تصاویر علی دایی در بیمارستان دی برای ملاقات به مجروحان اغتشاشات؟

منبع: شبونه

15

1401/8/23

17:45


علی دایی در بیمارستان دی برای ملاقات به مجروحان اغتشاشا واقعیت دارد؟ ماجرای بازدید علی دایی از بیمارستان دی را در ادامه بخوانید. ماجرای علی دایی در بیمارستان دی علیدایی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان در روزهای اخیر با توجه به اعتراضات و حوادث داخل کشور حسابی جنجال‌ساز شده بود و با نماینده اردبیل در …

علی دایی در بیمارستان دی برای ملاقات به مجروحان اغتشاشا واقعیت دارد؟ ماجرای بازدید علی دایی از بیمارستان دی را در ادامه بخوانید.

ماجرای علی دایی در بیمارستان دی

علیدایی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان در روزهای اخیر با توجه به اعتراضات و حوادث داخل کشور حسابی جنجال‌ساز شده بود و با نماینده اردبیل در مجلس حواشی را به وجود آورد.

علی دایی در بیمارستان دی برای ملاقات به مجروحان اغتشاشات؟

حالا گفته می‌شود که در مقابل بیمارستان دی دیده شده است و به عیادت برخی از معترضان مجروح شده در این بیمارستان رفته است البته علی دایی هنوز به این ماجرا واکنشی نشان نداده است .

علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی که در مدرسه رخ داده بود در اینستاگرامش اظهارات جنجالی را کرد که با واکنش تند نماینده مجلس اردبیل همراه شد علی دایی در واکنش به صحبت های نماینده مجلس اردبیل پاسخ بسیار جنجالی داده بودکه با واکنش‌های زیادی همراه شد.

حالا خبر اینکه علی دایی به بیمارستان دی رفته و از معترضان مجروح عیادت کرده که می‌تواند یکی از خبر های بسیار جنجالی برای این فوتبالیست باشد.

علی کریمی از دیگر فوتبالیست های سابق تیم ملی کشورمان در ۱۲ ماه اخیر با موضع گیری شدید به مسئولان نظام حمله کرده و به عنوان یکی از لیدرهای برانداز نظام برچسب خورده است او حتی در اینستاگرامش فراخوان برای اغتشاش در خیابانها را صادر میکند.

علی دایی در بیمارستان دی برای ملاقات به مجروحان اغتشاشات؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو