نسخه کامل بازی Baldur’s Gate 3 طبق برنامه در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

منبع: زومجی

24

1401/8/23

16:19


نسخه کامل بازی Baldur’s Gate 3 طبق برنامه در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

استودیو لاریان از زمان انتشار نسخه‌ی Early Access بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای آن منتشر می‌کند. نسخه‌ی کامل بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. توسعه‌دهندگان اخیرا با انتشار یک پست تازه در Steam Community تأیید کردند که هنوز هیچ تغییری در برنامه‌ها به‌وجود نیامده است و این بازی طبق برنامه در سال آینده منتشر خواهد شد.

طرفدارها برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر پخش زنده‌ی Panel From Hell در ماه دسامبر باشند. استودیو Larian تأیید کرد که «بخش‌های دوم و سوم داستان به‌طور جدی در مرحله‌ی بازی‌آزمایی (Playtest) قرار دارند تا به سطح قابل قبولی از آمادگی برسند». این توسعه‌دهنده تأیید کرد که «محتوای بسیار بیشتری نسبت‌به محتویات نسخه‌ی Early Access برای تجربه وجود دارد که درحال‌حاضر آماده شده است یا در دست توسعه قرار دارد».

استودیو لاریان می‌خواهد که حتی بازیکن‌ها پس از ۱۰۰ها ساعت تجربه‌ی Act 1 در فاز Early Access نیز محتوای بیشتری را برای تجربه در زمان انتشار نسخه‌ی کامل بازی داشته باشند. بسته‌ی به‌روزرسانی ۹ نیز در راه است و پیش از پایان سال در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. استودیو Larian «توجه زیادی به تمام بازخوردها، گزارش اشکالات، نظرات، طرح‌های هنری و شوخی‌های طرفدارها دارد». این استودیو از بازیکن‌ها بابت شکیبایی آن‌ها تا انتشار آپدیت بعدی تشکر و خاطر نشان کرد که «روایت یک داستان عالی، بررسی بازخوردها و تکرار این کار به زمان نیاز دارد».

بازی Baldur’s Gate 3 درحال‌حاضر به‌شکل Early Access در کامپیوتر (در بستر استیم) و گوگل استیدیا قابل تجربه است. ۴۰۰ توسعه‌دهنده روی این بازی کار می‌کنند و آخرین به‌روزرسانی بازی نیز یک کلاس تازه، جادوهای جدید، بهبود نورپردازی و موارد دیگری را به‌همراه آورد. منتظر انتشار جزئیات تازه از به‌روزرسانی ۹ در ماه آینده باشید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو