کسی هم فکرش را نمیکرد من در حوزه روسری میلیونر شوم

منبع: نمکستان

15

1401/8/25

09:11


هرموقع میگفتم من میخواهم یک مغازه روسری فروشی راه بیاندازم اطرافیانم میگفتن تو به درد اینکار نمیخوری اما من از این حرف ها واسه خودم انگیزه ساختم تا توانستم در حوزه انواع شال و روسری فعالیت داشته باشم و الان یک میلیونر در حوزه روسری هستم.

هرموقع میگفتم من میخواهم یک مغازه روسری فروشی راه بیاندازم اطرافیانم میگفتن تو به درد اینکار نمیخوری اما من از این حرف ها واسه خودم انگیزه ساختم تا توانستم در حوزه انواع شال و روسری فعالیت داشته باشم و الان یک میلیونر در حوزه روسری هستم.

روسری انگلیسی

روسری انگلیسی

امروزه در بسیاری از فروشگاه ها انواع روسری انگلیسی با طرحهای گوناگون در سراسر کشور به فروش می رسد. از آنجایی که شال و روسری رایج ترین پوشاک زنانه در ایران است، این مجموعه به یکی از مراکز اصلی تولید و عرضه این محصول تبدیل شده است و ایران روسری هایی با طرحها و نقشهای مختلف تولید می کند که مختص کشور است و در هیچ جای دنیا یافت نمی شود. اولین نکته ای که هنگام خرید روسری باید توجه نمود، نوع پارچه آن است چرا که همه پارچه ها برای روسری مناسب نیستند. روسریهایی که از پارچه ترمه ابریشم هستند دارای ماندگاری بالا بوده و نسبت به سایر روسریها گرانتر و با ارزش تر است، از دیگر ویژگیهای این پارچه نرمی، سبکی و زیبایی خیره کننده آن است. پارچه ابریشمی به راحتی اتو می شود و برای مجالس و مکانهای رسمی ایده آل است و این نوع روسری برای هر چهار فصل مناسب می باشد، در ضمن ابریشم توانایی حفظ رطوبت در پوست و مو را دارد، علاوه بر این به دلیل خواص ضد حساسیتی که دارد برای افرادی که پوست حساس دارند فوق العاده است.

روسری کشمیر

روسری کشمیر

در کنار همه ی روسری فروشیهای موجود در بازار، روسری کشمیر فروشی نگین ظفر نیز دارای جدیدترین و به روز ترین طرحها می باشند از روسری و شالهای قواره بزرگ گرفته تا انواع شال و روسریهای کوتاه و نازک که این روزها ترند شده اند را موجود دارد. بسیاری از خانمهای جوان و پیروی مد امروزه از روسری کوتاه استفاده می کنند و نوع خال خالی آن بسیار پر فروش و محبوب می باشد. اگر شما به دنبال یک مدل خاص و به خصوص می گردید می توانید به روسری فروشی خیابان ظفر مراجعه کرده و ضمن پیدا کردن محصول مورد نظرتان از کیفیت بالا و درجه یک شال و روسریهای آنها استفاده نمائید. اما این امکان خرید حضوری برای کسانی می باشد که در همین شهر زندگی می کنند اگر می خواهید که در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و یک محصول ایده آل و جدید را خریداری نمائید حتما به فروشگاه های آنلاین سر بزنید. خرید به صورت اینترنتی حتی برای عمده فروشان و کسانی که فروشگاه های مربوط به پوشاک یا فروش شال و روسری دارند نیز مفید می باشد و می توانند محصول خود را ارزان و سالم درب منزل تحویل گیرند بدون آن که بخواهند هزینه ی اضافی پرداخت کنند.

روسری کوتاه

روسری کوتاه

علاوه بر این که این روسری کوتاه را می توانید با استایل مجلسی هماهنگ کنید می توانید از آن برای پوششهای اسپرت هم استفاده داشته باشید. یکی از پر طرفدار ترین پوشاکی که امروزه بسیار توسط خانمها استفاده می شود روسری کوتاه فانتزی می باشد که دارای ظاهری متفاوت و زیبا می باشد. سایز و اندازه این روسریها نسبت به دیگر روسریها کوچک تر است و افرادی که می خواهند جلوه خاص تری را برای خودشان ایجاد کنند از این مدل محصول استفاده می کنند. شاید برایتان این نکته جالب باشد که رنگ مو شما می تواند در انتخاب این روسری زنانه بسیار حائز اهمیت باشد. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که روسری کوتاه در سبک قدیمی بیشتر از جنس ساتن می باشد و دارای ظاهری براق می باشند این مدلها دارای وزنی سبک هستند و کمتر چروک کمی شوند لذا این مدلها را می توانید در تمام فصول استفاده داشته باشید. نوعی از روسریها در جنس روسری نخی ژاکارد می باشند این نوع بسیار مناسب افرادی می باشد که در مناطق گرمی ساکن هستند چرا که جنس لطیفی را دارد و بسیاری از خانمهای جوان بیشترین استفاده را از این محصولات دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو