وام فوری 50 میلیون تومانی با بازپرداخت طولانی مدت | وام فوری و آسان با سود کم

12

1401/8/24

12:07


وام فوری 50 میلیون تومانی با بازپرداخت طولانی مدت | وام فوری و آسان با سود کم

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

برای دریافت این وام لازم است که متقاضی حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدتی با حداقل مبلغ دو میلیون تومان در بانک شهر افتتاح کند.

با این وجود، سودی به این سپرده تعلق نمی‌گیرد. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب نیز در این طرح 4 ماه است.

با در نظر گرفتن حداکثر زمان بازپرداخت این وام که 24 ماه اسبت، هر قسط وام 50 میلیونی طرح شکوه بانک شهر به دو میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

به این ترتیب وام‌گیرنده در مجموع مبلغ 55 میلیون و 300 هزار تومان به بانک شهر پرداخت می‌کند. همچنین بازپرداخت این وام با ارائه ضامن رسمی توسط وام گیرنده تضمین می‌شود.

پرداخت وام نقدی تا دو برابر موجودی حساب در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین نیز به مشتریانی که در این بانک افتتاح حساب می‌کنند با پشتوانه میانگین حساب تا دو برابر موجودی خود تسهیلات می‌دهد.

در طرح انتخاب بانک ایران زمین، حداقل میزان وام پرداختی 10 میلیون تومان و سقف آن 100 میلیون تومان است.

این وام هم نیاز به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه در بانک ایران زمین دارد و حداقل مبلغ این سپرده نیز پنج میلیون تومان است.  به علاوه، سپرده‌گذار باید سپرده خود را حداقل سه ماه در این بانک نگه دارد تا بتواند وام نقدی دریافت کند.

حداقل زمان بازپرداخت وام طرح انتخاب بانک ایران ۱۲ ماه و حداکثر آن ۲۴ ماهه است. همچنین متقاضی باید 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

هر قسط این وام با سود 10 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماهه حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان است. به این ترتیب مجموع رقم وام و سود آن در این شرایط به بیش از  105 میلیون تومان می‌رسد.

همچنین هر قسط وام 100 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه و سود 18 درصد به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد و وام گیرنده در نهایت حدود 120 میلیون تومان به بانک پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است که متقاضی  باید دریافت این وام به ازای هر ۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی به بانک معرفی کند.

وام فوری

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو