پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

منبع: شبونه

14

1401/8/24

10:41


پرویز پرستویی مهران رجبی و سید بشیر حسینی را شست و پهن کرد حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی که جنجال ساز شده است. حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی مهران رجبی بعد از ویدیوی جنجالی که به حمایت از نیروهای مسلح به امنیتی برای اعتراضات اخیر …

پرویز پرستویی مهران رجبی و سید بشیر حسینی را شست و پهن کرد حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی که جنجال ساز شده است.

پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی

مهران رجبی بعد از ویدیوی جنجالی که به حمایت از نیروهای مسلح به امنیتی برای اعتراضات اخیر پرداخت و از آن ها تشکر کرد با واکنش‌های بسیاری از هنرمندان روبرو شد.

تا به حال برخی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون به صحبت های مهران رجبی واکنش نشان دادند پرویز پرستویی یکی از بازیگران سرشناس کشورمان در اینستاگرامش به این موضوع پرداخته است.

پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

مهران رجبی بعد از ویدیوی تشکر از نیروهای مسلح به شدت مورد توجه صدا و سیما قرار گرفته و یک برنامه تلویزیونی را برای اجرا در اختیار او قرار دادند و همچنین در چند برنامه دیگر به عنوان مهمان حضور پیدا کرده است.

مهران رجبی است بازیگران سینما و تلویزیون بود که در دوران جوانی به جبهه رفته است چند سال در جبهه پشت سر گذاشته است.

پرویز پرستویی در گفت و گو با ایرنا با دفاع از حق اظهارنظر‌های هنرمندان گفت: «من اصلا معنای سلبریتی را نمی‌فهمم و اصلا نمی‌خواهم بفهمم و اصلا کهیر می‌زنم وقتی به من می‌گویند سلبریتی.»

او افزود: ما در این مملکت داریم زندگی می‌کنیم، سلبریتی یعنی چی؟ چطور مردم می‌توانند حرف بزنند چرا هنرمند که با مردمش گره خورده نتواند اظهارنظر کند؟

پرستویی گفت: حداقل جزو مردم که هست. من وقتی اظهارنظر می‌کنم به عنوان یک نفر ایرانی با شناسنامه ایرانی که تفکری برای خودم دارم حرف می‌زنم و وقتی معضلی می بینم وظیفه دارم انتقال بدهم»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو