با ترفندی باور نکردنی به ثروت دست یافتم

منبع: نمکستان

15

1401/8/25

09:11


من با ترفندی که هیچکس باورش نمیشد من موفق شوم رفتم جلو اکنون یک میلیونر هستم در حوزه اسب. من با پرورش اسب ها توانستم این موفقیت و ثروت را بدست آورم. و از همه مهم تر دست چند جوان بیکار که پر از رویا بودند را گرفتم و به موفقیت رساندمشان.

من با ترفندی که هیچکس باورش نمیشد من موفق شوم رفتم جلو اکنون یک میلیونر هستم در حوزه اسب. من با پرورش اسب ها توانستم این موفقیت و ثروت را بدست آورم. و از همه مهم تر دست چند جوان بیکار که پر از رویا بودند را گرفتم و به موفقیت رساندمشان.

اسب ترکمن

اسب ترکمن

اسب ترکمن مقاوم ترین انواع اسبهای ترکمن هستند که با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار سازگار می باشند، این نوع اسبها کمتر دچار بیماری و آسیب می گردند، اکثر اسبهای آخال ترکمن در کشور ترکمنستان وجود دارند، حتی این اسبها در اروپا نیز دیده می شوند. اما قطعا تعداد آنها نسبت به اسبهای آخال موجود در کشور ترکمنستان بسیار کمتر است، مراکزی که پرورش دهنده اسبهای ترکمن هستند سعی دارند با نگهداری و پرورش اسبهای آخال ترکمن مانع از انقراض این اسبهای پر قدرت گردند، بدیهی است که برخی از اسبهای ترکمن به دلیل تعداد کمی که در سراسر دنیا دارند در حال انقراض می باشند، پس با ایجاد یک برنامه‌ ریزی مناسب می‌ توان تا حدودی مانع از انقراض آنها شد. بدین ترتیب کاملا می‌ توانید از بابت اصالت آنها مطمئن باشید، به علاوه این اسبها در این مراکز با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسند، مشتریان می‌ توانند از طریق ارتباط با این فروشندگان اسب ترکمن سالم و سرحال مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت در تعداد مورد نیاز خود سفارش داده و تهیه کنند، امروزه می‌ توان به صورت اینترنتی نیز با انواع اسبها با نژادهای مختلف را خریداری کرد.

اسب نژاد عرب

اسب نژاد عرب

یکی دیگر از دلایلی که اسب نژاد عرب مورد توجه قرار گرفته است سوارکاری است که افراد انجام می دهند. این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است. سوارکاری با اسب از قدیم الایام بسیار توصیه شده و یکی از ورزش های پر از هیجان است و بیشتر جوانان در این دو دهه اخیر استقبال زیادی از مجموعه های آموزش سوارکاری داشته اند. همانطور که گفته شد اسب ها دارای انواع مختفی است که با توجه به نژادش قیمت آن تعیین می شود. شناسایی این حیوان از طریق دم بلند و سر آن است. این نوع نژاد آنقدر از اهمیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است که سازمان جهانی اسب عرب برای حمایت از این اسب زیبا تشکیل شده است. این نوع نژاد بسیار زیبا و جذاب است و گاها افرادی که از این اسب نگه داری می کنند استفاده نمایشی از آن دارند و هیچ گاه برای سوار کاری از این نژاد استفاد نمی کنند. ثبت سفارش مستقیم اسب نریان عرب امکانی است که این مجموعه فراهم ساخته و افراد قادرند به راحتی نژاد مورد نیاز خود را خریداری کنند. از آنجا که خرید عمده قسمتی بسیار پایین تر از نمونه های دیگر دارد، تهیه تعداد بالایی از این حیوان در ازای پرداخت مبالغی اندک امکان پذیر خواهد بود.

اسب اصیل

اسب اصیل

یکی از عوامل مهمی که موجب استقبال بازرگان های دیگر که کشور ها برای خرید اسب اصیل شده است؛ اصالت نژاد ها و آموزش دادن درست به این حیوان می باشد که برای سوار کاران حائز اهمیت است؛ زیرا از آسیب های جدی به آن ها جلوگیری می شود و دیگر عامل خرید این حیوان عمر طلانی و قدرت بدنی بسیار بالای آن می باشد. اخیرا پرورش اسب بسیار رونق گرفته و اغلب افراد برای این ورزش به دنبال اسب های سالم و کامل هستند. صادرات اسب ایرانی به خاطر نژاد اصیل و اندام خاص آن مورد توجه قرار گرفته است. این حیوان اگر کمی سرکش باشد، باید با صبر و حوصله به تربیت آن پرداخت و طبیعتا سوار کار با حوصله هم میخواهد که در زمان واکنش های آن با آرامش با او رفتار نماید. در هنگام خرید آن باید به سن و دندان های آن و همچنین فردی که آن را پرورش داده است دقت نمود تا بتوان اسبی با سلامت کامل را خریداری نمود. سوار کاران همواره در پی خرید اسبی که دارای ساق پاهای بلند و جوان باشند تا در هنگام سواری تحرک به جا داشته و در زمان اعمال قدرت برای آن ها خطری را به وجود نیاورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو