سریال لیلا حاتمی و سیامک انصاری راهنمای اغتشاشات زنانه!/ احضار به دادسرای ۲۱ تهران/ ادعای رسانه اصولگرا

منبع: ایران آرت

17

1401/8/25

08:02


مشرق نیوز سریال لیلا حاتمی و سیامک انصاری را راهنمای «اغتشاشات زنانه» در ایران خواند و از احضار تولید کنندگان آن به دادسرای ۲۱ تهران خبر داده است.

ایران آرت : اعتمادآنلاین به نقل از مشرق نیوز، رسانه اصولگرا، نوشت: روز گذشته خبری مبنی بر توقف پخش سریال «شبکه مخفی زنان» منتشر شد و فضای رسانه‌ای سینما و تلویزیون را به خود معطوف کرد.

ماجرا از این قرار بود که قسمت پانزدهم سریال کمدی- تاریخی «شبکه مخفی زنان» که قرار بود ظهر جمعه بیستم آبان ۱۴۰۱ پخش شود در موعد مقرر توزیع نشد تا روند پخش این مجموعه بعد از ۱۴ هفته متوقف شود.

به گزارش مشرق‌نیوز، پیش از این قسمت یازدهم «شبکه مخفی زنان» با مشکل پخش مواجه شد. این قسمت که قرار بود ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۹ مهر منتشر شود، با تاخیری ۹ ساعته توزیع شد. بعد از آن و با پخش قسمت دوازدهم از سوی کارگردان اعلام شد که فصل اول این سریال به پایان رسیده و مابقی داستان در فصل دوم ارائه می‌شود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ادامه سریال در قالب همان فصل اول پخش شد.

 

بعد از پشت سر گذاشتن این حواشی و همزمان با عدم پخش قسمت پانزدهم، اخباری مبنی بر ارتباط محتوایی سریال با وقایع و ناآرامی‌های اخیر به ویژه در سکانس‌هایی که ۴ شهریور (پیش از شروع ناآرامی‌ها) منتشر شده، حاشیه ساز شد.

مشرق مدعی ست: «سریال شبکه مخفی زنان» با طرح شعار «زن، قدرت، ‌شکوه» نسل جوان را برای حوداث اخیر آموزش داده و در حقیقت نسخه آزمایشی ناآرامی‌های اخیر بوده است.

مشرق در ادامه به واکنش محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که نویسندگی این سریال را به عهده دارد اشاره کرده است. بر همین اساس رحمانیان گفته‌است: «متعجب و سرخورده هستم. چطور به موضوع تبلیغ علیه نظام رسیدند؟»

به نوشته مشرق نیوز بیشترین اتهامات متوجه آیدا مصباحی تهیه‌کننده و مدیر تولید پلتفرم نماواست که دست به تولید سریالی زده که راهنمای اغتشاشات زنانه» در ایران است. در همین رابطه افشین هاشمی (کارگردان)، ‌ محمد رحمانیان (نویسنده) و آیدا مصباحی (تهیه‌کننده) برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرای ۲۱ تهران احضار شده‌اند.

پایان مطلب اعتماد آنلاین به نقل از مشرق نیوز

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو