برترین استادهایی که در MCU حضور دارند ؛ برترین مربی ها در مارول

برترین استادهایی که در MCU حضور دارند ؛ برترین مربی ها در مارول


منبع: فیگار

32

1401/8/24

13:30


در دنیای مارول شخصیت‌های وحود دارند که نقش استاد را برای قهرمان را ایفا می‌کنند. همراه ما باشید تا به بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

برترین استادهایی که در MCU حضور دارند ؛ برترین مربی ها در مارول

در دنیای مارول شخصیت‌های وحود دارند که نقش استاد را برای قهرمان را ایفا می‌کنند. همراه ما باشید تا به بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

در دننیای سینمایی مارول شخصیت‌های مکمل زیادی به تصویر کشیده شده‌اند. این شخصیت‌ها معمولاً به قهرمان داستان کمک می‌کنند تا با مشکلاتی که به وجود می‌آید مقابله کنند و دشمنان خود را شکست دهد. اینگونه کاراکترها در اکثر مواقع به عنوان یک استاد یا یک مربی ظاهر می‌شوند که قصد دارند، نکاتی که قهرمان به آن‌ها نیاز دارد را به او آموزش بدهند.

این شخصیت‌ها الهام بخش قهرمان داستان هستند و بدون کمک او به درجه قهرمانی نمی‎رسند. آن‌ها با حضور در فیلم‌ها باعث می‌شوند تا شخصیت قهرمان داستان عمق بسیار زیادی پیدا کند و تمامی موازد اخلاقی و تفکرات او به بیننده منتقل شود. از نگاهی دیگر این استادها نسل بعدی قهرمانان را شکل می‌دهند و جایگزینی برای خود انتخاب می‌کنند.

در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) قهرمانانی وجود دارند که توانایی یک مربی را دارند، اما بعضی از آن‌ها توانسته‌اند بهتر از دیگر استادان عمل کنند و برای بینندگان جذاب‌تر باشند. در این مقاله قص داریم تا بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

برترین استادهایی که در MCU حضور دارند

  • برترین مربی ها در مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین قهرمانان (بهترین فیلم هایی که قهرمان داستان دیالوگی ندارد) همواره بهترین استادان را داشته‌اند تا توانستند به درجات قهرمانی برسند. این موضوع بسیار مهمی در دستان زندگی آن‌ها است که باعث می‌شود راه زندگی‌شان تغییر کند و به یک قهرمان بسیار بزرگ تبدیل شوند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

یاندو اودانتا (Yondu Udonta)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

برترین استاد ها در دنیای سینمایی Marvel

یغماگری که پیتر کویل را از دست افرادی مانند ایگو نجات داد و او را به عنوان یک دزد فضایی بزرگ کرد. یاندو درست است که مرد خوبی نبود، اما مطمئناً او یک مربی عالی برای کویل بود. او نقش یک پدر را برای پیتر کوییل بازی می‌کرد و او را مانند پسر خودش دوست داشت. او همواره او را از دردسر و مشکلاتی که برایش پیش می‌آمد نجات می‌داد.

یاندو بدون شک یکی از بهترین شخصیت‌هایی بود که جیمز گان به دنیای سینمایی مارول آورد و لایه‌های پیچیده شخصیتی جذابی در او وجود داشت. بیش از هر چیز، رابطه او با استار لرد، ماهیت خوب پنهان او را نشان داد و با بزرگ کردن پیتر کویل و نجات زندگی او، ثابت کرد که او چیزی فراتر از یک دزد است. یاندو یکی از برترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول به شما می‌رود.

استیک (Stick)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی Marvel

در حالی که استیک دقیقاً مرد مهربانی نبود، اما زمانی که مت مورداک در حال یادگیری توانایی‌هایش بود به آن نیاز داشت. رابطه پدرانه استیک با مت یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید در هر فیلمی از دنیای مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) ببینید. او در مواقع لزوم به مت اهمیت می‌دهد و در مواقعی که لازم است تبدیل به یک استاد بی رحم و خشن می‌شود.

بدون استیک، مت هرگز جنگیدن را یاد نمی‌گرفت و هرگز تبدیل به دردویل (بهترین کمیک های بی باک) نمی‌شد. اگرچه او با مت بسیار خشن بود، اما بعید است که مت بدون کمک او کاملاً زنده بماند. حتی اگر او به ندرت مهربان باشد، آموزه‌هایش تضمین می‌کرد که مت فقط در دلسوزی به خود فرو نمی‌رود. در عوض، او یاد گرفت که از قدرت‌هایش برای همیشه استفاده کند، که ارزش استیک را به عنوان یکی از استاد های برتر در دنیای سینمایی مارول ثابت کرد.

موبیوس ام موبیوس (Mobius M. Mobius)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

استاد های برتر در دنیای سینمایی مارول

در شروع سریال لوکی، زمانی که خدای شرارت با مأمور موبیوس برخورد کرد، به نظر می‌رسید که موبیوس کمی بیشتر از کسی می‌باشد که نقش پلیس خوب را با لوکی بازی کند. با این حال، او بارها و بارها ثابت کرد که واقعاً چیزی در لوکی دیده است که او را وادار کرده که این گونه به او اعتماد داشته باشد و از او حمایت کند.

او برای حمایت از لوکی (بهترین نسخه های لوکی) از اعتبار خود در تی وی ای استفاده کرد و به بینندگان فهماند که چیزی بیشتر از یک مأمور است. او در درون لوکی چیز خوبی می‌دید و باعث شد تا او را به عنوان همراه خود در نجات دنیاهای موازی انتخاب کند. در این سریال، جان او برای لوکی فدا می‌شود و مرگ او یکی از شوکه کننده‌ترین اتفاقات سریال بود. موبیوس جزو بهترین استاد ها در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

هایمدال (Heimdall)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

برترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

یکی از بهترین دوستان ثور (بهترین کمیک های ثور) در دنیای سینمایی مارول هایمدال است. هایمدال زمانی نگهبان بایفراست در آزگارد بود. مردی که اغلب سعی می‌کرد به ثور بیاموزد و به او اجازه می‌داد تا ماجراجویی‌های نادرست انجام دهد. هیمدال تقریباً به طور قطع استاد ثور بود که اودین هرگز نمی‌توانست مانند او باشد.

اگرچه هایمدال نقش بسیار زیادی در دنیای مارول نداشت، اما طرفداران هنوز شخصیت و رابطه او با ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور) را دوست دارند. او همواره حضورکوتاهی در فیلم‌های مارول داشته است، اما در همین زمان‌های کم خود را به بینندگان به عنوان یک جنگجوی شجاع و به ویژه یک استاد فوق العاده برای ثور ثابت کرد. هایمدال جزو برترین استاد ها در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

راکت راکون (Rocket Raccoon)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

راکت راکون به عنوان یک شخصیت خشن در قالب یک استاد بسیار عالی است. در فیلم نگهبانان کهکشان اورا با شخصیتی خشن و علاقه مند به سلاح‌ها معرفی کردند. در انتهای فیلم که گروه جان خود را برای نجات آن‌ها فدا کرد، بینندگان متوجه شدند که راکت چیزی بیشتر از یک دوست برای گروت می‌باشد.

او از مرگ راکت بسیار بیشتر از بقیه افراد ناراحت شد و پس از به دنیا آمدن دوباره گروت، مانند یک پدر و استاد برای او می‌باشد. او در هر شرایطی از گروت محافظت می‌کند و حتی حاضر است که جان خود را برای او به خطر بی‌اندازد.

کلینت بارتون (Clint Barton)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

اگرچه کلینت (بهترین کمیک های هاکای) در ابتدا نمی‌خواست با کیت بیشاپ کاری داشته باشد، اما او در نهایت مجبور شد اعتراف کند که کیت به دستیار او تبدیل شده است. پس از اینکه او کیت را نجات داد و با یکدیگر رازهای مافیای لباس ورزشی را کشف کردند، رابطه بسیار صمیمی بین آن‌ها برقرار شد. در همین راه متوجه می‌شوید که هاکای نقش یک استاد را برای کیت بازی می‌کند.

با توجه به تصمیمات اشتباه کیت بیشاپ، خیلی خوب است که کسی را پیدا کرد که بتواند راه درست را به او نشان دهد. با وجود بارتون (نقد فصل 1 سریال هاکای) برای آموزش مخفی کاری، نفوذ، و حتی مبارزه تن به تن، او می‌تواند یکی از رهبران نسل بعدی دنیای سینمایی مارول شود.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

اگرچه به سختی می‌توان دکتر استرنج (هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم) را در اولین فیلم‌اش در نقش مربی تصور کرد، اما در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی خواهید دید که ثابت می‌کند یک محافظ و استاد عالی برای آمریکا چاوز است. او یک قهرمان مسن می‌باشد که بعد از آشنایی با آمریکا چاوز (بهترین کمیک های آمریکا چاوز) متوجه می‌شویم که به مرور برای او نقش یک استاد را بازی می‎کند.

دکتر استرنج (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) در تمام طول این فیلم تلاش می‌‎کند که به هر روشی به چاوز کمک کند تا بتواند کنترل قدرت‌هایش را به دست بگیرد. در انتهای فیلم او موفق شد مشکل چاوز را در کنترل قدرت‌‌هایش برطرف کند و به عنوان استاد در کامارتاج، به او هنرهای عرفانی را بیاموزد. این کار از او یک استاد و محافظ بی‌نظیر ساخت.

پیتر پارکر (Peter Parker)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

پیتر پارکر اصلی دنیای سینمایی مارول از ان دسته از قهرمانان بی‌تجربه‌ای است که بعد از مرگ تونی استارک کسی را به عنوان استاد خود نداشت. در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) به وضوح دیدیم که پیتر در مواقع ضروری پتانسل آن را دارد تا بهترین انتخاب ممکن را انحام دهد، اما این مورد در مقابل حس انتقام و خشم او کار نمی‌کند.

پیتر پارکرهایی (بهترین فیلم های مربوط به دنیای مرد عنکبوتی در سال 2022) که از دنیای دیگری به دنیای مارول آمدند بسیار با تجربه‌تر از او هستند. آن‌ها توانستند به او در مورد اهمیت حفظ جان دشمنان خود بیاموزند و او را از عواقب حس انتقام خود آگاه کنند. پس از اینکه پیتر با مرگ می مواجه شد خشم زیادی در او شکل گرفت و به دنبال انتقام بود. دو پیتر پارکر از دنیای دیگر در نقش استاد و راهنمای او ظاهر می‌شوند و او را نسبت به برخورد با این اتفاق همراه می‌کنند.

انشنت وان (Ancient one)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

انشنت وان قبل از اینکه دکتر استرنج (بهترین سوپرایز های دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) برای آموزش هنرهای عرفانی به کامارتاج بیاید، جادوگر اعظم آنجا بود. او بعد از اینکه روحیه استرنج را در یادگیری هنرهایی عرفانی دید، به او کمک کرد تا در این روند سریع‌تر پیش برود و به یک محافظ در کامارتاج تبدیل شود. او در ابتدا با گستاخی استرنج رو به رو شد و از آموزش به او صرف نظر کرد، اما در انتها او را باور کرد.

روند آموزش استرنج (حقایق فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) برای او ساده نبود، زیرا استیون همواره منطق قدرت‌های عرفانی را زیر سوال می‌برد و مخالفت می‌کرد، اما او یک استاد بسیار فوق العاده بود و می‌دانست که چطور به او آموزش دهد. او استرنج را در کوه‌ اورست رها کرد و او را در موقعیتی قرار داد تا بتواند مانع ذهن خود را از بین ببرد. انشنت وان خود را به عنوان یک استاد فوق العاده در فیلم دکتر استرنج ثابت کرد.

هنک پیم (Hank pym)

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول

یکی از استادهای شناخته شده مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول)، هنک پیم است. او در جوانی‌اش محلول پیم را ساخت که این قابلیت را به او می‌داد تا بتواند بسیار کوچک شود و به دشمنان‌اش حمله کند. او به عنوان مرد مورچه‌ای لقب گرفت و در بسیازی از جنگ‌ها به صورت مخفی شرکت داشت، اما او به مرور پیر شد و نیاز داشت تا یک نفر را به عنوان جایگزین خود انتخاب کند.

پس از اینکه اسکات لنگ به خانه او دست برد زد بسیار شگفت زده شد و تصمیم گرفت او را به عنوان مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) بعدی تعلیم دهد. اینکار از او یک استاد فوق العاده ساحت و باعث شد که اسکات از یک سارق به یک قهرمان تبدیل شود. او به اسکات تمام راه‌های استفاده از لباس مخصوص خود را آموزش داد و خود را به عنوان یک استاد و مربی ثابت کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون مارول دنیای استاد سینمایی بهترین استاد دنیای سینمایی سینمایی مارول دنیای سینمایی مارول بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی 500 تا سریال های برتر MCU یاندو اودانتا Yondu Udonta استیک Stick موبیوس ام موبیوس Mobius M. Mobius هایمدال Heimdall راکت راکون Rocket Raccoon کلینت بارتون Clint Barton دکتر استرنج Doctor Strange پیتر پارکر Peter Parker انشنت وان Ancient one هنک پیم Hank pym بهترین فیلم هایی که قهرمان داستان دیالوگی ندارد بهترین فیلم های مارول و دی سی بهترین کمیک های بی باک سریال لوکی بهترین نسخه های لوکی بهترین کمیک های ثور بهترین کمیک های مایتی ثور بهترین کمیک های هاکای نقد فصل 1 سریال هاکای هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم بهترین کمیک های آمریکا چاوز حقایق فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول بهترین کمیک های مرد مورچه ای بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند در MCU باشند بهترین دشمنان مرد عنکبوتی که حیوان هستند بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بهترین بازیگران در فیلم های ابرقهرمانی برترین جهان های موازی در کمیک های مارول نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو