یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واتساپ رفع می‌شود

منبع: برترین ها

12

1401/8/24

11:55


شرکت متا با راه‌اندازی قابلیت آزمایشی Companion Mode سعی در رفع یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ – WhatsApp دارد.

گجت نیوز نوشت: شرکت متا با راه‌اندازی قابلیت آزمایشی Companion Mode سعی در رفع یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ – WhatsApp دارد.

واتساپ با بیش از ۲ میلیارد کاربر، محبوب‌ترین اپلیکیشن پیامرسان دنیاست. از حیث تعداد کاربران روزانه نیز، اپ‌هایی مانند فیسبوک مسنجر، تلگرام و سیگنال، فاصله زیادی با آن دارند. برای حفظ این برتری، متا همواره سعی می‌کند با ارائه آپدیت‌های جدید، مشکلات ریز و درشت واتساپ را رفع کند.

از امکانات تازه اضافه شده، می‌توانیم به Community و قابلیت رای‌گیری در واتساپ اشاره کنیم. در زمستان گذشته هم ارسال پیام‌های پاک شونده امکان‌پذیر شده بود. ری‌اکشن نشان دادن با ایموجی به پیام‌ها و پشتیبانی از ارسال فایل‌های سنگین، دیگر آپدیت‌های چند وقت اخیر واتساپ هستند. حالا اما یک قابلیت جدید به نام Companion mode در حال آزمایش است.

رفع یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ با Companion mode

مشکل بزرگی که این پیامرسان در حال حاضر دارد، پشتیبانی نکردن از لاگین مالتی-دیوایس در گوشی های هوشمند است؛ یعنی نمی‌توانید به طور همزمان، با چند گوشی مختلف وارد حساب واتساپ خود شوید.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واتساپ رفع می‌شود

اما در آپدیت جدید که فعلا فقط در دسترس تسترهای منتخب است (ورژن 2.22.24.18)، امکان فعالسازی Companion Mode از طریق منوی سه‌نقطه‌ای گوشه سمت راست، وجود دارد. به محض انجام این کار می‌توانید با همان یک شماره تلفن، در 4 گوشی مختلف لاگین کند و داخل حساب خود بمانید. اضافه کردن دستگاه‌ها با استفاده از کد QR هم امکان‌پذیر است.

باید دید روند تست این قابلیت جدید، تا کی ادامه می‌یابد و حالت Companion چه زمانی در دسترس عموم کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو