معرفی تعدای از مشهورترین مکان های جن زده و نفرین شده هند

معرفی تعدای از مشهورترین مکان های جن زده و نفرین شده هند


منبع: همگردی

163

1401/8/23

22:02


هندوستان یکی از عجیب ترین کشورهای جهان است و داستانهای شگفتی در مورد این کشور در تمامی طول تاریخ مردم را تحت تاثیر قرار داده اند. این کشور به واقع اسرارآمیز است و اسرارش روح و تخیلات شما را به زندگی می آورند. هندوستان آنقدر مکان و داستانهای اسرارآمیز دارد که سخن گفتن در مورد همگی آنها کاری بسیار سخت به نظر می رسد. این نقاط آنقدر فراوان هستند که برخی از آنها هنوز توسط گردشگران کشف نشده اند. با ما در مقاله مشهورترین مکان های جن زده و نفرین شده هند همراه باشید تا شما را با شماری از دیدنی ترین مکان های جن زده و نفرین شده هند آشنا کنیم.

قلعه بنگار Bhangarh Fort

قلعه بنگار Bhangarh Fort در راجستان واقع شده و آن را یکی از دیدنی ترین مکان های جن زده و نفرین شده هند می دانند. این مسئله کاملا جدی و حقیقی است تا اندازه ای که حتی یک تابلو توسط دولت هند در این قلعه نصب شده که از بازدید کنندگان درخواست می کند بازدید خود را به بعد از غروب آفتاب موکول ننمایند. تنها دیدن این تابلو یا شنیدن درباره آن باعث می شود به حقیقی بودن داستانی که برایتان توضیح می دهیم، ایمان بیاورید.

داستان این است که در قرن نوزدهم، یک جادوگر به دام عشق شاهزاده بنگار گرفتار شد و از جادوی سیاه برای بدست آوردن او استفاده کرد. شاهزاده از این حقیقت آگاهی پیدا کرده و دستور داد جادوگر را به قتل برسانند که همین کار باعث شد جادوگر این مکان را نفرین کند. داستان ترسناک قلعه بنگار در ساخت یک فیلم نیز مورد استفاده قرار گرفت و گردشگران از سرتاسر دنیا بدلیل اتفاقات ترسناکی که در اطراف این قلعه رخ می دهند، به سوی آن جذب می شوند.

قلعه بنگار Bhangarh Fort

روستای کولدارا Kuldhara

بعد از شنیدن تمامی نکات عجیب در مرد فعالیت های فرا نرمال و غیر طبیعی در کولدارا Kuldhara می بایست از سنگ ساخته شده باشید که بتوانید به راحتی در این منطقه به خواب بروید. این روستا در قرن نوزدهم میلادی به حالت متروکه درآمده و هم اکنون یکی از مشهورترین مکان های جن زده و نفرین شده هند بشمار می رود. افسانه ها می گویند که آخرین گروه از ساکنان این روستا ناگهان به هنگام شب این روستا را ترک کردند و دیگر هرگز دیده نشدند. آنها قبل از ترک این روستا یک نفرین و طلسم پر قدرت را در این روستا به جا گذاشته اند. از آن زمان به بعد، هر کسی که سعی کرد جای این خانواده ها در این روستا اقامت کند، توسط ارواح خبیث تعقیب و فراری داده شد.

افسانه ها می گویند که حاکم چشم چران و هرزه آن ایالت، به دختر زیبای رئیس دهکده چشم داشت و می خواست به اجبار او را به ازدواج خود درآورد. او روستاییان را تهدید کرد که اگر آن دختر به ازدواج او در نیاید، مالیات های سنگینی را برای آنان در نظر می گیرد. مردم روستا و روستاهای اطراف در آن منطقه نیز تصمیم گرفتند به جای پذیرفتن تهدیدهای حکمران، تمام زندگی خود را جمع کنند و شبانه روستا را ترک نمایند. به گفته مردم محلی، از آن زمان آنچنان طلسم قدرتمندی بر این روستا قرار گرفت که بعد از ترک کردن روستا توسط مردم، هیچکس دیگری نمی تواند در این روستا اقامت کند و هر کس که سعی کرد در این روستا یا اطراف آن مستقر شود، با شنیدن صداهای عجیب و دیدن اتفاقات غیر طبیعی فرار را بر قرار ترجیح داده است.

روستای کولدارا Kuldhara

هتل فرنهیل Fernhill Hotel

اگر به فیلم های بالیوود علاقمند باشید، حتما فیلم ترسناک مشهور راز را تماشا کرده اید. فیلمبرداری این فیلم در میان تپه های زیبای اوتی Ooty انجام شده است. عوامل ساخت این فیلم در هتل فرنهیل Fernhill Hotel اقامت می کردند. یکی از شب هایی که گروه از سر صحنه فیلمبرداری بازگشته بودند و قصد داشتند استراحت کنند، از اتاق بالایی صداهایی را شنیدند که به صدای جابجا شدن وسایل و مبلمان شبیه بود. آنها که بسیار خسته بودند و نیاز داشتند بخوابند، در مورد سر و صداهای طبقه بالا به مسئولین هتل شکایت کردند و در کمال تعجب از آنها شنیدند که هیچ طبقه دیگری در بالای سقف اتاقشان وجود ندارد. از آن پس، آوازه نفرین شده بودن این هتل در سطح گسترده تری انعکاس پیدا کرد تا جایی که این هتل تعطیل شد.

هتل فرنهیل Fernhill Hotel

آسیاب بادی موکش Mukesh

آسیاب بادی موکش Mukesh در سال 1980 بعد از اینکه به ناگهان و به طرز عجیبی آتش گرفت، بطور کامل تعطیل شد. این مکان در حال حاضر برای فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد. اما، برخی از بازیگران و کارگردانان بعد از تجربه کردن فعالیت های فرانرمال و عجیب و غریب در این نقطه از اینکه به ادامه کار در این مکان بپردازند، امتناع می کنند. آنها ادعا کردند که سایه های ترسناک و رد پاهای عجیبی را دیده اند، صداهای عجیب و غریبی را شنیده اند و دائما احساس می کردند، تحت نظارت هستند.

حتی گفته می شود که هنگام فیلمبرداری یک فیلم، یکی از بازیگران زن با صدای مردانه ای فریاد زده و به عوامل فیلم هشدار داده که به سرعت و بلافاصله آن مکان را ترک کنند. عوامل فیلم اعتقاد داشتند که یک روح کالبد آن بازیگر زن را به تصرف درآورده بوده است. آنها بلافاصله تمامی لوازم خود را جمع آوری کرده و آسیاب را ترک کردند.

آسیاب بادی موکش Mukesh

کتابخانه ملی National Library در کلکته Kolkata

کتابخانه ملی National Library در کلکته Kolkata دارای کلکسیون غنی و فوق العاده از کتاب های متنوع است، اما در کنار آنها بخاطر داستانهای ترسناکی که در موردش گفته می شوند، شهرت دارد. مرگ ناگهانی یک دانشجو و ردپاهای اسرارآمیز از جمله این داستان ها هستند. شایعه شد که این ردپاها به فرمانداری که در گذشته در این بنا اقامت داشت و همسر او تعلق دارند. ضمنا، در سال 2010 یک اتاق مخفی در این کتابخانه 250 ساله کشف شد که تا آن زمان هیچکس از آن خبر نداشت. نکته عجیب تر در مورد این اتاق مخفی، این بود که هیچ در یا دریچه ای رو به بیرون نداشت و مشخص نبود راه ورود به آن چگونه بوده است.

کتابخانه ملی National Library در کلکته Kolkata

قبرستان ساوث پارک South Park در کلکته Kolkata

قبرستان ساوث پارک South Park در کلکته Kolkata یکی از قدیمی ترین قبرستان های کشور هند بوده که در سال 1927 ساخته شده است. در این مکان عجیب و اسرارآمیز، زنی با لباس سفید بطور مداوم دیده شده و برخی از کسانی که از این مکان بازدید کرده اند، دچار مشکلات تنفسی شده یا بیماری شده اند. همچنین، در عکسهایی که توسط گردشگران از این قبرستان ثبت گشته، چیزهای عجیب و اسرارآمیزی دیده شده اند.

قبرستان ساوث پارک South Park در کلکته Kolkata

شهرک سینمایی راموجی Ramoji در حیدرآباد Hyderabad

شهرک سینمایی راموجی Ramoji که یکی از بزرگترین شهرک های سینمایی در کشور هند بشمار می رود، در حیدرآباد Hyderabad واقع شده است. کسانی که در هتل این مجموعه اقامت کرده اند، گزارش هایی از اتفاق های فراطبیعی و عجیب را مطرح کردند. به نظر می رسد ارواح این مکان زنها را بیشتر از مردان مورد هدف قرار داده اند. یکی از مواردی که در مورد این نقطه گزارش شد، صدای کوبیدن به درب توالت است آن هم درحالیکه درب اتاق قفل بود و ورود به آن غیرممکن. چندین بار هم عوامل نورپردازی فیلم ها از ارتفاعات بالا به پایین افتاده اند.

شهرک سینمایی راموجی Ramoji در حیدرآباد Hyderabad

دادگاه عالی بمبئی Bombay

یک روح شکنجه شده در راهروهای دادگاه عالی بمبئی Bombay به رفت و آمد مشغول است. این روح جلوی ورود برخی افراد به این ساختمان را می گیرد. این اتفاق در سی سال گذشته بطور مداوم در حال رخ دادن بود. طبق افسانه های محلی، روح یک محکوم یا وکیل در این دادگاه پرسه می زند. این روح برخی از افراد را نفرین می کند و آنقدر آنان را می ترساند که نمی توانند پایشان را درون این ساختمان بگذارند. مردم جوک هایی را ساخته اند که می گوید باید به این روح اجازه داده شود تا در پرونده های قتل و جنایت دخالت کند. شاید این باعث شود پروسه های قضایی سریع تر به نتیجه برسند و عدالت رعایت شود.

دادگاه عالی بمبئی Bombay

جاده کانتونمنت دهلی Delhi Cantonment Road

مردم اعتقاد دارند روح یک زن که در یک تصادف کشته شده بوده و سرتاپا سفید پوش است، در جاده کانتونمنت دهلی Delhi Cantonment Road پرسه می زند. کسانی که از این مکان بازدید کرده اند، می گویند که این روح شما را تعقیب می کند و باعث می شود مسیر خود را بارها تغییر دهید. بنابراین، تصمیم عاقلانه این است که اصلا توقف نکنید و به راه خود ادامه دهید.

جاده کانتونمنت دهلی Delhi Cantonment Road

برج های سکوت Towers of Silence

یک قبرستان پارسی در هند وجود دارد که بسیار اسرارآمیز است و مردم آن را نفرین شده می دانند. پارسی ها مراسمی را برای مردگان خود اجرا می کنند که طبق آن، جسد فرد مرده می بایست روی یک برج قرار داده شود تا کرکس ها از آن تغذیه نمایند. فقط تصویر چنین چیزی را مجسم کنید. مردم محلی می گویند این برج ها که برج های سکوت Towers of Silence نامیده می شوند، توسط ارواح تسخیر شده اند.

برج های سکوت Towers of Silence

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو