لغو تولید فیلم دزدان دریایی کارائیب با نقش‌آفرینی مارگو رابی

منبع: زومجی

14

1401/8/24

14:59


لغو تولید فیلم دزدان دریایی کارائیب با نقش‌آفرینی مارگو رابی

مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم Bombshell (بامشل) در گفت‌وگو با رسانه‌ی Vanity Fair درباره‌ی وضع فعلی فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) با نقش اول زن صحبت کرد؛ پروژه‌ای که وی از مدت‌ها پیش برای بازی در نقش اصلی آن انتخاب شده بود. این هنرپیشه‌ی استرالیایی اعلام کرد که این اسپین‌آف احتمالی پس از رد ایده‌ی اولیه توسط شرکت دیزنی لغو شده است و دیگر ساخته نخواهد شد.

مارگو رابی در این‌باره اظهار داشت: «ما یک ایده‌ی اولیه داشتیم و مدتی پیش مشغول توسعه‌ی آن بودیم تا داستانی با محوریت زنان داشته باشیم. البته این‌طور نبود که کاملا با محوریت زنان ساخته شود، بلکه فقط نوع متفاوتی از داستان را ارائه می‌کرد که فکر می‌کردیم واقعا عالی از آب درآید، اما به گمانم آن‌ها قصد انجام این کار را ندارند».

جری بروکهایمر، تهیه‌کننده‌ی Pirates of the Caribbean در اوایل سال جاری از تولید فیلم دزدان دریایی کارائیب با نقش‌آفرینی مارگو رابی خبر داد. به‌جز مشارکت مارگو رابی در این پروژه جزئیات زیادی از آن نیز منتشر نشد. بااین‌حال جری بروکهایمر اعلام کرد که ۲ فیلم از این مجموعه‌ی پرطرفدار در دست تولید قرار دارد؛ بنابراین هنوز یک پروژه‌ی دیگر وجود دارد که مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما درحال‌حاضر اطلاعاتی از آن در دست نیست.

فیلم Pirates of the Caribbean با بازی مارگو رابی تنها یکی از آثار لایو-اکشن در دست تولید شرکت دیزنی بود. این شرکت درحال‌حاضر مشغول تولید ریبوت فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه)، فیلم Tower of Terror (برج وحشت) با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون، دنباله فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت و یک فیلم براساس پارک تفریحی Big Thunder Mountain است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو