آجری که سر بی پولی ام را شکاند

منبع: نمکستان

18

1401/8/24

21:03


با ورودم به حوزه آجر توانستم زندگی ام را از بی پولی نجات دهم ویک فرد ثروتمند شوم. با این کسب و کار توانستم رویا هایم را به حقیقت تبدیل کردم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

با ورودم به حوزه آجر توانستم زندگی ام را از بی پولی نجات دهم ویک فرد ثروتمند شوم. با این کسب و کار توانستم رویا هایم را به حقیقت تبدیل کردم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته امروزی ساخته می شود و این باعث شده است که انواع بسیار متفاوتی از این آجر از جمله آجر سیلیسی، ویژه، آلومینیومی و بسیاری نمونه های دیگر وجود داشته باشد که تفاوت آنها در ابعاد و نوع ترکیبات موجود در آنها است، مثلاً آجر نسوز اکسید کروم دارای ۹۵ درصد اکسید کروم است که از آن در کوره سازی استفاده می شود یا آجر نسوز ویژه که از فلزات واسطه ساخته شده است و در ساخت ساختمان کاربرد زیادی دارد و آجر نسوز اکسید کروم یکی از آنها است. صادرات این آجر به کشورهای همسایه با بازار بسیار خوبی مواجه می‌گردد چون کشورهای همسایه ایران وارد کننده این مصالح هستند و به مصالح ساختمانی جدید علاقه زیادی دارند که در این بین آجر نسوز تولید شده در کارخانه اصفهان یکی از بهترین محصولات را در اختیار آنها قرار می‌دهد و چون کیفیت تضمینی دارد توسط آنها با قیمت بسیار مناسب خریداری می شود. خریداران این اجر را باید در خرید این محصول همیشه در تعداد بالا سفارش دهند چون کارخانجات تولید کننده و فروشنده آجر به میزان سفارش خریداران اهمیت بسیار زیادی می دهند و برای کسانی که حجم بالاتری از این محصول را درخواست کنند قیمت بسیار مناسب تری را ارائه می نمایند تا رضایت آنها را نه تنها از کیفیت بلکه از قیمت آن نیز به دست آورند.

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز منیزیتی

خرید این آجرنسوز منیزیتی با این کیفیت بی نظیر و این قیمت مناسب برای شما یک فرصت بسیار عالی به وجود آورده است و پیشنهاد می کنیم که این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و این محصول را سریعا با این شرایط عالی خریداری کنید. اگر قیمت این محصول برای شما اهمیت دارد و دوست دارید که از جدیدترین اخبار در مورد قیمت این محصول اطلاع پیدا کنید می توانید مطالب سایت ما را دنبال کنید. در سایت ما جدیدترین اخبار در مورد محصول برای شما موجود است و می توانید به راحتی مطالعه کنید. مشاوران ما به ثبت سفارش محصولات شما خواهند پرداخت و کمک می کنند که محصول مورد نظر خود را به درستی خریداری کنید. بهترین آجرهای نسوز منیزیتی را با بهترین کیفیت در بهترین بسته بندی برای شما ارسال خواهیم کرد و شما در نهایت یک محصول بی نظیر را از ما تحویل خواهید گرفت.

آجر نسوز قزاقی

آجر نسوز قزاقی

جذب آب در آجرنسوز قزاقی ده درصد و در آجر نسوز پنج درصد است بدین ترتیب مقاومت آجر نسوز در برابر سرما و یخ زدگی نیز نسبت به آجر قزاقی بسیار بیشتر است پس از آجر قزاقی در قسمت هایی که رطوبت زیاد است استفاده نمی شود چرا که در مدت زمان کوتاهی فرسوده می‌شود. آجر نسوز در رنگ های مختلف و زیبایی مانند:قرمز،مشکی،سفید،قهوه ای،زرشکی و…تولید می شود اما آجر قزاقی نسبت به آجر نسوز رنگ های کم تری دارد و به طور معمول به چهار رنگ(کرمی یا نخودی،قرمز،گلبهی رنگ یا پوست پیازی که به ان رنگ حنایی آتشی نیز می گویند و یا و ابلق) تقسیم می شوند که انتخاب رنگ آنها نیز امری سلیقه ای می باشد. البته تنها این موارد نیست که موجب تفاوت آن ها با یکدیگر شده بلکه باید بدانیم عنصر رنگ نیز در تفاوت میان این دو نوع آجر نقش بسیار زیادی دارد و آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو