بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس

منبع: شبونه

11

1401/8/24

13:34


بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس و سوابق و وحید جدی را در این صفحه بخوانید. بیوگرافی وحید جدی جودوکار وحید جدی یکی از جودوکاران کشورمان بوده که چند سال در مسابقات جودو کم بینایان فعالیت دارد و توانسته در مسابقات مهمی حضور پیدا کند. از سال 1398 …

بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس و سوابق و وحید جدی را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی وحید جدی جودوکار

وحید جدی یکی از جودوکاران کشورمان بوده که چند سال در مسابقات جودو کم بینایان فعالیت دارد و توانسته در مسابقات مهمی حضور پیدا کند.

از سال 1398 در مسابقات قهرمانی جودو کشور در قسمت نابینایان و کم بینایان حضور پیدا می‌کند و دارای کلاس ملی است.

او در سال 1401 برای اینکه بتواند در کلاس بین المللی حضور پیدا کند در مسابقات جهانی باکو حضور پیدا کرد و توانست مدال طلا به دست آورد .

وحید جدی تا سال ۲۰۲۴ در کلاس بین المللی بیدو کم‌بینا حضور داشته است.

بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس

آیا کم بینا است یا سالم؟

درباره اینکه آیا وحید جدی کم‌بینا است یا خیر جنجال زیادی در فضای مجازی وجود دارد .

رضا امینی انتقاد زیادی از فدراسیون جودو کرده و گفته که وحید جدی کم‌بینا نیست و چشمانش مشکلی ندارد اما نمی‌دانیم چرا فدراسیون جودو او را در مسابقات کم بینایان استفاده کرده است.

کاوه عزیزی دبیر فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به این موضوع اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بچه‌های ما دارند، کسی کلاس‌بندی‌ ورزشکاران بینا و کم‌بینا را انجام می‌دهد که یکی از معتبرترین افراد این حوزه است، یعنی دکتر نجفی که فوق‌تخصص چشم پزشکی قرنیه دارد. او دارای اعتبار زیادی در فدراسیون جهانی نابینایان است و حداقل در هر ماه سه چهار کلاس‌بندی بین‌المللی را انجام می‌دهد.

بیوگرافی وحید جدی جودوکار آیا کم بینا است یا سالم؟ +اینستاگرام و عکس

دارنده مدال طلای جودو نابینایان تخلف صورت‌گرفته در مسابقات قهرمانی جهان را رد کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان ایران با سه مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان را در باکو کسب کرد. وحید نوری، میثم بنی‌طبا و وحید جدی به مدال طلا و محمدرضا خیرالله‌زاده به نقره مسابقات دست یافتند.

وحید جدی در وزن ۷۳ کیلوگرم، حریفانی از مغولستان، گرجستان و قزاقستان را شکست داد و در دیدار فینال هم جودوکار اوکراینی را مغلوب کرد و قهرمان شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو