندونزی، جاکارتا، با داستانی در مورد «از دست دادن» و عشق اتفاق می‌افتد. Afterlove EP در تابستان 2022 برای رایانه های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

21. بازی Silt | بهترین بازی های مستقل 2022

بازیهای مستقل مورد انتظار ۲۰۲۲

Silt یک بازی سیاه و سفید است که وقایع آن در اعماق اقیانوس اتفاق می‌افتد؛ «یک فضای خالی اقیانوسی سورئال». به نظر می‌رسد که در Silt اکتشافات زیادی وجود دارد، اما تعداد زیادی پازل محیطی نیز برای حل کردن قرار داده شده است. انتظار می‌رود بازی Silt در اوایل سال 2022 بر روی رایانه های شخصی ویندوزی توسط استودیو توسعه دهنده Spiral Circus عرضه شود.

22. بازی Thirsty Suitors | جدیدترین بازیهای مستقل سال

استودیو Outerloop Game که پیش از این بازی Falcon Age را در کارنامه داشت، بازی Thirsty Suitors را برای اولین بار در جریان مراسم The Game Awards 2021 معرفی کرد. در تریلر هیجان انگیزی که از بازی به نمایش درآمد، ما شاهد آشپزی، اسکیت برد و «مبارزه‌های نوبتی RPG» بودیم که ظاهراً بخشی از قسمت‌های دوستیابی بازی است. داستان درباره زنی به نام جالا (Jala) است که به زادگاه کوچک و شایعه‌پراکن خود بازگشته است. به نظر می‌رسد که خانواده، دوستان و البته پیشینیان نیز در وقایع بازی نقش مهمی ایفا خواهند کرد. بازی Thirsty Suitors تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار می‌رود در سال 2022 منتشر شود. این بازی در میان لیست بهترین بازی های مستقل 2022 آخرین گیم معرفی شده بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد بازی های این لیست ارسال کنید.

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین بازی های مستقل 2022 زحمات بسیاری کشیده شده است که برای همراهی ما میتوانید نظر خود را در مورد بازی های این لیست بیان کنید. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، عناوین زیادی می‌توانند در لیست بهترین بازی های مستقل 2022 قرار بگیرند و ما نیز قطعا تعدادی از آن‌ها را جا انداخته‌ایم. خوشحال می‌شویم اگر شما نیز تعدادی از جدیدترین بازیهای مستقل مورد انتظار سال ۲۰۲۲ را برایمان در بخش کامنت‌ها معرفی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو