چه قدر باید برای سئو سایت هزینه کرد؟

منبع: پلازا

46

1401/8/23

18:16


چه قدر باید برای سئو سایت هزینه کرد؟

هزینه تبلیغات دیجیتال در سال 2019 به 325 میلیارد دلار تخمین زده شده است و پس از توقف کوتاه مدت به دلیل COVID-19، انتظار می رود در سال 2021 به 389 میلیارد دلار افزایش یابد. آیا تعجب آور است که بسیاری از صاحبان مشاغل تمایلی به سرمایه گذاری در سئو سایت ندارند؟ اکثر صاحبان کسب و کار نمی دانند بازاریابی جستجو چگونه کار می کند. آن‌ها به اندازه‌ای مشغول اداره کسب‌ و کار خود هستند که نمی‌توانند وقت خود را برای یادگیری SEO صرف کنند. قیمت سئو سایت و قیمت مشاوره سئو به چه عواملی بستگی دارد و چقدر باید برای خدمات سئو هزینه کنید؟

فهرست عناوین مطلب:

انتظارات و واقعیت

برای بسیاری از شرکت ها، دیجیتال کانال اصلی بازاریابی آنهاست. با این وجود، بسیاری از صاحبان و مدیران هنوز زمان سختی برای بودجه بندی برای بازاریابی آنلاین دارند. ایجاد یک استراتژی برنده و قرار دادن برچسب قیمت مناسب بر روی آن، از طرف ارائه دهنده به همان اندازه دشوار است.

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که کمتر از نیمی از کسب و کارهای کوچک پولی برای سئو در نظر گرفته اند. برای کسب و کارهایی که در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنند، میانگین آنها کمتر از 500 دلار در ماه است. در پایان، مشخص می‌شود که سئو یکی از مواردی است که در واقع آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید.

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر سئو سایت شما عبارتند از:

  • نمایه بک لینک شما، که بر کیفیت و کمیت سایت های خارجی که به سایت شما لینک می دهند تمرکز دارد.
  • محتوای شما، که شامل هدف گیری کلمات کلیدی، ادغام کلمات کلیدی، مفید بودن محتوا و موارد دیگر است.
  • تجربه کاربری شما، که شامل سرعت صفحه، قابلیت استفاده، سازگاری با موبایل و موارد دیگر است.

اینکه آیا طرح سئوی شما برای این عوامل رتبه بندی بهینه می شود یا خیر بستگی به ارائه دهنده خدمات سئو و هزینه ای دارد که برای آن پرداخت می کنید.

قیمت سئو سایت

شرکت های مشاوره سئو خدمات متنوعی را ارائه می کنند و براساس این خدمات قیمت مشاوره سئو تعیین می شود. شما می توانید پکیج های متنوعی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. محتوای سایت شما باید مطابق با بهترین روش‌ها باشد که در دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت جستجو با تأکید بر موارد زیر بیان شده است:

  • منحصر به فرد بودن و ارائه ارزش
  • تطبیق عبارت های جستجو
  • رضایت کاربر
  • با کیفیت بودن.
  • ارضای الگوریتم محتوای تازه

باید طبیعی باشه از طرح های پیوند محبوب مانند PBN و پست های مهمان پولی خودداری کنید. در عوض، روی ایجاد پیوندهای واقعی که موقعیت یابی را در SERP ها تقویت می کند، تمرکز کنید. کیفیت کلیدی است: تعداد کمتری از لینک‌های با اعتماد بالا/مقام بالا/مرتبط می‌توانند از تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین‌تر بهتر عمل کنند.

تدوین بودجه برای قیمت سئو سایت

تدوین بودجه برای قیمت سئو سایت

قبل از تعیین بودجه، باید اهداف مشخصی برای یک کمپین تعریف کرد. اهداف شما باید شامل نتایج قابل اندازه گیری، یک بازه زمانی مشخص و یک اندازه گیری واقعی برای موفقیت باشد. زمانی موفقیت تنها با رتبه بندی کلمات کلیدی سنجیده می شد. در حالی که SERP ها یک معیار مهم باقی می مانند، اما مهم ترین معیار نیستند. مهم‌ترین معیارها آنهایی هستند که تأثیر مستقیمی بر نتیجه دارند. جلسات ارگانیک، تبدیل هدف و درآمد در این دسته قرار می گیرند. تنظیم هدف می تواند شامل بهبود جلسات ارگانیک به میزان X٪، افزایش تبدیل ها به میزان Y در ماه و/یا افزایش درآمد به میزان Z٪ باشد.

اهداف شما تعیین می کند که چه تاکتیک هایی برای موفقیت لازم است. این به نوبه خود چارچوبی را برای توسعه یک برنامه اقدام و بودجه لازم برای حمایت از آن طرح ایجاد می کند.

  • معماری اطلاعات شما چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد؟
  • استراتژی محتوای شما در مقایسه با رقبا چگونه است؟
  • نمایه بک لینک شما چگونه در برابر وب سایت های با رتبه برتر قرار می گیرد؟

پاسخ به این سوالات اولویت ها و همچنین حجم کار مورد نیاز برای رسیدن به اهداف شما را تعیین می کند.

در بسیاری از موارد، کار واقعی انجام شده یکسان خواهد بود – صرف نظر از سطح بودجه. تفاوت در حجم کار انجام شده است.

گفته می‌شود، بودجه مناسب بودجه‌ای است که حداقل برای شش و در حالت ایده‌آل دوازده ماه نیاز سئوی شما را پوشش دهد. برای ارزیابی موفقیت یک کمپین، برنامه ریزی، اجرا و تنظیم صحیح آن زمان می برد. همچنین به خاطر داشته باشید که هر چه بودجه کمتر باشد، سفر طولانی تر و سخت تر خواهد بود.

ایران سایت

یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی وب سایت، نظارت مداوم بر عملکرد است. آنچه که یک آژانس مشاوره SEO خوب ارائه می دهد، مدیریت صفحات، پیوندها، محتوا، تجربه کاربر و موارد دیگر است. این به معنای چیزی بیش از یک بار طراحی مجدد وب سایت شماست.

در تهران و ایران، تیم ایران سایت مجموعه کاملی از خدمات را به عنوان یک آژانس طراحی سئو خدمات کامل ارائه می دهد. شما می‌توانید به وب سایت مجموعه ایران سایت به نشانی iransite.ir مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین پکیج را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. از آنجایی که جستجو، یکی از محبوب‌ ترین روش‌ های افراد برای دریافت اطلاعات آنلاین است؛ رتبه بهتر در موتور جستجوگر، می‌تواند منجر به دریافت کاربران بیشتر یک وب سایت شود. اگر به دنبال ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار و بیزینس خود هستید؛ بهتر است که از علم سئو و مزایای آن غافل نشوید. رقبای شما، به طور گسترده‌ای در حال پیشرفت در این حوزه می ‌باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو