با آجر دیوار فقر را شکستم

منبع: نمکستان

14

1401/8/24

21:03


من با حوزه آجر توانستم ریشه فقر را بشکنم، و با کسب و کار در حوزه آجر موفقیت را لمس کردم و در حال درآمد میلیونری را ماهیانه کسب میکنم و اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

من با حوزه آجر توانستم ریشه فقر را بشکنم، و با کسب و کار در حوزه آجر موفقیت را لمس کردم و در حال درآمد میلیونری را ماهیانه کسب میکنم و اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز رستیک کاربردهای بسیار زیادی دارد که این کاربردها به دلیل ظاهری طبیعی و مقاومت بالایی که دارد می باشد که می توانیم موارد زیر را برای آن نام ببرید آجر رستیک خلل و فرج های زیادی دارد که شکل زیبا و طبیعی به آن داده است. تنوع رنگ و ابعاد آجر رستیک مهمترین دلیل برای طراحی داخلی ساختمان می باشد طراحی دکوراسیون داخلی برای افرادی که زیبایی های طبیعی و غیر مصنوعی علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که روی دکوراسیون داخلی و طراحی دیوارها بیش از حد حساس است می توانید با کمک یک طراح دکور و با استفاده از آجر نمای رستیک جلوه های ویژه مورد پسند خودتان را در ساختمان محل سکونت تان ایجاد کنید میل به زیبایی جزئی از فطرت انسان است که همه انسانها به آن گرایش دارند آجر رستیک با ایجاد نمایه دلپذیر و زیبا توجه ویژه قرار دارد کیفیت بالا مقاومت ای بسیار زیاد و استحکام بسیار در برابر سایش از مزایای این نوع آجر هاست. همانطور که گفتیم یک نوع از آجرهای آجرنمای راستیک است که هدف از تولید این محصول عدم تحریف در ویژگی های ظاهری ساده و طبیعی مصالح ساختمانی است به طور کلی سطح اینارو ها به دو گونه متخلخل می شود یا به صورت طبیعی و یا با کمک دستگاه شکل ظاهری این آجرها بسیار شبیه سنگ هست و به صخره های طبیعی نیز شباهت زیادی دارد که همین عامل بسیار ساده باعث ایجاد جذابیت در ظاهر آن شده است استحکام این آجر ها از طریق استفاده از مواد با کیفیت بالا در هنگام پخت و مراحل شیمیایی ساخت امکان می پذیرد.

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه یکی از دهها آجر است که با بسیاری از آنها از لحاظ ساختار و کیفیت متفاوت می باشد چون این آجر مخصوص از خاک نسوز و نوع خاک به نام خاک چینی تهیه شده است که هر دو در داخل کشور به فراوانی وجود دارند و به نسبت های مناسب با یکدیگر ترکیب شده سپس توسط دستگاه های مخصوص در قالب مخصوص تحت فشار قرار می گیرند. آجر نسوز اصفهان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی تولید شده در کشور به شمار می‌رود که به دلیل کیفیت و زیبایی خاص آن بیشتر در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به همین ترتیب انواع شرایط جوی نامساعد خواننده برف و باران و یخ زدگی را تحمل کرده و کمترین تأثیر را از آن می بیند. بهترین این نوع آجر از ظاهر آن به راحتی تشخیص بوده چون این آجرها معمولاً زمخت تر از آجرهای دیگر هستند و برتر نیز می باشند و هیچ گونه خاک اضافی بر روی آنها وجود ندارد همچنین به راحتی می توان دانه های زبر رنگی را روی این آجر تشخیص داده که یکی از تفاوت های اصلی این آجر با آجرهای دیگر است.

آجر نسوز طرح چوب

آجر نسوز طرح چوب

وقتی به این آجر نسوز طرح چوب دست میزنید شیار ها و همچنین فرورفتگی های چوب را هم حس می‌کنید، طراحی ظاهری بی نظیر آن سبب شده است، تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد، این محصول به طور کلی از نظر قیمت بسیار مناسب و پایین بوده و بهترین جایگزین برای نمای چوبی است، نصب آن آسان است دوام بالایی داشته و به طور کلی محصولی بی‌ نظیر و عالی است. از بارزترین ویژگی‌های آن زیبایی است به طوری که زیبا و خاص بوده، که مورد پسند افراد سخت سلیقه نیز قرار می گیرد و از جمله ویژگی های مهمی که برای این نوع از محصولات می توان نام برد، سطح حفاظتی قدرتمندی و مستحکمی است که در بخش بیرونی ساختمان ایجاد خواهد کرد، متریال به کار برده شده در این آجر نما که به طرح چوب می باشد به قدری انعطاف پذیر است که سبب میشود دوام زیادی در زمانی طولانی را داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو