تریلر فیلم ترسناک The Black Phone منتشر شد

منبع: گیمفا

20

1401/8/23

20:27


تریلر فیلم ترسناک و ماوراءالطبیعه «تلفن سیاه»، با نقش‌آفرینی ایثن هاک (Ethan Hawke) در نقش اصلی منتشر شد.

تریلر فیلم ترسناک The Black Phone منتشر شد

تریلر فیلم ترسناک و ماوراءالطبیعه «تلفن سیاه»، با نقش‌آفرینی ایثن هاک (Ethan Hawke) در نقش اصلی منتشر شد.

کمپانی یونیورسال قرار است این فیلم دلهره‌آور و هیجان‌انگیز را در ماه فوریه سال بعد میلادی، در سینماها به نمایش بگذارد.

داستان این فیلم در شهر کوچکی واقع در ایالت کلرادو آمریکا روایت می‌شود که در آن قاتلی وحشتناک با لقب The Grabber، در بین مردم این شهر به عنوان یک شعبده‌باز پاره‌وقت، در حال زندگی کردن است. این قاتل مخوف با دزدیدن بچه‌های کم سن و سال و در نهایت کشتن آن‌ها، مردم این شهر را به وحشت انداخته است.

سپس پسری ۱۳ ساله و باهوش با نام فینی شاو توسط این قاتل دزدیده شده و به زیرزمینی با دیوار‌های ضد صدا، یک تشک و تلفنی قطع شده، برده می‌شود. او در این مکان به یک باره شاهد زنگ خوردن بی‌وقفه‌ی این تلفن شده و متوجه می‌شود که در آن طرف این تلفن، می‌تواند صدای بچه‌های قبلی که توسط این قاتل کشته شده‌اند را بشنود و به صحبت‌های آن‌ها گوش کند.

این صداها به کاراکتر فینی می‌گویند که تلفن را قطع نکند، چرا که آن‌ها قصد دارند تا با راهنمایی کردن او، او را از چنگال این قاتل مخوف نجات داده و نگذارد که به سرنوشتی مشابه آن‌ها دچار شود.

با توجه به تریلر به نمایش درآمده از فیلم The Black Phone، به نظر می‌رسد که قاتل حاضر در این داستان، از قابلیت‌های ماوراءالطبیعه‌ی این تلفن خبر داشته چرا که در صحنه‌ای در این تریلر می‌توان صدای فریاد او، در حالی که به کاراکتر فینی می‌گوید که تلفن را قطع کند، را شنید.

علاوه بر این، در این تریلر کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط مادلین مک‌گرو (Madeleine McGraw) با نام گوئن شاو را نیز حضور دارد و به نظر می‌رسد که او قرار است که نقش بسیار مهمی را در نجات این بچه در داستان فیلم ایفا کند.

از قرار معلوم او قادر است که در رؤیاهای خود سرنخ‌های بسیار مهمی را درباره محل نگهداری کاراکتر فینی کشف کند و همچنین به نظر می‌رسد که او می‌تواند روح‌های بچه‌های کشته شده توسط این قاتل را نیز ببیند و با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

نقش قاتل مخوف حاضر در این فیلم را ایثن هاک و نقش کاراکتر فینی شاو را نیز میسون تیمز (Mason Thames) ایفا کرده‌اند.

به غیر از این دو بازیگر و مادلین مک‌گرو، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جرمی دیویس (Jeremy Davies) و جیمز رانسون (James Ransone) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگر‌ها می‌توان به نقش‌آفرینی میسون تیمز در فیلم Evel، مادلین مک‌گرو در فیلم بیوگرافی و جنگی American Sniper، جرمی دیویس در فیلم تحسین شده‌ی Saving Private Ryan و جیمز رانسون در فیلم ترسناک Sinister اشاره کرد.

وظیفه هدایت این پروژه را کارگردان مطرح هالیوودی با نام اسکات دریکسون (Scott Derrickson) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم‌های The Exorcism of Emily Rose و Dr. Strange اشاره کرد.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را نیز خود اسکات دریکسون با همکاری نویسنده‌‌ای دیگر با نام سی. رابرت کرگیل (C. Robert Cargill) بر عهده داشته‌اند.

فیلم‌نامه این فیلم براساس داستان کوتاه نوشته شده توسط توسط جو هیل (Joe Hill) به قلم درآمده است.

این فیلم محصول مشترکی از کمپانی یونیورسال و Blumhouse (کمپانی سازنده‌ی فیلم‌های ترسناکی مانند Paranormal Activity و Get Out) می‌باشد که قرار است وحشت و هیجان را به دل مخاطبین خود بیندازد.

فیلم ترسناک The Black Phone قرار است در تاریخ ۱۶ بهمن ماه امسال (۴ فوریه ۲۰۲۲) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این فیلم دلهره‌آور را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰ | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو