آموزش ساخت اکانت دوم در توییتر؛ نحوه جدا کردن حساب شخصی و بیزینسی

آموزش ساخت اکانت دوم در توییتر؛ نحوه جدا کردن حساب شخصی و بیزینسی


منبع: پلازا

25

1401/8/25

08:06


آموزش ساخت اکانت دوم در توییتر؛ نحوه جدا کردن حساب شخصی و بیزینسی

با ساخت اکانت دوم توییتر می‌توانید یک حساب شخصی و یک حساب عمومی برای کسب و کار یا استفاده شغلی داشته باشید. در این مطلب به نحوه ایجاد حساب دوم در این شبکه اجتماعی پرداخته‌ایم.

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند حساب شخصی خود در یک شبکه اجتماعی را از حساب کاری خود جدا کنند. بیشتر از همه به این خاطر که در این صورت مدیریت حساب‌ها راحت‌تر خواهد شد. برخی دیگر از کاربران نیز ممکن است بخواهند همزمان حساب یک برند که در آن فعالیت می‌کنند را هم مدیریت کنند. در این صورت چاره‌ای به‌جز استفاده همزمان از دو حساب نخواهید داشت. اما چگونه می‌توانیم به‌صورت همزمان از چندحساب در توییتر استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

آموزش ساخت اکانت دوم در توییتر

نکته مهمی که باید پیش از ساخت حساب گاربری دوم در توییتر به آن توجه کنید این است که شما در آن واحد حداکثر می‌توانید با 5 حساب توییتر در این شبکه اجتماعی Log In کنید. امکان اضافه کردن بیش از 5 حساب وجود ندارد.

نحوه ایجاد دو اکانت توییتر در یک گوشی

نحوه ایجاد حساب دوم در توییتر نسخه اندروید و iOS تقریبا یکسان است. ابتدا در اپلیکیشن توییتر وارد حساب اصلی خودتان شوید. سپس روی عکس پروفایلتان در بالای سمت چپ صفحه بزنید. در منو باز شده، روی آیکون سه‌نقطه در بالای سمت راست پنل بزنید.

ایجاد حساب دوم در توییتر

دو گزینه در پایین صفحه ظاهر خواهند شد. با انتخاب Create a new account می‌توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد و آن را به این حساب متصل کنید. با انتخاب Add existing account نیز می‌توانید یک حساب توییتر که قبلا ایجاد شده است را به این حساب متصل کنید.

ایجاد حساب دوم در توییتر

در صورت گزینه اول را انتخاب کنید باید مراحل ساخت حساب توییتر را با ارائه آدرس ایمیل و سایر مشخصات طی کنید. در نهایت آن حساب به‌صورت خودکار به حساب فعلی شما افزوده می‌شود. اما با انتخاب گزینه دوم، پنجره زیر برایتان نشان داده می‌شود:

فعال کردن چند حساب کاربری در توییتر

در کادر اول نام کاربری و در کادر دوم نیز رمزعبور حسابی که می‌خواهید به حساب فعلی شما متصل شود را وارد کنید. در نهایت روی Log in بزنید. در صورتی که آن حساب دارای تایید هویت دومرحله‌ای باشد باید برای فعال کردن دو حساب کاربری در توییتر، کد موقت ورود را نیز پس از کلیک روی Log In وارد کنید.

در صورتی که با موفقیت وارد حساب دوم شدید، می‌توانید با نگه داشتن انگشتتان روی عکس پروفایل خود در بالای سمت راست صفحه خانه توییتر، بین حساب‌ها سوییچ کنید.

ساخت حساب گاربری دوم در توییتر

همچنین می‌توانید تصویر پروفایل را لمس کرده و از پنل ظاهر شده، روی یکی از حساب‌هایتان بزنید.

فعال کردن چند حساب کاربری در توییتر کامپیوتر

فرایند ساخت اکانت دوم توییتر در کامپیوتر نیز بسیار ساده است اما تفاوت‌هایی با نسخه موبایل دارد. برای جدا کردن حساب شخصی و بیزینسی در توییتر وب نیز کافی است روی تصویر پروفایل خود در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید. برای اضافه کردن یک حساب به حساب فعلی، روی Add an existing account کلیک کنید. در نسخه تحت وب امکان ساختن و اضافه کردن یک حساب جدید وجود ندارد و باید حساب را از قبل و به‌صورت جداگانه ساخته باشید.

ساخت اکانت دوم توییتر

با کلیک روی این گزینه، پنجره زیر برایتان بازخواهد شد.

نحوه ایجاد دو اکانت توییتر در یک گوشی

کافی است با نام کاربری و رمزعبور حساب دوم، لاگین کنید. حساب شما به حساب فعلی متصل می‌شود. پس از اتصال دو حساب، می‌توانید با کلیک روی تصویر پروفایل خود و کلیک روی حساب دوم، به آن حساب بروید.

ساخت اکانت جدید در توییتر

همانطور که گفتیم در نسخه وب امکان ساخت اکانت جدید در توییتر و اضافه کردن آن به یک حساب قدیمی به‌صورت همزمان وجود ندارد. اما می‌توانید یک حسابی که قبلا ایجاد شده است را به یک حساب دیگر اضافه کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آموزش تصویری ساخت اکانت توییتر ؛ نحوه کار با توییتر ...
امیر مسعود نوریان05 خرداد 1401 09:30

thumbnail

آموزش تصویری دیلیت اکانت توییتر با موبایل و کامپیوتر
محمد علی محمدی16 اردیبهشت 1401 09:30

سخن پایانی

ساخت اکانت دوم توییتر و اضافه کردن آن به یک حساب قدیمی، بهترین راه برای مدیریت همزمان دو حساب کاربری است. می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از روش‌های بالا، به‌صورت همزمان از 5 حساب مختلف استفاده و در همه آن‌ها نیز تنظیمات و محتوای جداگانه داشته باشید. نظر شما در مورد ایجاد حساب دوم در توییتر چیست؟ آیا از این قابلیت استفاده می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو