راهکار جالب ادل برای مراقبت از حنجره‌اش

منبع: ایران آرت

11

1401/8/24

16:01


ادل، خواننده مشهور بریتانیایی قرار است در طول اجراهایش در کنسرت اقامتی در سیزرز پالاس (قصر قیصر) لاس وگاس از فناوری ۴۰۰ هزار پوندی برای محافظت از صدایش استفاده کند.

ایران آرت: پس از آنکه تور «آخر هفته ها با ادل» در ماه ژانویه تنها ۲۴ ساعت مانده به آغاز به تعویق افتاد، این سوپر استار ۳۴ ساله قرار است بالاخره جمعه ۱۸ نوامبر کنسرت اقامتی (به مجموعه‌ای از کنسرت‌ها می‌گویند که توسط یک هنرمند در مکانی ثابت اجرا می‌شود و سیار نیست.) خود را در سالن نمایش کولوسئوم سیزرز پالاس (The Colosseum at Caesars Palace) شروع کند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که در این سالن سیستم پیچیده‌ای نصب شده است که «بهترین هوای ممکن» حین آواز خواندن ادل را تضمین می‌کند. به گفته یک منبع آگاه آنها قبلا هم سیستم های پیچیده‌ای نصب کرده بودند اما این یکی واقعا در سطح دیگری است. او می‌گوید: «این سیستم با ترکیب رطوبت گیرها، واحدهای تصفیه، پخش کننده مولکول‌های آب و فن های خنک کننده در اتاق آماده سازی و سپس هدایت آن هوا به روی صحنه هنگام اجرای ادل کار می‌کند. در واقع ادل بهترین هوای ممکن را برای محافظت از صدایش دریافت می‌کند.»

به گزارش روزیاتو، در ماه ژانویه ادل مجبور شد برنامه های خود برای اجرا در سیزرز پالاس را یک روز قبل از شب افتتاحیه به تعویق بیندازد. او در آن زمان ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال گریه این خبر را به طرفدارانش می‌داد و ادعا کرد کووید-۱۹ یکی از مهم‌ترین عوامل این تصمیم بوده است. اما این اتفاق هزاران هوادار این خواننده پرطرفدار را با مشکل مواجه کرد زیرا بسیاری از آنها بالغ بر ۹ هزار دلار برای خرید بلیط هزینه کرده بودند و بعد از نشستن در هواپیما و پرواز به سمت ایالات متحده این خبر را شنیدند.

راهکار عجیب یک خواننده برای مراقبت از حنجره‌اش

در آن زمان برخی منابع مدعی شدند که ستاره بریتانیایی پس از اختلاف نظر در مورد طراحی صحنه این کنسرت اقامتی را لغو کرده است. با همه این اوصاف این کنسرت که به زودی آغاز می‌شود قرار است سه ماه طول بکشد و طرفداران در حال پرداخت پول های زیادی برای حضور در آن هستند. گفته می‌شود قیمت برخی از بلیط‌های درجه یک در بازار سیاه به ۳۰ هزار دلار می‌رسد. خبر سیستم صوتی ۴۰۰ هزار پوندی ادل برای محافظت از صدای ارزشمندش تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که گزارش شد او برای به صحنه رفتن از آماده هم آماده‌تر است و بیش از ۱۲ ساعت در روز تمرین کرده است.

ماه گذشته ادل فاش کرد که پس از کنسرت اقامتی اش در لاس وگاس مدتی از موسیقی فاصله خواهد گرفت زیرا قصد دارد مدرک ادبیات انگلیسی بگیرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو