معنی تانک در فال قهوه

تانک در فال قهوه

علیرغم پیشنهادهایی که می‌گویند این نماد بر مبارزه متمرکز است، اما نشان می‌دهد که برای غلبه بر مشکلات فعلی خود باید بر کودک درون خود تمرکز کنید. دیدن وسایل نقلیه ارتش در فنجان قهوه شما نشان دهنده حس شفا بخشی و کامل بودن است. همچنین این نماد نشان دهنده این است که شما اخیرا دچار اختلالات عاطفی شده اید. خیلی اوقات وقتی ضمیر ناخودآگاه شما فعال می شود، تانک در فنجان قهوه شما نمایان می شود. شما به دلیل تصمیمات اخیر خود دچار ضعف و شاید ترس شده اید. شما در حاضر احساس ناامنی در وجود خودتان دارید. در ادامه این مطلب از آلامتو معنی تانک در فال قهوه را بخوانید.

 

فال حافظ اصلی


معنی تانک در فال قهوه در بالای فنجان

هنگامی که این نماد در نزدیکی لبه فنجان قهوه قرار می گیرد، نشان می دهد که ممکن است درگیری جدیدی در زندگی وجود داشته باشد. هدیه زندگی و آن چیزهایی که در زندگی ما قرار می گیرند مانند طبیعت، امنیت، رضایت و لذت گاهی اوقات به چالش کشیده می شوند. گاهی اوقات به چالش کشیده شدن در زندگی می تواند سبب شود شما از راه خود منحرف شوید و از زندگی به بهترین شکل خود استفاده نکنید و لذت نبرید. ممکن است در حال حاضر یک فرد خودخواه در زندگی خود داشته باشید. خبر خوب این است که می‌تواند به این معنا باشد که زمانی برای ترک یک موقعیت راکد و حرکت به سمت یک موقعیت بزرگ‌تر فرا خواهد رسید.


معنی تانک در فال قهوه در پایین فنجان

اگر شما در پایین فنجان قهوه خود تانک را مشاهده می کنید بیانگر این است که شما با چالش هایی مواجه خواهید شد که طولانی مدت خواهند بود. یکی از دست آورد های انجام مدیتیشن این است که  احتمالاً اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. مدیتیشن زمینه سازی برای کمک به واژگونی احساسات منفی مورد نیاز است. کار هایی را انجام دهید که به شما احساس رضایت و خشنودی را القا می کنند.

همچنین بخوانید: طاووس در فال قهوه

معنی تانک در فال قهوه در پایین فنجان 


معنی تانک در فال قهوه در وسط فنجان

قرار گرفتن تانک در وسط فنجان قهوه نشان می دهد که شما برده امیال خود هستید. همچنین به این معنی است که یک فرد کنترل کننده، به خصوص فردی که با شما مرتبط است، احساس می کند که دچار درماندگی است. قبلاً در پاراگراف آغازین فهمیدیم که این نماد نشان دهنده حس شفا و کامل بودن است. ظاهر شدن این نماد در وسط فنجان نشان می دهد که گاهی رابطه ای که با عشق شروع شده است به طور خودکار به دام عاطفی می رود. تنها راه برای غلبه بر این، صادق بودن به احساسات خود است.