با ورود به حوزه آجر هدف هایم را تغییر دادم

منبع: نمکستان

23

1401/8/24

21:03


تا قبل اینکه وارد حوزه آجر شودم بی هدف بودم و هیچ انگیزه ای نداشتم از موقعی که وارد این حوزه شدم تمام زندگی ام متحول شده است و روز به روز پیشرفتم بیشتر میشود. اگر شما هم دنبال پیشرفت هستید تا انتهای مطالب باما همراه باشید تا چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

تا قبل اینکه وارد حوزه آجر شودم بی هدف بودم و هیچ انگیزه ای نداشتم از موقعی که وارد این حوزه شدم تمام زندگی ام متحول شده است و روز به روز پیشرفتم بیشتر میشود. اگر شما هم دنبال پیشرفت هستید تا انتهای مطالب باما همراه باشید تا چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

آجر نسوز مشبک

آجر نسوز مشبک

آجر نسوز مشبک رنگ در شرایط آب و هوایی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، آن ها برای محیط های که سرد و خنک هستند نیز کاربرد ویژه ای دارد و در مقابل نور آفتاب، باران و دیگر شرایط جوی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، رنگ این آجر ها ثابت بوده و بارندگی و دیگر گزینه ها باعث خراب شدن رنگ آن ها نمی‌ شود، هوای شمال کشور و مناطق مرطوب نیز بر روی این محصولات تاثیری ندارد و می‌ توان ویلا های این محیط را با سنگ ها پوشش داد. انواع مختلف آجر های نما با روش‌ های مختلفی چسب می خورند استفاده از مواد مانند ملات باعث چسباندن این محصولات به دیوار ها می شود، آن ها قدیمی ترین نوع هستند و اعتبار بالایی را دارا می باشند، این محصولات به صورت پر سیمان هستند و از بهترین نوع آجر ها قرار گرفته و استحکام بالایی را به وجود می آورند.

افراد به خانه هایی که دارای رنگ مشکی هستند، توجه زیادی می‌کنند این رنگ ها بیان کننده قدرت و محبوبیت ساختمان ها هستند آن ها ماننده لباس مشکی بوده که سبب رسمی نشان دادن خانه های مختلف می شوند، توجه به مواد مرغوب و خاک مورد استفاده برای این محصولات حائز اهمیت می باشد، خاک رسی که در این کالا استفاده می شوند، باید تسویه شوند به صورت کامل پاک گردند، فرآیند پخت آجر ها گزینه بسیار مهمی است که باید به آن ها توجه شود، هر چه ساخت آجر ها بهتر صورت بگیرد، مسلما دوام و کیفیت آجر نیز بیشتر است و برای مدت زمان زیادی قابل استفاده می باشد.

آجر نسوز مشکی

آجر نسوز مشکی

استفاده از آجر نسوز مشکی به دلیل رنگ متفاوت آن با سایر آجرها باعث ایجاد سبک های متفاوتی در سازه ها می شود و نه تنها در سبک مدرن بلکه در سبک سنتی نیزه بسیار کاربرد خواهد داشت همچنین همراهی آن با آجر قرمز و سفید نیز منظره بسیار و خاص را ایجاد می‌کند علاوه بر این استفاده از آن برای اتاق نشیمن پیشنهاد مناسبی می باشد و در بخش های خاص پذیرایی استفاده از آن قابل برسی است. این آجرها با داشتن رنگ مشکی اعتبار و اقتدار ویژه ای به ساختمان می بخشند و تحولی در صنعت معماری ایجاد می کنند با این وجود اکثر آنها در ساختمان های اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در خانه‌های مسکونی استفاده از آنها کمتر رایج است، وقتی که از این آجر در یک خانه مسکونی استفاده شود باعث ایجاد نمایی برجسته در آن می گردد و در عین حال باعث می شود که ساختمانی مرموز و دراماتیک به نظر برسد بنابراین چنانچه قصد استفاده از این آجر در نمای ساختمان وجود دارد همراهیان با آجرهای شاموتی و سفید پیشنهاد بسیار خوبی است.

آجر نسوزنما

آجر نسوزنما

یکی دیگر از روشهای مهم برای بندکشی آجر نسوزنما استفاده از ورق گالوانیزه می باشد، آنها گران هستند و با قیمتهای بیشتری پیاده سازی می شوند. خاک رس و دیگر مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار برده می شود، هنگامی که تحت حرارت زیاد قرار می گیرند، مواد آلی و میکروبی آنها از بین می رود در نتیجه دیگر هیچ گاه دچار شوره نمی شوند و این گزینه به عنوان مهمترین مزیت این آجرها شناخته شده و باعث فروش بیشتر آنها در بازارهای داخلی و خارجی می شوند. عزیزانی که قصد خرید انواع آجر نسوز به صورت عمده را دارا هستند می توانند فرمهای ما را در فضای مجازی پر کنند تا کارشناسان ما در کمترین بازه ی زمانی بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند، ما شرایطی را فراهم می سازیم که مصرف کننده بتواند ضمن آشنایی با انواع محصولات خریدش را در کمترین زمان ممکن انجام دهد، هدف همه ما راحتی و رضایت مصرف کننده از این خرید می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو