بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما + [2022، 2021 و تمام دوران]

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما + [2022، 2021 و تمام دوران]


منبع: فیگار

32

1401/8/23

19:57


در نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما به معرفی محبوب‌ترین‌های این ژانر پرطرفدار و هیجان‌انگیز خواهیم پرداخت. در ادامه همراه باشید.

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما + [2022، 2021 و تمام دوران]

در نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما به معرفی محبوب‌ترین‌های این ژانر پرطرفدار و هیجان‌انگیز خواهیم پرداخت. در ادامه همراه باشید.

زامبی ترین فیلم ها و سریال ها

زامبی (انگلیسی: zombie) یک مرده از گور برخاسته و از لحاظ جسمانی متحرک و افسانه‌ای است که از طریق زنده کردن یک جنازه به وجود آمده‌است. زامبی‌ها بیشتر در آثاری با ژانر ترسناک و فانتزی یافت می‌شوند.

ما لیستی از بهترین فیلم های زامبی محور 2021 و بهترین سریال های زامبی محور 2021 را که می‌توانید در روزهای قرنطینه تماشا کنید، در اختیار شما قرار می‌دهیم. بدون شک بیشترین فیلم‌های پربیننده در طول روزهای همه گیری، فیلمهای حاوی ویروس و زامبی هستند.

اگرچه این فیلم‌ها تخیلی هستند و واقعیت ندارند، اما همانطور که اندیشمند مشهور گفته، هر آنچه تصور می‌کنیم مسلماً می‌تواند در برهه‌ای از جهان وجود داشته باشد. بنابراین، طبیعی است که شما به دنبال بهترین فیلم های زامبی باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما

کنجکاوی مخاطب به مرگ و خیال شروع دوباره در یک منطقه بایر پسا آخرالزمانی باعث شده است که داستان های زامبی محور مورد علاقه جهانی قرار بگیرند. به طور کلی، واژه زامبی برای مرده هایی استفاده می‌شود که به دلیل ضایعات شیمیایی یا انفجار دوباره زنده می‌شوند.

ویژگی‌های مشترک زامبی‌‌ها، که به آن‌ها مرده زنده نیز می‌گویند، حرکت آرام و تغذیه آنها از مغز انسان است. اما از ابتدای دهه 2000 فیلم‌های زیادی فیلمبرداری شده است که در آن‌ها زامبی‌ها به سرعت و به روشی برنامه‌ریزی شده عمل می‌کنند. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی همراه ما بمانید.

امتیاز Rotten Tomatoes، Metacritic و IMDB

شکی نیست که Netflix در 22 سال گذشته از حیات خود از یک مسیر بسیار زیرکانه‌ای عبور کرده و در بین کاربران خود شهرت ایجاد کرده است. این ارائه دهنده خدمات رسانه‌ای محتوای بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهد، بنابراین احتمالاً غیرممکن است که در اوقات فراغت خود چیزی جالب برای تماشا پیدا نکنید.

Fear Street

بهترین فیلم های جدید زامبی در سال 2021 , فیلم های زامبی محور , فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور

بهترین فیلم های زامبی محور 2021
  • نام فارسی: خیابان ترس
  • ژانر: درام، ترسناک، معمایی
  • کارگردان: لی جانیاک
  • بازیگران: سیدی سینک، جیلیان جیکوبز، اشلی زوکرمن، مایکل پرووست

نقد سه گانه فیلم Fear Street (2021)

لی جنیاک بر اساس کتابهای آر. ال. استاین، این سه گانه اقتباسی را به نگارش درآورده و کارگردانی کرده است. این فیلم های ترسناک عالی داستان Shadyside را روایت میکنند، شهری کوچک که نسل‌های پیش آن را جادوگر نفرین کرده است به گونه‌ای که از آن زمان به موج کشت و کشتاری خاص منجر می‌شود.

این فیلم در ابتدا ادای احترام به فضای کلاسیک وحشتناک به نظر می‌رسند اما به مرور متوجه نوعی زامبی می‌شوید که فضای زامبی محور را به شما القاء خواهد کرد.

Army of the Dead

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: ارتش مردگان
  • ژانر: اکشن، جنایی، ترسناک
  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: دیوید باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، ماتیاس شوایگهوفر

نقد فیلم ارتش مردگان

بهترین فیلم اسنایدر از زمان اولین حضور خود در دنیای فیلمهای سینمایی بلند، فیلم زامبی Dawn Of The Dead (2004) بوده و حالا فیلم “Army Of The Dead” واقعا جذاب به نظر میرسد و ماهرانه. او در این فیلم بسیاری از المانهای مختلف این ژانر را در نظر میگیرد، که تا حد زیادی فریبنده می‌باشد، زیرا این فیلم به نوعی کمدی هرج و مرج، و تنش خوش رنگ و لعابی را به همراه خود دارد و برای مخاطب خود را به خوبی به تصویر می‌کشد.

همانطور که انتظار می‌رفت، Bautista همه چیز را به زیبایی در دست می‌گیرد. به خوبی این مسئله را به مخاطبان این فیلم دیکته می‌کند که او یک ستاره اکشن است که با قلبی لطیف حس شاعرانه ای به انسان در حین بازی کردن می‌دهد. به شکلی که همانقدر راحت می‌تواند سر یک انسان زامبی شده را به دیوار بزند همانقدر راحت عشق می‌ورزد.

Dead Again

بهترین فیلم های جدید زامبی در سال 2021 , فیلم های زامبی محور

زامبی ترین فیلم ها و سریال ها
  • نام فارسی: دوباره مرگ
  • ژانر: نئو نوآر، عاشقانه، هیجان انگیز
  • کارگردان: کنت برانا
  • بازیگران: کنت برانا، اندی گارسیا، درک ژاکوبی

در یک جامعه غمزده روستایی انگلیسی، آخرالزمانی زامبی وار به راه می‌افتد و افراد مختلف محلی مجبور به مقابله با آن می‌شوند. این فیلم یک کمدی زامبی محور انگلیسی است. فیلم کمی شبیه به فیلم شب مردگان زنده است اما به اندازه آن خوب نیست. فیلم دوباره مرگ واقعاً یک فیلم مستقل بدون الهام است.

فیلم کاملاً وحشتناک نیست. بیشتر بازی ها به جز یکی از زامبی هایی که دارای اضافه وزن و یک پیراهن آبی است، متناسب با فیلم و ساختار روایت جلو می‌روند. در این فیلم دیالوگ‌ها به طرز متوسطی تاثیر گذار واقع می‌شوند.

در هر صورت یکی از فیلم های زامبی محوری که در سال 2021 ساخته شده است همین فیلم دوباره مرگ می‌باشد که می‌شود از آن لذت برد. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی همراه ما بمانید.

Zombie Reddy

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: زامبی حاضر
  • ژانر: اکشن، زامبی، کمدی
  • کارگردان: پراسانت وارما
  • بازیگران: تجا ساجا، آناندی، داکشا ناگارکار

زامبی حاضر اساساً یک اکشن – کمدی است (عمدتا در نیمه اول)، اما چیزی که آن را با فیلم‌های دیگر متفاوت می‌کند ترکیب کامل ژانر زامبی است و این فیلم را به یک ZOM – COM تبدیل می‌کند که ژانر هیجان انگیزی می‌باشد.

فیلم از همان اولین آهنگ شما را با خود همراه می‌کند. فیلمنامه بسیار جذاب است. نیمه دوم پر از اکت است و دارای BGM درجه یک است. به عنوان یک طرفدار ژانر زامبی می‌توانیم بگوییم که باید برای دوستداران فیلم های زامبی حتما این فیلم بی نظیر را پیشنهاد داد.

Steel-Man

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: مرد پولادین
  • ژانر: ترسناک، اکشن، کمدی
  • کارگردان: مایک پالمر
  • بازیگران: الیزا آدامز، جان آدکینز، اندی الن

مرد پولادین، سوپر قهرمان رسمی پیتزبورگ در حال برگزاری انجمن کتاب‌های کمیک سالانه خود در فروشگاه C3 Mall است که اتفاق عجیبی می‌افتد و او در دنیای واقعی، با ارتشی از ارواح و همچنین با دنیای زیرزمینی پیتزبورگ روبرو شده و مجبور می‌شود با آن‌ها بجنگد.

این فیلم از بهترین فیلم های زامبی تاریخ است که دیدن آن خالی از لطف نیست! محل فیلمبرداری «مرد پولادین» پایتخت آلمان، برلین، است. این فیلم در سال 2021 ساخته شده اما قرار است در سال 2022 منتشر شود.

Flakka 666

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: فلاکا 666
  • کارگردان: لوئیس آنتونیو رودریگز
  • ستارگان: اریک آلامیا، آنا آپاریسیو، نیکی آپاریسیو
  • ژانر: ترسناک، معمایی

کارتل‌های مکزیک راهی جدید برای اعتیاد آورتر شدن مواد مخدر پیدا کرده اند. اکنون یک داروی جدید به نام (FLAKKA) که توسط یک شخص شیطانی تولید شده است. این دارو باعث می‌شود تا هر مصرف کننده ای را تبدیل به گوشت خوار، یا زامبی تشنه خون کند. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی همراه ما بمانید.

Shakespeare’s Mummy

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: مومیایی شکسپیر
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: آدم بوستر
  • بازیگران: جسیکا آمبوئل، جرج هویس، تامی کریمر

اگر به دنبال یکی از بهترین فیلم های زامبی تاریخ هستید، فیلم مومیایی شکسپیر در این دسته قرار می‌گیرد. داستان این فیلم درباره‌ی یک مهمانی پیتزا است. ولی در این مهمانی، یک دست مومیایی شده پیدا می‌کنند.

4 کودک باید آن را تعقیب کنند و از دست اراذل و اوباش و همینطور یک فرقه‌ی باستانی فرار کنند. در همین حال آنها یاد می‌گیرند که اگر بخواهند از دست این زامبی آخر الزمانی فرار کنند، باید یکدیگر را ببخشند و با هم همکاری کنند.

Toilet Zombie Baby Strikes Back

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: بچه زامبی توالت انتقام می‌گیرد
  • ژانر: کمدی، جنایی، ترسناک
  • کارگردان: جیمی رابرت مک دوگال
  • بازیگران: شان سی. فیلیپس، جاناتان تیرستن، شری دیوِس

«بچه زامبی توالت انتقام می‌گیرد» از ترسناک‌ترین و بهترین فیلم های زامبی 2021 است و انتظار می‌رود در دسته‌ی بهترین فیلم های زامبی دنیا نیز قرار بگیرد. داستان این فیلم زامبی درباره‌ یک آدم کش است که نا آگاهانه باعث آزاد شدن یک موجود خونخوار می‌شود و خیلی زود در شهر قتل عامی شروع می‌شود. وضعیت به حدی خطرناک می‌شود که افراد تا جایی که می‌توانند به دست‌شویی نمی‌رود و موقع رفتن، حتما آن را چک می‌کنند.

Resident Evil: Infinite Darkness

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور , بهترین سریال های زامبی محور , سریال های آخرالزمانی

بهترین سریال های زامبی 2021
  • نام فارسی: رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها
  • ژانر: اکشن و ترسناک
  • کارگردان: اِئیچیرو هاسومی
  • بازیگران: کلر ردفیلد و لیان اس. کندی

نقد سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی انتها

این مجموعه 4 قسمتی به کارگردانی Eiichirō Hasumi، انباشت وقایع رخ داده در سال 2006 است. از این رو، سریال، بین Resident Evil 4 و Resident Evil 5 اتفاق می‌افتد. در ورژن 4، لئون اس کندی موظف شد برای تبدیل شدن به یک قهرمان آمریکایی، دختر رئیس‌جمهور، اشلی گراهام، را از یک فرقهٔ شیطانی نجات دهد.

در رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها لئون هر انچه که دارد را ادامه می‌دهد و واقعیت تکان دهنده‌ای را که پیرامون جنگ داخلی پنامستان وجود دارد حل می‌کند. حقیقتا با دیدن این انیمه نمی‌توانید احساسات خود را کنترل کنید و فکر کنید که فقط یک انیمه را تماشا می‌کنید. شگفت انگیز به نظر می‌رسد، بعضی اوقات، انگشتان هر گیمری تقریباً حین دیدن این سریال به خارش می‌افتند تا درگیر شود.

Dark Hole

بهترین فیلم های جدید زامبی در سال 2021 , فیلم های زامبی محور , بهترین سریال های زامبی محور , سریال های آخرالزمانی

بهترین سریال های زامبی محور 2021
  • نام فارسی: سیاه چاله
  • ژانر: دلهره آور، رمز و راز، فانتزی
  • کارگردان: کیم بونگ جو
  • بازیگران: کیم اوک وین، لی جون هیوک

اگر شما طرفدار سریال های ترسناک علمی تخیلی هستید؛ و دقیقا همان چیزی را که کره اخیراً ارائه می‌دهد دوست دارید پس سریال سیاه چاله باید شما را راضی کند. برای دو قسمت اول کمی ریتمش کند به نظرتان می‌آید اما همانطور که باید اتفاق بیافتد ساختار روایت در ادامه بسیار جدی است.

شما به مرور در لابلای یکی از رازآلودترین ساختارها قرار می‌گیرید و در مورد اینکه چرا افراد خاصی آلوده شده اند باید به همراه شخصیت‌ها دنبال علت‌ها بگردید. درباره گروهی از بازماندگان است که باید برای زندگی خود در برابر جهش یافته‌هایی بجنگند که وقتی انسان‌ها دود تیره مرموز را از یک گودال تنفس می‌کنند ایجاد می‌شوند.

The Walking Dead

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور , بهترین سریال های زامبی محور , سریال های آخرالزمانی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: مردگان متحرک
  • ژانر: وحشت و پسارستاخیزی
  • بر پایه: مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد
  • کارگردان: فرانک دارابونت
  • بازیگران: اندرو لینکولن، جفری دین مورگان، نورمن ریدس، جان برنتال

داستان سریال واکینگ دد از جایی شروع می‌شود که ریگ گلامیز، معاون کلانتر، در ماموریتی صدمه دیده و برای مدتی از هوش می‌رود و به کما رفته. در مدت زمانی که او در این دنیا نیست دنیای بیرون به دنیایی برای مردگان تبدیل می‌شود؛ همه مردگان گویا زندگی دوباره پیدا می‌کنندو به حرکت در می‌آیند.

زمانی که این کلانتر از حالت کما خارج می‌شود با دنیای مردگان رو به رو شده و شهر خود را خالی از انسان ها می‌بیند. در ادامه به طور اتفاقی با فردی به نام مورگان و پسرش برخورد می‌کند و تمام اتفاقاتی که رخ داده است را از زبان مورگان می‌شنود. ریک گلایمز پس از شنیدن این اتفاقات تصمیم می گیرد به تنهایی و با یک اسب به شهر آتلانتا برود که هنگام رسیدن به این شهر با صحنه‌ای وحشتناک مواجه می‌شود.

Warm Bodies 2013

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: بدن های گرم
  • ژانر: ماورایی، کمدی و رمانتیک
  • کارگردان: جاناتان لوین
  • بازیگران: نیکولاس هولت، تریسا پالمر و راب کوردری

داستان این فیلم که براساس رمانی با همین نام نوشته شده است، روی پیشرفت رابطه‌ی بین جولی (یک زن جوان) و آر که یک زامبی به شمار می‌رود، تمرکز دارد. ارتباط این دو شخصیت به جایی می‌رسد که عاشق یکدیگر می‌شوند؛ به همین ترتیب هم آر کم کم به شکل انسانی خود بازمی‌گردد.

چیزی که این اثر را نسبت به آثار مشابه خودش متمایز می‌کند، نحوه نمایش خصوصیات انسانی در شخصیت‌های زامبی است؛ اینکه چطور داستان از زاویه دید یک زامبی به ما نشان داده می‌شود. جالب است بدانید که رمان اقتباس شده، با الهام از کتاب رمئو و ژولیت از شکسپیر نوشته شده است.

Wyrmwood: Road of the Dead 2014

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: وایرمود: جاده مردگان
  • ژانر: اکشن، کمدی، ترسناک
  • کارگردان: کیا روش ترنر
  • بازیگران: جی گالاگر، بیانکا بریدی و لئون برچیل

فیلم “وایرمود: جاده مردگان” در مورد بری است. بری یک مکانیک بااستعداد و مردی خانواده‌دار است که در آستانه‌ آخرالزمان زامبی‌ها، زندگی‌اش از هم می‌پاشد. خواهر او به اسم بروک، توسط یک تیم شرور که از سربازهایی با ماسک‌های ضدگاز تشکیل شده، ربوده شده است؛ سربازهایی که توسط یک دکتر روان‌پریش آزمایش می‌شوند.

درحالی‌که بروک نقشه‌ فرار خود را طراحی می‌کند، بری به دل جاده و خیابان می‌زند که او را پیدا کند. در همین حین، با بنی متحد می‌شود؛ یک بازمانده دیگر که باید با هم، خود را مسلح کنند و برای نبرد بزرگی آماده شوند. در طرف دیگر این نبرد، هیولاهای گوشت‌خواری هستند که در یک منطقه جنگلی و خشن استرالیا زندگی می‌کنند.

Dead Snow 2009

محبوب ترین فیلم ها و سریال های زامبی

محبوب ترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: برف مرده
  • ژانر: ترسناک، کمدی
  • کارگردان: تامی ویرکولا
  • بازیگران: ویگار هوئل، استیگ فرود هنریکسن و شارلوت فروگنر

فیلم “برف مرده” داستان حول محور گروهی از دوستان می‌چرخد که به کوه می‌روند و تصمیم می‌گیرند که شب را در منطقه‌ای دور افتاده، به دور از همه سپری کنند؛ تا بتوانند درکنار هم کمی استراحت کنند و خوش بگذرانند.

آرامش آن‌ها خیلی طولانی نمی‌شود زیرا یک پیرمرد مرموز به سراغ آن‌ها می‌رود و اطلاع می‌دهد که در طی جنگ جهانی دوم، مهاجمان نازی در این منطقه بسیار روش‌های وحشیانه و خشنی داشتند. براساس یک افسانه، این وحشی‌گری آنقدر ادامه داشت که شورش یکی از روستایی‌ها، مهاجمان را به سمت سرما و تاریکی کوه‌ها سوق داد؛ تا جایی که تک تک آن‌ها از بین رفتند.

اما حالا شایعه‌ای وجود دارد که می‌گوید آن‌ها در قالب زامبی‌ها، بازگشتند؛ زامبی‌های شرور نازی. این فیلم با اینکه یک دنباله هم در سال ۲۰۱۴ داشت، اما آنقدرها اثر مشهوری نشد؛ بنابراین احتمالا خیلی از شما آن را ندیده‌اید. نظراتی هم که منتقدان برای آن ثبت کرده بودند، میانگین نمره متوسطی را برایش به ارمغان آورد.

I Zambie 2015-2019

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: آی زامبی
  • ژانر: کمدی، جنایی، درام
  • کارگردان: راب توماس و دایان روگیرو
  • بازیگران: رز مک ایور و مالکوم گودوین

سریال آی زامبی توسط راب توماس و دایان روگیرو در ۵ فصل ساخته شده است. رز مک ایور و مالکوم گودوین از جمله بازیگران این سریال زامبی مهیج هستند. داستان سریال در مورد یک دختر دانشجوی رشته پزشکی است.

او باید در ماه حداقل یک مغز انسان را بخورد تا حافظه اش را از دست ندهد. البته این کار او را از تبدیل شدن به زامبی نیز باز می‌دارد. در ضمن زمانی که این کار را انجام می‌دهد؛ حافظه آن فرد به او منتقل می‌شود. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی همراه ما بمانید.

Death Valley 2011

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: دره مرگ
  • ژانر: کمدی، ترسناک
  • کارگردان: اریک وینبرگ و کرتیس گوین
  • بازیگران: بایان کالین و چارلی سندرز

سریال زامبی “دره مرگ” از بهترین سریال های زامبی است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شد. اریک وینبرگ و کرتیس گوین وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده داشته اند. همچنین بایان کالین و چارلی سندرز نیز از بازیگران این سریال محسوب می‌شوند. بخشی به اسم «نیروی مبارزه با زامبی» به وجود آمده است.

در این حین افرای که کارشان تولید مستند است؛ قصد دارند که از کار این گروه مستند بسازند. سریال یک بازی تمسخر آمیز که نیروهای پلیس را در هنگام برخورد با مجرمان مختلف که عمدتاً ماهیت ماوراء طبیعی دارند، دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی تاریخ سینما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

زامبی ترین فیلم ها و سریال ها

سوالات متداول

هدف از ساخت فیلم های زامبی چیست؟

فیلم زامبی یکی از شاخه‌های ژانر ترسناک است. زامبی‌ها موجوداتی هستند که کالبدشان بی جان است که دوباره زنده می‌شوند و معمولا آدم‌ها را می‌خورند. آنها به انسان‌ها هجوم می‌برند و با آلوده کردن آن‌ها به تعداد خودشان می‌افزایند.

معیار سایت فیگار برای انتخاب بهترین فیلم های زامبی چه بوده است؟

جهت انتخاب جدیدترین فیلم های زامبی سال 2021، علاوه بر امتیاز IMDb و نمراتی که منتقدان مجله‌های معتبر سینمایی داده بودند، به میزان مورد توجه بودن آن‌ها یا ترند بدون این فیلم های زامبی محور عنایت داشته‌ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو