معرفی فیلم های عاشقانه 2023 ؛ 10 فیلم جدید رمانتیک که در 2023 اکران می‌ شوند

معرفی فیلم های عاشقانه 2023 ؛ 10 فیلم جدید رمانتیک که در 2023 اکران می‌ شوند


منبع: پلازا

21

1401/8/23

21:08


معرفی فیلم های عاشقانه 2023 ؛ 10 فیلم جدید رمانتیک که در 2023 اکران می‌ شوند

در چشم به هم زدنی، زمان می‌گذرد و به سال 2023 خواهیم رسید. در مقاله امروز قصد داریم سراغ یکی از پرطرفدارترین ژانرهای دنیا یعنی عاشقانه برویم و فیلم های عاشقانه 2023 را به شما معرفی کنیم.

ژانر رمانتیک یا عاشقانه همیشه پرطرفدار بوده است. چه در زمان‌های گذشته که داستان‌ها صرفا در قالب کتاب برای مخاطب روایت می‌شدند و چه زمانی که تئاتر و سینما رونق پیدا کردند. به طور کلی شنیدن و دیدن داستانی عشقی برای مخاطبان بسیار جذاب است.

هر ساله تعدادی فیلم رمانتیک اکران می‌شوند. سال 2023 نیز قرار است آثار جالبی در این ژانر داشته باشد. در این مطلب پلازا قصد داریم تا سری به آثار این سال زده و عاشقانه ترین فیلمهای 2023 را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

فیلم های عاشقانه 2023

در ادامه با لیست 10 تایی رمانتیک ترین فیلم 2023 آشنا شوید. در این آثار هنرمندان بزرگی وجود دارند که از شنیدن خبر فیلم جدید آنها خوشحال خواهید شد.

1. فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای (Shotgun Wedding) ؛ از فیلم های عاشقانه 2023

فیلم عاشقانه آمریکایی 2023

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)
  • کارگردان: جیسون مور (Jason Moore)
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا و…

فیلم عروسی تفنگ ساچمه‌ای از فیلمهای رمانتیک سال ۲۰۲۳ به محض معرفی خود، توجه‌ها را جلب کرد. حضور دو بازیگر معروف جنیفر لوپز و جاش دوهامل در فیلم باعث دیده شدن آن شد. ابتدا قرار بود که این فیلم در سال 2022 از لانگزگیت (Lionsgate) منتشر شود اما آمازون با خریدن حق پخش آن انتشار فیلم را به تعویق انداخت و این اثر در اوایل سال 2023 از پرایم ویدیو (Prime Video) پخش خواهد شد.

داستان این اثر از فیلم های سینمایی عاشقانه در سال 2023 درباره دارسی و تام زوجی است که خانواده خود را برای مراسم ازدواجشان دعوت می‌کنند اما طی اتفاقی عروسی آنها به یک مراسم گروگان‌گیری تبدیل می‌شود. آن دو در این مدت می‌فهمند که چه چیزی باعث به وجود آمدن عشق میان آنها شده است.

2. فیلم شاید این کار را بکنم (Maybe I Do) ؛ از عاشقانه ترین فیلمهای 2023

فیلم های رمانتیک خارجی و جدید

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)
  • کارگردان: مایکل جیکوبز (Michael Jacobs)
  • بازیگران: اما رابرتز، لوک بریسی، دایان کیتون و…

این اثر از لیست فیلم های عاشقانه در سال 2023، اولین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی مایکل جیکوبز خواهد بود. شاید این کار را بکنم در ژانر کمدی-رمانتیک ساخته شد و بازیگران بزرگی را در خود جای داده است که نشانگر قصد کارگردان برای پرفروش کردن فیلم دارد. داستان این اثر از احتمالا عاشقانه ترین فیلمهای 2023 درباره میشل و آلن زوجی است که باهم در رابطه هستند و قصد ازدواج دارند. آنها خانواده خود را دعوت می‌کنند تا بیشتر باهم آشنا شوند، غافل از اینکه آنها از گذشته همدیگر را می‌شناسند.

3. فیلم دور از هم (Distant)

جدیدترین فیلم های رمانتیک 2023

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)
  • کارگردان: جاش گوردون (Josh Gordon)، ویل اسپک (Will Speck)
  • بازیگران: آنتونی راموس، نائومی اسکات، زکری کینتو و…

فیلم دور از هم از فیلم های احساسی در سال ۲۰۲۳ در ژانر علمی-تخیلی و کمدی ساخته شد. این فیلم در زمان همه‌گیری کرونا ساخته شد و اکران آن تا سال 2023 طول خواهد کشید. داستان این فیلم درباره یک فضانورد به نام اندی است که سفینه حامل او در سیاره‌ای بیگانه سقوط می‌کند. او در حال از دست دادن ذخیره اکسیژن خود است و با همکار خود نائومی که در کپسول فرار خود گرفتار شده، ارتباط می‌گیرد تا او را نجات دهد. تا آنجایی که اطلاع داریم این فیلم موضوعی عاشقانه نیز دارد و می‌تواند جز لیست رمانتیک ترین فیلم 2023 قرار گیرد.

4. فیلم پس عشق چه (What About Love)

دانلود فیلم عاشقانه جدید

  • تاریخ انتشار: 14 فوریه 2023 (25 بهمن 1401)
  • کارگردان: کلاوس منزل (Klaus Menzel)
  • بازیگران: شارون استون، اندی گارسیا، روزابل لارنتی سلرز و…

پس عشق چه یکی از آثار فهرست فیلم های احساسی ۲۰۲۳ است که به زودی منتشر خواهد شد. داستان این فیلم درباره یک زوج جوان است که عشق زیبای بین آنها بر روی پدر و مادرشان تاثیر می‌گذارد و آنها تصمیم می‌گیرند به زندگی نگاه دیگری داشته باشند. این اثر داستان جذابی دارد و  ممکن است تبدیل به بهترین فیلم درام عاشقانه در سال ۲۰۲۳ شود.

5. فیلم دوباره عشق (Love Again) ؛ از فیلم های عاشقانه 2023

جدیدترین فیلم های عاشقانه خارجی ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 12 مه 2023 (22 اردیبهشت 1402)
  • کارگردان: جیمز سی. استروس (James C. Strouse)
  • بازیگران: پریانکا چوپرا، سم هیوین، راسل توی و…

دوباره عشق از فیلمهای رمانتیک سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که در ژانر کمدی-رمانتیک ساخته شد. این اثر بازسازی فیلم آلمانی پیام به تو (SMS für Dich) محصول 2016 است که در بهار 2023 پخش می‌شود. حضور بازیگر هندی معروف پریانکا چوپرا و خواننده مشهور سلین دیون از نکات قابل توجه فیلم هستند.

داستان این اثر از عاشقانه ترین فیلم های ۲۰۲۳ داستان میرا ری، زنی که درحال کنار آمدن با فقدان نامزدش است، را روایت می‌کند. میرا یک سری پیام‌های عاشقانه به شماره قدیمی نامزدش می‌فرستد و نمی‌داند که آن خط صاحب جدیدی به نام راب برنز دارد. راب یک روزنامه‌نگار است که بر روی نوشتن اطلاعاتی درباره سلین دیون خواننده معروف کار می‌کند. او تحت تاثیر این پیام‌ها قرار گرفته و دوست دارد هرجور که شده میرا را ملاقات کند.

6. پری دریایی کوچک (The Little Mermaid) ؛ از عاشقانه ترین فیلمهای 2023

عاشقانه ترین فیلم های ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 26 می 2023 (5 خرداد 1402)
  • کارگردان: راب مارشال (Rob Marshall)
  • بازیگران: هلی بیلی، جونا هاور کینگ، داوید دیگز و…

کارهای دیزنی همیشه عجیب بوده اما جریانی جدید در ساختن لایو اکشن‌های انیمیشن‌های معروف راه افتاد که از همیشه عجیب‌تر به نظر می‌رسد. از سیندرلای متفا‌وت و پری مادر خوانده مرد گرفته تا پری دریایی کوچولویی که پوستی سبزه دارد! اولین بار که از این اثر از عاشقانه ترین فیلمهای 2023 رونمایی شد، اعتراض عده زیادی از مخاطبان را به دلیل تغییر ظاهری پری دریایی شاهد بودیم. اما با پخش شدن تریلر این فیلم، شاهد واکنش مثبت کودکان با پوست تیره و سبزه به آریل داستان بودیم که نشان داد حداقل عده‌ای از دیدن پری دریایی متفاوت خوشحال شده‌اند. از تمام این سخنان که بگذریم این اثر فانتزی و موزیکال در سال 2023 پخش خواهد شد.

داستان این اثر از جدیدترین فیلم های عاشقانه خارجی ۲۰۲۳ داستان قدیمی پری دریایی و هانس کریستین اندرسون را دنبال می‌کند. آریل جوانترین دختر شاه تریتون، عاشق پرنس اریک می‌شود و بخاطر دیدن او در دنیای خشکی دست به خطرات بزرگی می‌زند.

7. فیلم پروم پکت (Prom Pact)

بهترین فیلم درام عاشقانه در سال ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: بهار 2023
  • کارگردان: آنیا آدامز (Anya Adams)
  • بازیگران: وندی مک‌لندن کوی، میلو منهیم، چیلا هورسدال

از جمله جدیدترین فیلم های رمانتیک 2023 که در لیست قرار می‌دهیم، فیلم پروم پکت است که از سرویس دیزنی پلاس پخش خواهد شد. داستان این رمانتیک ترین فیلم 2023، درباره دختری فمینیست است که هیچ اعتقادی به عشق، خصوصا جنس مخالف ندارد. اما عشق در خانه او را می‌زند و او نیز نمی‌تواند مقاومتی کند.

8. فیلم باربی (Barbie) ؛ رمانتیک ترین فیلم 2023

فیلم های سینمایی عاشقانه در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1401)
  • کارگردان: گرتا گرویگ (Greta Gerwig)
  • بازیگران: مارگو رابی و رایان گاسلینگ

فیلم باربی نیز در  فیلم های رمانتیک خارجی و جدید قرار می‌گیرد. این عروسک فشن جذاب از وقتی که ساخته شد، نه تنها تبدیل به یک شخصیت کارتونی، بلکه نمادی از زیبایی نیز شد. بسیاری از خانم‌ها آرزوی داشتن چنین اندام بی‌نقصی را داشتند. تا سال‌ها باربی عروسک و شخصیتی کارتونی باقی ماند اما در سال 2023 شاهد لایو اکشن آن با حضور مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ در نقش کن هستیم‌. اگر به دنبال داستان این اثر از فیلمهای رمانتیک سال ۲۰۲۳ هستید باید برایتان خلاصه کنیم که باربی در سرزمین باربی‌ها است و احتمالا داستان عاشقانه‌ای برایش رخ خواهد داد.

9. شما مردم (You People)

فهرست فیلم های احساسی ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: سال 2023
  • کارگردان: کنیا باریس (Kenya Barris)
  • بازیگران: ادی مورفی، جونا هیل، جولیا لوئیس دریفوس و…

فیلم عاشقانه آمریکایی 2023 شما مردم، در قالب طنز ساخته شده و هنوز تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است. این اثر از نتفلیکس پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره یک زوج جوان و خانواده‌‌های آنها است که ‌در حال کسب تجارب در زمینه‌های مختلف هستند.

10. فیلم روح شده (Ghosted) ؛ از فیلم های عاشقانه 2023

فیلم های احساسی در سال ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: سال 2023
  • کارگردان: دکستر فلچر (Dexter Fletcher)
  • بازیگران: کریس ایوانز، آنا د آرماس، آدرین برودی و…

فیلم روح شده از فیلمهای رمانتیک سال ۲۰۲۳، در سال 2021 کلید خورد و قرار بود با کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون جلو برود. اما با مشکلی که برای جوهانسون پیش آمد، آنا د آرماس جایگزین او شد. هنوز داستان فیلم را نمی‌دانیم و تا جایی که اطلاع داریم روح شده در ژانرهای ماجراجویی و اکشن ساخته شده است.

سخن پایانی

به پایان این مقاله درباره معرفی فیلم های عاشقانه 2023 رسیدیم. 10 فیلم معرفی شده در این لیست جز آثاری هستند که از پخش آنها تقریبا مطمئن هستیم و ممکن است آثار جدیدی به لیست اضافه شود. با انتشار این آثار شما نیز می‌توانید به دانلود فیلم عاشقانه جدید 2023 موردعلاقه خود بپردازید. آیا شما از لیست بالا راضی هستید؟ به نظر شما عملکرد فیلمهای رمانتیک سال ۲۰۲۳ چگونه خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو