این ترفندها کمد دیواری را جادار و بزرگ می‌کند!

این ترفندها کمد دیواری را جادار و بزرگ می‌کند!


منبع: دلتا پیام

20

1401/8/24

16:02


با یک قفسه‌بندی و طبقه‌بندی مناسب، کارایی آن به شدت افزایش می یابد. فضا برای قرار دادن وسایل مختلف در کمد دیواری بیشتر می‌شود و مشکل کمبود جا در کمدهای دیواری که اکثر مردم درگیر آن هستند، تا حد زیادی از بین می‌رود. با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه باشید. کمبود جا در …

این ترفندها کمد دیواری را جادار و بزرگ می‌کند!

با یک قفسه‌بندی و طبقه‌بندی مناسب، کارایی آن به شدت افزایش می یابد. فضا برای قرار دادن وسایل مختلف در کمد دیواری بیشتر می‌شود و مشکل کمبود جا در کمدهای دیواری که اکثر مردم درگیر آن هستند، تا حد زیادی از بین می‌رود. با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

کمبود جا در کمدهای دیواری

این موضوع را جدی بگیرید و اگر کمد دیواری با عمق زیاد دارید با خواندن این مطلب روش‌های قفسه‌بندی و طبقه‌بندی را یاد بگیرید.

طبقه بندی کمد دیواری لباس

برای داشتن یک کمد دیواری لباس حرفه‌ای باید به جزئیات کار طبقه بندی آن دقت داشته باشید و برای هر نوع لباسی که دارید قسمت مخصوص به خود را در نظر بگیرید. برای شروع کار لباس‌های خود را دسته‌بندی کنید. برای مثال یک دسته از لباس‌ها مربوط به لباس‌های مجلسی و مهمانی هستند که باید در کاور قرار گرفته و بدون هیچگونه چین و چروکی آویزان شوند. دسته دیگر مربوط به مانتوهایی هستند که به‌صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید. یک دسته مربوط به لباس‌های زمستانی و دسته دیگر مخصوص شلوارها است. برای کیف و کفش و اکسسوری‌ها نیز باید جای مناسبی در نظر گرفته شود.

کمبود جا در کمدهای دیواری

ایجاد قفسه‌بندی از راهکارهای کمبود جا در کمدهای دیواری

در یک کمد دیواری با عمق زیاد کار قفسه‌بندی را می‌توان به‌گونه‌ای انجام داد که همه اینها به خوبی در کنار هم قرار گیرند. اول از همه باید بدانید که لباس‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند باید در قسمت تحتانی کمد دیواری قرار گیرند و لباس‌های روزانه و پر استفاده در جلوترین قسمت آویزان شوند. همچنین طول کمد دیواری باید به چند بخش تقسیم گردد و هر بخش به دسته‌ای از لباس‌ها اختصاص یابد. بهتر است کمد دیواری‌تان را به چهار بخش اصلی تقسیم کنید و با ورقه‌های ام‌دی‌اف از هم جدا کنید و یک یا دو ردیف در پایین کمد دیواری را به کشو هایی برای قرار دادن لباس های راحتی اختصاص دهید.

استفاده از میله

یکی از راه‌های حل مشکل کمبود جا در کمدهای دیواری استفاده از میله است. وقتی عمق کمد دیواری تان زیاد است، می‌توانید از دو ردیف میله استفاده کنید، در بخش پشتی لباس‌های مغایر فصل و لباس‌های مجلسی را قرار دهید و در بخش جلویی مانتوها و لباس‌هایی را قرار دهید که به‌صورت روزانه می‌پوشید. برای چیدمان کفش‌ها و کیف‌های‌تان می‌توانید قسمت‌های جداگانه‌ای را در نظر بگیرید و به همان ترتیب کفش‌های پرکاربرد در جلو و کفش‌های کم‌کاربرد را در قسمت پشتی بچینید. در قسمت پایین پیشنهاد می‌شود که یک ردیف چندتایی از کمد و کشو را ایجاد کرده و وسایلی مانند اکسسوری‌ها، جوراب‌ها، لباس‌های زیر و حتی صندل‌های‌تان را می‌توانید قرار دهید.

کمبود جا در کمدهای دیواری

جعبه سازمان دهنده از راهکارهای کمبود جا در کمدهای دیواری

همچنین در بعضی قسمت‌ها می‌توانید از جعبه‌های سازمان دهنده استفاده کنید تا هم وسایل‌تان نظم و ترتیب داده شود و هم ظاهر کمد زیباتر و شکیل‌تر به‌نظر برسد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب جدیدترین و ارزان‌ترین فرش برای منزل شما سر بزنید.

جعبه سازمان دهنده

طبقه‌بندی کمد دیواری رختخواب

کمد دیواری با عمق زیاد برای چیدن رختخواب‌ها خیلی به‌کار می‌آید زیرا رختخواب‌ها دارای ابعاد بزرگی هستند و چیدمان آن‌ها همیشه با مشکل همراه بوده است. برای حل مشکل کمبود جا در کمدهای دیواری قفسه‌بندی و طبقه‌بندی کمد دیواری رختخواب باید محلی برای قرار دادن تشک‌ها، بخشی برای لحاف‌ها و پتوها، یک قسمت برای بالش‌ها و چند طبقه کم ارتفاع هم برای قرار دادن سایر وسایل که حجم و اندازه کوچکی دارند، اختصاص یابد. با توجه به تعداد لحاف و تشکی که دارید اندازه هر بخش را مشخص کرده و با ورق‌های ام‌دی‌اف ضخیم آن‌ها را از یکدیگر جدا کنید.

طبقه‌بندی کمد دیواری اتاق نوجوان از راهکارهای کمبود جا در کمدهای دیواری

معمولا نوجوانانی که به مدرسه می روند علاوه بر لباس‌ها و کفش‌های خود جایی برای قرار دادن کتاب‌ها، لوازم بازی، لوازم ورزشی و سایر وسایل ریز و درشتی که به آن‌ها نیاز دارند، در کمد دیواری احتیاج خواهند داشت. پس کار قفسه‌بندی کمد دیواری نیاز به جزییات بیشتری دارد. برای شروع کار تمامی وسایلی که یک نوجوان در اختیار دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند را دسته بندی کنید و تعداد آن‌ها را مشخص کنید. بسته به تعداد و اندازه آن‌ها فضای داخلی کمد دیواری با عمق زیاد را تقسیم‌بندی کنید.

طبقه‌بندی کمد دیواری اتاق نوجوان

طبقه‌بندی کمد دیواری اتاق کودک دختر

در اتاق کودک پیدا کردن جایی برای قرار دادن اسباب بازی‌ها از همه مهم‌تر است. با ایجاد یک قفسه‌بندی مناسب در کمد دیواری این مشکل کمبود جا در کمدهای دیواری به آسانی حل خواهد شد. برای کمد دیواری اتاق کودک نیز محل قرار دادن لباس‌های مهمانی، لباس‌های راحتی، کفش‌ها و اسباب بازی‌ها را تعیین کنید. بر روی قسمت داخلی درب کمد نیز با آویزان کردن سبدهایی کلیپس‌ها و گل سرها و دیگر وسایل کوچک او را درون این سبدها بگذارید.

طبقه‌بندی کمد دیواری اتاق کودک دختر

پیشنهاد مطالعه: مطلب با ۷ پیشنهاد نقره‌ای خانه خود را سوپر لوکس کنید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو