دانلود بازی Call of Duty Warzone 2 برای XBOX Series X/S/ONE

دانلود بازی Call of Duty Warzone 2 برای XBOX Series X/S/ONE


منبع: پی سی دی

699

1401/8/24

00:50


بازی ایکس باکس  کالاف وارزون Call of Duty Warzone 2.0 یک بازی ویدئویی رایگان به سبک بتل رویال است که در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ کامپیوتر منتشر شده است. وارزون 2 دنباله‌ای بر Call of Duty Warzone در سال ۲۰۲۰ است. این بازی بخشی از Call of Duty Modern Warfare II در سال 2022 است اما نیازی به خرید عنوان فوق ندارد و در طول فصل اول محتوای Modern Warfare II معرفی خواهد شد. این بازی دارای بازی متقابل پلت فرم و حالت استخراج جدید با عنوان DMZ است.

شبیه به نسخه قبلی خود، در حالت بازی اصلی Warzone 2.0، Battle Royale، بازیکنان در یک نقشه به طور مداوم در حال کوچک شدن رقابت می کنند تا آخرین بازیکن باقی مانده باشند. بازیکنان روی نقشه بازی بزرگی با چتر نجات می افتند و در آنجا با بازیکنان دیگر روبرو می شوند. با پیشرفت بازی و حذف بازیکنان، منطقه قابل بازی کوچکتر می شود و بازیکنان باقی مانده را مجبور به ورود به فضاهای تنگ تر می کند. یک ویژگی جدید در Warzone 2.0، Circle Collapse، به چندین دایره اجازه می دهد تا در داخل نقشه ایجاد شوند، که قبل از همگرا شدن در یک منطقه امن، مستقل از یکدیگر بسته می شوند. مانند اولین Warzone، پس از مرگ، بازیکنان به “Gulag” فرستاده می شوند، یک عرصه کوچک که در آن بازیکنان کشته شده با یکدیگر برای شانس مجدد در نقشه مبارزه می کنند. در Warzone 2.0، مسابقات گولاگ در قالب 2v2 است و گاهی اوقات ممکن است شامل یک مبارز با هوش مصنوعی به نام «زندان‌گیر» باشد که بازیکنان می‌توانند او را شکار کنند تا کلیدی به دست آورند و فرار کنند، علاوه بر روش سنتی برنده شدن در مسابقات گولاگ. در بازی، ارزهای نقدی نیز برمی‌گردند و به بازیکنان امکان می‌دهد آیتم‌های مختلفی را در چندین ایستگاه خرید پراکنده در سراسر نقشه خریداری کنند، از جمله بارگیری‌های سفارشی با سلاح‌های شخصی‌سازی‌شده و تنظیمات سود.

مبارزان هوش مصنوعی (AI) در Warzone 2.0 برجسته تر هستند، زیرا آنها از سنگرهای مختلف در سراسر نقشه اصلی دفاع می کنند. بازیکنان می توانند برای تصرف سنگرها و دسترسی به اقلام غارت شده در داخل، نبرد با دشمنان هوش مصنوعی را انتخاب کنند.

همچنین انتظار می‌رود که در زمان انتشار Warzone 2.0 یک حالت بازی استخراج جدید به نام DMZ نیز ارائه شود. در DMZ، بازیکنان با حریفان کنترل‌شده با هوش مصنوعی و بازیکنان کنترل‌شده مبارزه می‌کنند در حالی که سعی می‌کنند با غارت‌هایی که در منطقه قابل بازی پیدا کرده‌اند (همچنین به عنوان منطقه محرومیت شناخته می‌شود) اکسفیل کنند. بازیکنان با موجودی محدودی شروع به کار می کنند که امکان ذخیره غارت استخراج شده از مسابقات را فراهم می کند. گفت: موجودی را می‌توان با تکمیل مأموریت‌های Faction افزایش داد، که به اسلات‌های بارگذاری تضمین‌شده‌تر سلاح یا فرصت باز کردن قفل سلاح‌های پایه و جوایز آرایشی، قابل استفاده در Warzone 2.0 و Modern Warfare II اجازه می‌دهد.

تنظیمات Warzone 2.0 یک نقشه با موضوع بیابان با عنوان Al Mazrah است که دارای 18 نقطه دیدنی است. مکانیک حرکت جدید شامل منتینگ، غواصی در حالت مستعد و شنا است.

علاوه بر پیشرفت مشترک با Modern Warfare II، Warzone 2.0 همچنین دارای پیشرفت متقابل پلتفرم مشترک و ویژگی‌های اجتماعی با Warzone Mobile است، عنوان جدید Warzone که منحصراً برای دستگاه‌های تلفن همراه ساخته شده است.

دانلود

نیم بها

دانلود نسخه اورجینال بازی Call of Duty Warzone 2.0 برای ایکس باکس XBOX | حجم: 111GB

قابل نصب در ایکس باکس XBOX Series X/S

ورژن بازی: V1.0.8.0 

Game ID: d757dca0-3905-4c28-8585-57f9bc56c487

#حجمسرور پی سی دی
14GBDOWNLOAD
24GBDOWNLOAD
34GBDOWNLOAD
44GBDOWNLOAD
54GBDOWNLOAD
64GBDOWNLOAD
74GBDOWNLOAD
84GBDOWNLOAD
94GBDOWNLOAD
104GBDOWNLOAD
114GBDOWNLOAD
124GBDOWNLOAD
134GBDOWNLOAD
144GBDOWNLOAD
154GBDOWNLOAD
164GBDOWNLOAD
174GBDOWNLOAD
184GBDOWNLOAD
194GBDOWNLOAD
204GBDOWNLOAD
214GBDOWNLOAD
224GBDOWNLOAD
234GBDOWNLOAD
244GBDOWNLOAD
254GBDOWNLOAD
264GBDOWNLOAD
274GBDOWNLOAD
282.9GBDOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
 
– جهت تبادل نظر و دریافت کمک به گروه مخصوص XBOX در پیام رسان تلگرام بپیوندید: @p30day_xbox
 
– جهت خرید اشتراک اورجینال XBOX Game Pass و اکانت بازی ها به فروشگاه پی سی دی در تلگرام مراجعه کنید: @p30day_shop_xbox
 
 
تصاویر
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: Infinity Ward, Raven Software, Beenox, Treyarch, High Moon Studios, Sledgehammer Games, Activision Shanghai, Demonware, Toys for Bob
شرکت انتشار دهنده: Activision
ژانر: اکشن,آنلاین,رایگان
تاریخ انتشار بازی: 16/11/2022
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 18 سال به بالا
تریلر
گیمپلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو