روایتی از شایعه پیوستن بازاریان به اعتصابات!

منبع: برترین ها

8

1401/8/24

15:11


علت تعطیلی بسیاری از مغازه‌ها بنا بر اعلام بسیاری از کسبه در محدوده بازار بزرگ تهران، نه اعتصاب؛ بلکه ترس از توحش، تحریق و تخریب عده قلیلی از اغتشاشگران است.

مهر: از ظهر امروز برخی تصاویر و ویدئوها از محدوده مرکزی شهر و به‌طور خاص بازار بزرگ تهران منتشر شده است که با عناوینی هم‌چون «پیوستن بازاریان به اعتصابات سراسری» در حال دست به دست شدن است.

خبرنگار مهر به‌منظور آگاهی از واقعیت ماجرا به محدوده مرکزی شهر و بازار بزرگ تهران رفت و شرحی که در ادامه می‌خوانید، روایت میدانی خبرنگار مهر از محدوده بازار بزرگ تهران است.

نقطه آغاز حرکت، چهارراه گلوبندک به سمت سبزه میدان بود. در این محدوده هم‌چون روزهای گذشته تردد شهروندان و فعالیت مغازه‌داران در حال انجام بود. پس از رسیدن به سبزه میدان، از ورودی بازار کفاش‌ها وارد بازار بزرگ تهران شدیم. در این محدوده به‌رغم روزهای گذشته اغلب مغازه‌ها بسته و یا در حال بستن بودند.

روایتی از شایعه پیوستن بازاریان به اعتصابات!

علت تعطیلی برخی از مغازه‌ها در بازار بزرگ تهران

یکی از کسبه در خصوص علت تعطیلی بازار بزرگ تهران به خبرنگار مهر گفت: ساعتی قبل عده‌ای وارد بازار شدند و شروع به سر دادن شعارهای تند کردند. سپس به سراغ ما آمدند و تهدید کردند که اگر نبندیم، مغازه‌ها را آتش می‌زنند.

وی ادامه داد: همین موضوع سبب شد که اغلب کسبه مغازه خود را تعطیل کنند و بروند؛ البته از ساعتی قبل مأموران انتظامی در بازار مستقر شدند و آن افراد رفتند اما به هر حال بازاریان می‌ترسند که اموالشان از بین بروند و به همین دلیل ریسک نمی‌کنیم و مغازه را می‌بندیم.

حضور خوب و مؤثر مأموران انتظامی در محدوده بازار تهران بزرگ بود که از بروز هر گونه حادثه‌ای پیشگیری به‌عمل آورد.

روایتی از شایعه پیوستن بازاریان به اعتصابات!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو