ازدواج دوم آزاده صمدی با رپر 20 ساله مشهور ؟ | نامزد جدید آزاده خانوم چه وحشیه!!! | عکس لو رفته از مهمونی مختلط آزاده صمدی

ازدواج دوم آزاده صمدی با رپر 20 ساله مشهور ؟ | نامزد جدید آزاده خانوم چه وحشیه!!! | عکس لو رفته از مهمونی مختلط آزاده صمدی


19

1401/8/24

11:51


آزاده صمدی در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در لاهیجان دیده به جهان گشود. آزاده صمدی از سال ۱۳۸۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد. آزاده صمدی در سال ۱۳۹۲ از هومن سیدی طلاق گرفت. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود. آزاده صمدی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» نیز بازی کرده‌است. 

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی 

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

آزاده صمدی

او همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است.

آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسرش) به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده است.

آزاده صمدی

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

آزاده صمدی

 
 

آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا

داستان سریال انقلاب زیبا :زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال ها پیش می شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می کند.

شمارهنام فیلمسال  کارگردان    در نقش

آفریقا1389هومن سیدیشیرین

سیزده1391هومن سیدیسامی

طبقهٔ هساث1392کمال تبریزیمهین کمالی

ارغوان1393امید بنکدار و کیوان علیمحمدیلیلی

گاهی1394محمدرضا رحمانیابریشم افراشته

50 کیلو آلبالو1394مانی حقیقیعروشا اژدری

خوب، بد، جلف1394پیمان قاسم خانیمژده قنبرزاده

ساعت 5 عصر1395مهران مدیریمهناز پاریس

لابی1395محمد پرویزی

سراسر شب1396فرزاد موتمن

آزاده صمدی

مجموعه تلویزیونی

شمارهنام فیلم سال کارگردان    در نقش

راه بی پایان1386همایون اسعدیان غزل توتونچی

گاوصندوق1388مازیار میریپرستو

سی امین روز1390جواد افشار

حیرانی1391امید بنکدار و کیوان علیمحمدی

انقلاب زیبا1393بهرنگ توفیقیز یبا

پشت بام تهران1394بهرنگ توفیقی اختر نمدزن

عالیجناب (شبکه خانگی)1394 سام قریبیان

دیواربه دیوار1395–1396سامان مقدم مهناز

آزاده صمدی

تئاتر

بی شیر و شکر (حمید امجد)

مشروطه بانو (حسین کیانی)

دریا روندگان (محمد عاقبتی)

روایت ناتمام یک فصل معلق (هومن سیدی)

بالاخره این زندگی مال کیه؟ (اشکان خیل نژاد)

یه کلیک کوچولو (احمد سلیمانی)

نمایش P2 (سید مرتضی میرمنتظمی)

ملودی شهر بارانی (هادی مرزبان)

آزاده صمدی

جوایز آزاده صمدی 

    دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقاشمارهنام فیلمسال  کارگردان

آزاده صمدی

نقد فیلم زیر نظر با بازی آزاده صمدی 

یک قاعده کلی در سالهای اخیر سینمای ایران وجود داشته و آن جابجا شدن مرزهای گوناگون فیلمسازی بوده است. این قاعده نه از بابت کیفیت ساخت آثار سینمایی و دستیابی به یک موفقیت بزرگ تر، بلکه از بابت ظهور ابتذال در قامت سینمای ایران است که هر از گاهی مرزهای آن جابجا می شود. اولین ساخته سینمایی مجید صالحی ، اثری است که به راحتی مرزهای ابتذال در سینما را تغییر داده و این تغییر به حدی زیاد بوده که احتمالاً تا مدتها هیچ فیلمی نتواند به رکورد لحظات مبتذلی که در فیلم شاهد آن هستیم برسد!

داستان فیلم با عجیب و غریب ترین سوژه ممکن آغاز می شود. محسن به خانه می آید و می بیند که مبل سوراخ شده و همین مسئله باعث می شود تماشاگر یک ساعت و نیم به تماشای دعوای دو شخصیت اصلی فیلم بنشینند که چرا مبل سوراخ شده. دعواهایی که تحت هر شرایطی در آن باید از لفظ " سوراخ "  استفاده شود و آن را به کارکردهای جنسی مرتبط کند. بعید می دانم در تاریخ سینما اثری به اکران درآمده باشد که در آن تا این حد بر روی کلمه " سوراخ " تاکید شده باشد و یک ساعت و نیم آن را به اشکال مختلف در فیلم تکرار کنند. " سوراخ " در واقع کلید واژه ای است که مخاطب باید هربار با تعمیم دادن آن به یک مسئله بخندد!

این " سوراخ " کارکردهای بسیاری در طول قصه دارد. در لحظاتی از داستان دو شخصیت اصلی بر سر قطر و یا طول و عرض آن دعوا کرده و درباره جزئیات آن بحث می کنند و در سکانسی دیگر، شخصیت همسایه با تماشای سوراخ یاد نامزد سابق خود می افتد! در واقع هرآنچه که در پیکره فیلمنامه « زیر نظر» وجود دارد، به نحوی به " سوراخ "  ارتباط پیدا می کند و به حدی در رقم زدن ابتذال افراط به خرج داده که به راحتی می تواند مخاطب را بُهت زده کند. تمام شخصیت هایی که در « زیر نظر » حضور دارند، یک بیمار جنسی محسوب می شوند و حتی یک انسان عادی در طول فیلم یافت نمی شود.

آنچه دیگران میخوانند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو