راهنمای انتخاب رنگ کرم پودر با توجه به رنگ پوست

منبع: گهر

16

1401/8/25

14:04


یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های آرایشی رنگ و کیفیت کرم پودر است که با توجه به نوع و رنگ پوست فرد باید انتخاب شود. انتخاب کرم پودر مناسب هر پوست امر بسیار مهمی است که می‌تواند بسیار سخت باشد. برای انتخاب کرم پودر مناسب ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. انواع کرم پودر برای پوست خشک، حساس، چرب و مختلط متفاوت است. در صورتی که نوع کرم پودر انتخابی شما صحیح نباشد، می‌تواند کل آرایش صورت شما را زیر سوال ببرد. در ادامه هر آنچه که شما برای خرید یک کرم پودر مناسب پوست خودتان نیاز دارید را آورده‌ایم، با ما همراه باشید تا بتوانید یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

راهنمای انتخاب رنگ کرم پودر با توجه به رنگ پوست, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

انتخاب کرم پودر بر اساس نوع پوست

همان طور که گفته شد نوع پوست با کرم پودر باید مطابقت داشته باشد.

کرم پودر مناسب پوست چرب

به طور مثال افراد با پوست چرب، باید از کرم پودری استفاده کند که کاملا فاقد چربی باشد. وجود هر نوع روغن در کرم پودر این افراد موجب افزایش ترشح چربی از درون پوست می‌شود. در صورتی که کرم پودر انتخابی شما اشتباه بوده و متناسب با نوع و رنگ پوستتان نباشد، چهره‌تان بسیار غیر طبیعی به نظر خواهد رسید و جذابیت خود را از دست خواهید داد.

کرم پودر مناسب پوست خشک

افراد دارای پوست خشک نیاز به کرم پودرهایی دارند که میزان چربی و خاصیت مرطوب کنندگی بیشتری داشته باشد. این دسته از افراد اگر به عنوان زیرسازی از کرم آب رسان و مرطوب کننده استفاده کنند، سرزندگی و شادابی پوستی دو چندان خواهند داشت.

کرم پودر مناسب پوست مختلط

افراد دارای پوست‌های مختلط در صورتی که از موس به جای کرم پودر استفاده کنند، زیبایی پوستشان را تضمین می‌کنند. کرم‌های این دسته از افراد حالت پودری بیشتری باید داشته باشند.

کرم پودر مناسب پوست حساس

توجه داشته باشید اگر پوست حساسی دارید، کرم پودر شما باید بدون بو باشد. در صورتی که در آن از عطر استفاده شده باشد موجب خارش و التهاب پوستتان می‌شود. اگر پوستتان دارای جای جوش و لک است، باید کرم پودر با قابلیت پوشانندگی بالا تهیه نمایید. انواع کرم پودر در سایت موتن رو معرفی شده است، همچنین با توجه به نظر دیگر کاربرها می‌توانید یک انتخاب فوق العاده داشته باشید.

برای انتخاب رنگ مناسب چه کنیم؟

اگر در انتخاب رنگ کرم پودر خود دچار تردید شده باشید با کمک مشاوران حاضر در وب سایت موتن‌رو می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه معتبر این است که تمامی کالاها دارای تاریخ انقضا هستند. در صورتی که کرم پودر تاریخ انقضا نداشته باشد می‌تواند پوست شما را به راحتی دچار مشکلات متعدد کند. بنابراین حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

راهنمای انتخاب رنگ کرم پودر با توجه به رنگ پوست, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

از کجا متوجه شویم که کرم پودری که استفاده کرده‌ایم، انتخاب اشتباهی بوده است؟

در صورتی که پوستتان به قدری روشن شده باشد که چهره‌تان بی حال و مریض گونه به نظر برسد، نشان می‌دهد که کرم پودرتان نسبت به رنگ پوستتان روشن‌تر است و انتخاب درستی نبوده است. همچنین اگر پس از زدن کرم پودر متوجه شدید که رنگ پوستتان کدرتر از حالت عادی شده است، نشان می‌دهد کرم انتخابی شما تیره‌تر از پوستتان بوده و انتخاب شما غلط است. به طور کلی زمانی که کرم پودری را استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که رنگ صورت و گردنتان پس از استفاده از کرم تفاوت چندانی نداشته باشد.  برای انتخاب کرم پودر باید توجه داشته باشید که به نکات مهم برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودرروی صورت توجه کنید.

برای خرید کرم پودر باید به جز تناسب رنگی، به شرایط آب و هوایی و فصلی نیز توجه داشته باشید. ممکن است پوست چربی داشته باشید ولی در فصل پاییز و زمستان که سرد و خشک هستند، پوستتان کم آب و چربی آن کم شود. در این شرایط حتما نیازی نیست کرمی را انتخاب کنید که فاقد هرگونه چربی باشد. همچنین در فصل تابستان به دلیل آفتاب سوزان می‌توانید کرمی را برگزینید که دارای خاصیت SPF باشد.

چگونه رنگ پوست را تشخیص دهیم؟

رنگ پوست‌ در دسته‌های مختلف گرم، سرد و خنثی قرار می‌گیرد. به طور کلی برای تشخیص رنگ پوستتان ابتدا باید رنگ زمینه پوست را تشخیص دهید. به طور کلی تشخیص رنگ پوست کار بسیار دشواری است ولی با توجه به برخی ویژگی‌های ظاهری می‌توان آن را تشخیص داد.

افراد با پوست گرم: پوست این دسته از افراد زمانی که زیر نور خوشید قرار می‌گیرند، تیره و برنز می‌شود. اگر به مچ دست این افراد نگاه کنید، می‌بینید که رنگ رگ دستشان سبز است. یک شال سفید رنگ را کنار پوست این افراد قرار دهید، پوستشان متمایل به رنگ زرد دیده می‌شود. رنگ چشم‌های افرادی که پوست گرم دارند به طور معمول فندقی، کهربایی و قهوه‌ای است. هم‌چنین می‌توان با استفاده از کرم پودر سیاهی و تیرگی دور چشم را از بین برد.

افراد با پوست سرد: افرادی که رنگ پوست سرد دارند، با قرار گرفتن زیر نور آفتاب، پوست متمایل به صورتی پیدا کرده و به راحتی دچار آفتاب سوختگی می‌شوند. اگر به رگ مچ دست این افراد توجه کنید، رگ‌های آبی یا بنفش را مشاهده خواهید کرد.

افراد دارای پوست خنثی: این افراد زمانی که زیر نور خورشید قرار می‌گیرند، رنگ پوستشان نه صورتی می‌شود و نه برنز. اگر به رنگ رگ مچ دست این دسته از افراد توجه کنید، سبز و آبی است.

 

مرحله انتخاب کرم پودر

پس از اینکه رنگ پوست را تشخیص دادید نوبت به انتخاب کرم پودر می‌رسد. هر رنگ پوستی باید کرم پودری با همان تناژ رنگ تهیه کند. به طور مثال فردی که رنگ پوستش گرم است، رنگ کرم پودرش باید، بژ، برنزه، کاراملی یا طلایی باشد. همچنین افرادی که رنگ پوستشان سرد است، باید رنگی را انتخاب کند که تم آن قرمزی داشته باشد. رنگ‌هایی که به صورتی نزدیک است گزینه مناسبی هستند.

لازم به ذکر است که افراد با رنگ پوست خنثی باید رنگ‌های نود را برگزینند. زمانی که کرم پودری را استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که رنگ صورت و گردنتان تفاوت چندانی نباید داشته باشد.

خرید بهترین کرم پودر از مو تن رو

شما می‌توانید با خرید انواع کرم پودر از مو تن رو، بهترین تجربه خرید اینترنتی محصولات آرایش پوستی را داشته باشید. به علاوه با دنبال کردن مشخصات محصول و راهنمای خرید، بهترین تصمیم گیری برای انتخاب کرم پودر را خواهید داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو