متاورس اپل در راه است؛ جدیدترین رقیب زاکربرگ کوپرتینویی‌ها هستند!

منبع: تکراتو

13

1401/8/24

09:33


متاورس اپل به عنوان رقیبی سرسخت در این حوزه برای شرکت تحت مالکیت زاکربرگ در حال راه‌اندازی است. این رقابت می‌تواند از جنبه‌های مختلفی برای کاربران مفید باشد.

متاورس اپل در راه است؛ جدیدترین رقیب زاکربرگ کوپرتینویی‌ها هستند!

متاورس اپل به عنوان رقیبی سرسخت در این حوزه برای شرکت تحت مالکیت زاکربرگ در حال راه‌اندازی است. این رقابت می‌تواند از جنبه‌های مختلفی برای کاربران مفید باشد.

گزارش جدیدی حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک پروژه جدید بوده و با توجه به اینکه متا (شرکت مادر فیس بوک) به شدت در حال توسعه متاورس خود است، به نظر می‌رسد که سازنده آیفون نیز در حال کار بر روی نسخه متاورس خود است.

بیشتر بخوانید: کاهش 70 میلیارد دلاری سرمایه زاکربرگ ؛ نخستین پیامدهای شکست متاورس!

متاورس اپل در راه است!

در حال حاضر، بسیاری هنوز منتظر هستند تا غول کوپرتینویی هدست مورد انتظار مبتنی بر AR/VR خود را معرفی کند، که آخرین محصول تولیدی از محصولات الکترونیکی مصرفی این برند در سال جاری خواهد بود. با این حال، راه اندازی آن تنها یک شایعه بوده و این شرکت هنوز هیچ جدول زمانی برای عرضه این دستگاه فاش نکرده است. اگرچه شایعات قبلی به عرضه هدست واقعیت ترکیبی در بهار 2023 اشاره داشتند. اما به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت قصد ندارد یک نسخه جدید سخت افزاری الکترونیکی ساده کار خود را در این حوزه انجام دهد.

متاورس اپل

گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل کار بر روی یک «دنیای واقعیت ترکیبی سه بعدی» را آغاز کرده و هم اکنون در حال استخدام استعدادها برای این پروژه است. به عبارت دیگر، متاورس اپل در حال راه‌اندازی بوده که برای رقابت در حوزه متاورس با رقیب خود متا در رده دنیای واقعیت ترکیبی طراحی شده است. علاوه بر این، گورمن این اخبار را بر اساس آخرین لیست از مشاغل استخدامی شرکت اپل منتشر کرده است. ظاهراً این شرکت در حال کار بر روی نسخه‌ای از Metaverse خود است که بر اساس واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهد بود.

بنابراین به نظر می‌رسد که عرضه هدست AR/VR آینده ممکن است اولین قدم این برند در این راستا باشد. جالب اینجاست که غول موتور جستجو، گوگل، نیز بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی کار می‌کند. این اخبار به این معنی است که هر سه غول فناوری آمریکایی در حال ورود به آینده واقعیت ترکیبی جدید هستند که تیم کوک از آن تحت عنوان «کار بزرگ بعدی» نام برده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی متاورس اپل به عنوان رقیب شرکت مارک زاکبرگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو