بهترین فیلم های مارول (Marvel) 2021 تا 2023 از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های مارول (Marvel) 2021 تا 2023 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

19

1401/8/24

17:51


تعداد زیادی فیلم مارول در راه است. در نوشتار بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2023، فیلم های مهم را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ با فیگار باشید.

بهترین فیلم های مارول (Marvel) 2021 تا 2023 از نگاه سایت فیگار

تعداد زیادی فیلم مارول در راه است. در نوشتار بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2023، فیلم های مهم را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ با فیگار باشید.

جدیدترین فیلم های مارول

در دنیای تکنولوژی و عصر کنونی همچنان دنیای سینمایی مارول همچنان بر گیشه جهانی تسلط دارد. با شروع سر و صداهای فیلم Black Widow بین فیلم های 2021 MCU، بسیاری از فیلم هایی که قبلاً به تأخیر افتاده بودند، روند اکران طوری را به خود گرفتند. فراتر از آن، حتی تعداد بیشتری اسپین آف، فرم راه اندازی مجدد تولید را به خود گرفتند و بسیاری دنباله های دیگر نیز جهت اکران برنامه ریزی شدند.

علیرغم اینکه دیزنی با جنجال های جریانی روبرو است، مارول در حال حاضر با شروع موفقیت آمیز برنامه های تلویزیونی جدید دیزنی پلاس خود، سال خوبی را پشت سر گذاشته است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد.

در حالی که برخی در گذشته ابراز نگرانی میکردند که ژانر ابرقهرمانی ممکن است مد جدیدی باشد، هالیوود همچنان آن را پذیرفته و با استقبال مثبت منتقدان و بازدهی عظیم گیشه روبرو شده است.

تهیه کنندگان نمی‌توانند انتقام جویان را فراموش کنند: Endgame رکورد شکنی 1.2 میلیارد دلاری آخر هفته را آغاز کرد و مشتاق هستند که این عملکرد را در آینده پس از همه گیری تکرار کنند.

DC با موفقیت محدود تلاش می‌کند مدل MCU را شبیه سازی کند، اما اکنون سونی پیکچرز برخی از ویژگی های قدیمی مارول را جمع آوری می‌کند تا دست خود را در جهان گسترده خود بیشتر فرو کند تا چیزهای بهتر و محبوب تری را کشف کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های مارول 2022 تا 2024

بهترین فیلم های مارول

بهترین فیلم های مارول

بهترین فیلم های مارول

 

استودیوها پس از موفقیت عظیم فرنچایزهایی مانند انتقام جویان و مردان ایکس به طور قابل ملاحظه ای در این سبک مطمئن شده اند. در نتیجه، ما در حال حاضر شاهد این هستیم که استودیوها ریسک های بزرگتر (و ضروری) را میپذیرند.

آنها در حال تطبیق خواص مستقل هستند و نقش های اصلی را برای زنان و افراد رنگین پوست ارائه میدهند. آنها با اطمینان کارگردانانی را در نظر می‌گیرند که دارای سبک تجاری متمایزی هستند. و در عین حال، آنها همچنین کنترل خلاقانه تری در اختیار آن‌ها می‌گذارند (نگاه کنید به: ثور: راگناروک).

ژانر ابرقهرمانی سینمایی دائماً در حال تحول است و این تابلوی آینده فقط طعم چیزهای نا مشخص و غیر انسانی را می‌دهد که باید با تلخی و یا شیرینی زیادش ذائقه خود را هماهنگ کنیم.

پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های مارول 2021 و 2022

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های مارول 2021

بهترین فیلم های مارول

شانگ-چی و افسانه ده حلقه (انگلیسی: Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت شانگ-چی از مارول کامیکس است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تهیهٔ این فیلم بر عهدهٔ مارول استودیوز است و از طریق استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.

این بیست و پنجمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دستین دنیل کرتون از فیلم‌نامه‌ای است که او با دیوید کالاهام و اندرو لانهم نوشته‌است. سیمو لیو در نقش شانگ-چی در کنار آکوافینا، منگر ژانگ، فالا چن، فلوریان مونتئانو، بندیکت وانگ، میشل یئو، بن کینگزلی، و تونی لیانگ ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، شانگ-چی مجبور به مقابله با گذشته خود پس از جذب شدن به سازمان ده حلقه پدرش می‌شود.

شانگ چی، استاد کونگ فو است. او به طور اتفاقی در ماجرایی قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود با گذشته خود، به مقابله بپردازد. شانگ چی، پس از جذب شدن به سازمانی به نام ده حلقه، مجبور می‌شود به مبارزه و ستیز با اتفاقات پیش آمده در گذشته زندگی خود، پرداخته و در این بین، اتفاقات هیجان انگیزی را، در طول فیلم، برای شما رقم خواهد زد.

نقد فیلم شانگ چی (Shang Chi)

Morbius – 2022

فیلم های مارول 2022, بهترین فیلم مارول 2022, بهترین فیلم 2022 مارول

بهترین فیلم های مارول 2022
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، مت تولماک و لوکاس فاستر
  • فیلمنامه‌نویس: مت سازاما، برک شارپلس، آرت مارکوم و مت هالووی
  • داستان: مت سازاما و برک شارپلس بر پایه موربیوس، خون‌آشام زنده اثر روی توماس
  • بازیگران: جرد لتو، آدریا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس، ترسی گیبسون، مایکل کیتون
  • موسیقی:‌ یون اکستراند
  • فیلم‌بردار: الیور وود
  • تاریخ انتشار: 28 ژانویه 2022

جرد لتو پس از بازی در نقش جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر، در نقشی به دنیای کتاب های کمیک برمی‌گردد که باید زمان بیشتری را به او ارائه دهد. فیلمبرداری فیلم Morbius سونی به پایان رسیده است و پس از چندین تاخیر، در آغاز سال جدید قرار است به فیلمی پر فروش تبدیل شود.

لتو نقش مایکل موربیوس را بازی میکند، پزشکی که سعی میکند بیماری نادر خونی خود را درمان کند اما در عوض خلق و خوی او با ویژگی هایی شبیه خون آشام، از جمله میل به خون انسان، آغشته می‌شود.

دنیل اسپینوزا در مصاحبه اخیر که داشته، حضور تام هاردی در نقش ونوم رو در این فیلم رو به صورت ناخواسته لو داده است بنابراین حضور تام هاردی در این فیلم، قطعی شده است. این فیلم از بهترین فیلم های ترسناک 2022 خواهد شد که حتما باید در لیست بهترین فیلم 2022 مارول که باید ببینید قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Morbius

بهترین فیلم های شبیه موربیوس

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness – 2022

بهترین فیلم های 2022 مارول, مارول ترین فیلم 2022, مارول ترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022 مارول
  • کارگردان سم ریمی
  • تهیه‌کننده کوین فایگی
  • نویسنده جید برتلت و مایکل والدرون بر پایه کمیک‌های مارول اثر استن لی و استیو دیتکو
  • بازیگران بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیوتل اجیوفور و ریچل مک آدامز
  • موسیقی دنی الفمن
  • تاریخ انتشار: 6 می 2022

یک فیلم ابرقهرمانی و عالمی تخیلی بر پایهٔ شخصیت خیالی به همین نام در کمیک‌های مارول است. بازی بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در انتقام جویان: جنگ بی نهایت باعث تحسین گسترده او شد. تا حدی به همین دلیل است که استودیو مارول با وی سرانجام با دکتر استرنج در فیلم Multiverse of Madness پیش رفت.

الیزابت اولسن در این فیلم در نقش واندا ماکسیموف بازی می‌کند و داستان این فیلم با سریال وانداویژن و لوکی مستقیماً ارتباط دارد. به این ترتیب، این فیلم نخستین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که مستقیماً با سریال‌های تلویزیونی‌اش در ارتباط است. شاید از مارول ترین فیلم های 2022 همین فیلم باشد.

با سایت فیگار و جستار بهترین فیلم های مارول 2022 همراه باشید تا فیلم‌های مارول 2022 بیشتری را برای شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون 

Thor: Love And Thunder – 2022

فیلم های مارول 2022, بهترین فیلم مارول 2022, بهترین فیلم 2022 مارول

بهترین فیلم های مارول
  • کارگردان تایکا وایتیتی
  • تهیه‌کننده کوین فایگی و براد ویندرباوم
  • نویسنده تایکا وایتیتی و جنیفر کایتین رابینسون بر پایه ثور اثر استن لی، لری لیبر و جک کربی
  • بازیگران کریس همسورث، تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت و جیمی الکساندر
  • تدوین‌گر ماریان براندون
  • شرکت تولید مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده استودیو سینمایی والت دیزنی
  • کشور ایالات متحده
  • زبان انگلیسی
  • تاریخ انتشار: 8 جولای 2022

ثور: عشق و تندر یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط استودیو مارول تولید شده و توسط استودیو والت دیزنی بر اساس شخصیت کمیک مارول ثور منتشر می‌شود. فیلم‌برداری عشق و تندر در اوت ۲۰۲۰ در استرالیا آغاز شد و در ۶ مه ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکران خواهد شد.

این فیلم که تایکا وایتیتی کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور (۲۰۱۱) و ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) و ثور: رگنراک (۲۰۱۷) محسوب می‌شود و هم‌چنین جز فاز چهارم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. عشق و تندر بازگشت ناتالی پورتمن را با جین فاستر به MCU نشان می‌دهد. جین به نسخه زن Thor تبدیل می‌شود. حقیقتا این فیلم با بازی ناتالی پورتمن بهترین فیلم مارول 2022 است که باید دید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunde

Werewolf by Night – 2022

بهترین فیلم های مارول

مارول ترین فیلم های 2022

اگرچه که Werewolf by Night از لحاظ تئوری یک فیلم سینمایی محسوب نمی‌شود، اما می‌توانیم آن را جزو بهترین فیلم های مارول 2022 دسته بندی کنیم. درواقع گرگینه در شب، اپیزود ویژه هالیوود مارول استودیوز خواهد بود. این بدین معناست، که ما شاهد فیلمی کوتاه با زمانی حدود 30 دقیقه هستیم.

این پروژه بر شخصیت گرگینه در شب تمرکز خواهد داشت و تماماً به صورت سیاه و سفید ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که تریلر اول این پروژه در مراسم D23 منتشر شد و سوپرایزهای زیادی داشت. پس شما نیز می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این پروژه، نوشتار تحلیل و بررسی تریلر Werewolf by Night را در فیگار بخوانید.

بیشتر بخوانید:

Black Panther: Wakanda Forever – 2022

بهترین فیلم های 2022 مارول, مارول ترین فیلم 2022, مارول ترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022 مارول, مارول ترین فیلم 2022
  • کارگردان رایان کوگلر
  • تهیه‌کننده کوین فایگی
  • نویسنده رایان کوگلر بر پایه پلنگ سیاه اثر استن لی و جک کربی
  • بازیگران لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، لتیشیا رایت، وینستون دوک و آنجلا باست
  • تاریخ‌های انتشار ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (ایالات متحده)

فیلم پلنگ سیاه رایان کوگلر به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین فیلم های تمام دوران شد و در حالی که فروش جهانی آن در سطح فیلم Avengers: Infinity War (که هیچکس انتظار آن را نداشت) نبود، نمیتوان منکر این شد که این فیلم حیرت انگیز بود.

این فیلم یک موفقیت – از نظر انتقادی و تجاری – برای استودیو مارول بود. بنابراین، تعجبی ندارد که Black Panther: Wakanda Forever قرار است اتفاق بیفتد و کوگلر دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند.

پس از درگذشت غم انگیز چادویک بوسمن، هیچ برنامه ای برای بازسازی این نقش وجود ندارد و تیم سازنده تأیید کرده است که از CGI برای افزودن شباهت بوسمن به فیلم استفاده نخواهد کرد. آخرین حضور او به عنوان یک شخصیت در What If …؟ باقی می‌ماند، که قبل از مرگ بخش‌های خود را برای آن ضبط کرد.

در عوض، دنباله قرار است بر جنبه های دیگر واکاندا، مردم آن و فرهنگ آن تمرکز کند. طبق معمول، جزئیات داستان تا زمان انتشار تابستان 2022 چنان در دسترس نیست. با این حال، ظاهرا نامور ساب مارینر در دنباله پلنگ سیاه به MCU ملحق می‌شود. به این فیلم را هم می‌شود لقب مارول ترین فیلم 2022 را داد.

Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 – 2023

فیلم های مارول 2022, بهترین فیلم مارول 2022, بهترین فیلم 2022 مارول

بهترین فیلم های مارول
  • کارگردان جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون
  • تهیه‌کننده آوی آراد، ایمی پاسکال، فیل لورد و کریستوفر میلر
  • نویسنده دیوید کالاهام ، فیل لرد و کریستوفر میلر بر پایه مارول کامیکس
  • بازیگران شامیک مور، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، اسا ری
  • موسیقی دانیل پمبرتن
  • تاریخ‌ انتشار ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (ایالات متحده)

علاوه بر توسعه داستان، ایجاد سبک انیمیشنی که در Spider-Man: Into the Spider-Verse مشاهده شد، چندین سال طول کشید، که در دسامبر 2018 اکران شد و به سرعت به یکی از دوست داشتنی ترین فیلم های ابرقهرمانی تبدیل شد.

اندکی قبل از ورود به سینمای Spider-Verse، سونی پیکچرز برنامه تولید دنباله ای را تأیید کرد. در حالی که جزئیات داستان کامل در دسترس نیست، Into the Spider-Verse دو دنباله ایجاد کرد که به داستان مایلز مورالس اجازه می‌دهد تا ابعاد مختلف ساختار روایی این فیلم شکل بگیرد. Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 تاریخ انتشار رسمی سال 2022 را به صورت رسمی اعلام کرده است و شامل مرد عنکبوتی ژاپنی نیز می‌شود. یکی از جدی ترین فیلم های مارول 2022 همین فیلم است.

بیشتر بخوانید:

The Marvels – 2022

بهترین فیلم مارول, فیلم های مارول 2022, فیلم مارول 2022, بهترین فیلم مارول 2022, بهترین فیلم 2022 مارول, بهترین فیلم های 2022 مارول, مارول ترین فیلم 2022, مارول ترین فیلم های 2022, فیلم های 2022 مارول, فیلم 2022 مارول

بهترین فیلم 2022 مارول

در حالی که به اندازه امثال Avengers: Endgame موفق نبود، اولین ماجراجویی کاپیتان مارول همچنان موفقیت بزرگی بود. طبق معمول برای مارول، تقریباً هیچ چیز در مورد طرح Captain Marvel 2 هنوز تا اکران مشخص نیست.

با این حال، در روزگار مدرن اتفاق می‌افتد. در ادامه، که به طور رسمی به عنوان Marvels نامگذاری شده است، کارول با مونیکا رمبو (تیمونا پریس) و کامالا خان (ایمان ولانی) که اکنون بزرگ شده اند متحد می‌شود. نیا داکوستا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و مگان مک دانل از WandaVision رسماً فیلمنامه را قلم می‌زند. یکی از جدی ترین و بهترین فیلم های مارول 2022 همین فیلم است که باید به آن اشاره می‌شد.

بیشتر بخوانید:

 2022 – The Guardians of Galaxy Holiday Special

فیلم های مارولی جدید 2022, فیلم ابرقهرمانی جدید

فیلم های مارولی جدید 2022, فیلم ابرقهرمانی جدید
  • تاریخ انتشار: 1 دسامبر 2022 (10 آذر 1401)
  • کارگردان: جیمز گان (James Gunn)
  • بازیگران: کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، ون دیزل، بردلی کوپر

در میان فیلم های جدید ابر قهرمانی ۲۰۲۲ نباید از این فیلم غافل شویم. این ویژه برنامه اولین ویژه برنامه تلویزیونی مارول است و در دنباله فرنچایز محافظان کهکشان ساخته می‌شود. باید بدانید که فیلمبرداری این برنامه که از جدیدترین فیلم های ابرقهرمانی است، از فوریه 2022 آغاز شده و انتظار می‌رود تا 2 ماه دیگر به پایان برسد. این ویژه برنامه بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

جدیدترین فیلم های مارول

پرسش‌های متداول

در سال 2022 باید چشم انتظاری کدام یک از فیلمهای ابرقهرمانی جدید مارول را بکشیم؟

قطعا فیلم موربیوس از مهمترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2022 است که با بازی جرد لتو قرار است خیلی ها را شگفت زده کند.

کدام یک از فیلم های ابرقهرمانی مارول 2022 قرار است ایستراگ‌های بیشتری را به ما تحویل دهند؟

فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی.

سینما مارول بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول فیلم black widow فیلم های 2021 دیزنی ژانر ابرقهرمانی بهترین فیلم‌ها و سریال‌های مارول 2022 تا 2024 Shang-Chi – 2022 Morbius 2022 Thor Love And Thunder – 2022 Werewolf by Night 2022 Black Panther Wakanda Forever – 2022 Spider-Man Into The Spider-Verse 2 – 2023 The Marvels 2023 – The Guardians of Galaxy Holiday Special نقد فیلم شانگ چی Shang Chi بهترین فیلم های ترسناک 2022 نقد و بررسی فیلم Morbius بهترین فیلم های شبیه موربیوس لوکی نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunde تحلیل و بررسی تریلر Werewolf by Night What If… فیلم‌های ابرقهرمانی بهترین سریال های مارول و دی سی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 نقد و بررسی سریال Ms Marvel واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021 بهترین سریال های مارول و دی سی بهترین فیلم های مارول 2022 بهترین سریال های مارول 2022 بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 بهترین فیلم های دی سی 2022 DC بهترین فیلم های مارول و دی سی نویسندگی مهمان ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های علمی تخیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو