آخرین وضعیت کرونا درکشور 23 آبان 1401

منبع: آکا

13

1401/8/23

17:50


آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ آبان ۱۴۰۱: فوت ۲ نفر در شبانه روز گذشته /  شناسایی ۵۷ بیمار جدید | سایت انتخاب

آکاایران: بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۳۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، یک تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۱۳ تن رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۱۳۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۷۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.

آمار واکسیناسیون در اردبیل از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دُز عبور کرد | خبرگزاری  فارس

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۲۷ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۶۸۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۵۳ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار و ۶۶۰ دوز واکسن در ایران که ۳ هزار و ۱۲۹ دوز آن در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو