7 برند گوشی موبایل که قیمت مقرون به صرفه ای دارند

منبع: فوت و فن

23

1401/8/25

16:49


گوشی هوشمند امروزه به ارزشمندترین قسمت از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. از کودک تا بزرگسال به این وسیله هوشمند احتیاج دارند.

7 برند گوشی موبایل که قیمت مقرون به صرفه ای دارند

گوشی هوشمند امروزه به ارزشمندترین قسمت از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. از کودک تا بزرگسال به این وسیله هوشمند احتیاج دارند. گوشی هوشمند باعث سرعت بخشیدن به کارهای روزانه ما می‌شود و بسیاری از کارها مانند کارت به کارت و استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی امروزه با گوشی هوشمند انجام می‌پذیرد. نکته مهم در خرید این گوشی‌ها قیمت مناسب و کاربرد آنها است. اگر قصد خرید تلفن هوشمند جدیدی دارید ما قصد داریم در این مقاله چند دستگاه تلفن هوشمند با قابلیت‌های متنوع و قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

۱. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

این تلفن هوشمند در سه رنگ جذاب به بازار عرضه شده است. قیمت مناسب گوشی موبایل سامسونگ مدل A13 باعث جذب خریداران به این دستگاه هوشمند شده‌ است. امکانات بالا و قیمت مناسب دستگاه ارزش خرید این کالا را افزایش داده است. از امکانت این گوشی می‌توانیم به دو سیمکارته بودن و ظرفیت 128 گیگابایت حافظه آن اشاره کنیم. رم 4 گیگابایتی و رزولوشن 50 مگاپیکسلی دوربین و همچنین صفحه‌ نمایش با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2408 از مدل PLS LCD از دیگر امکانات این گوشی هوشمند سامسونگ است. برای خرید راحت‌تر این دستگاه می‌توانید قیمت روز انواع گوشی موبایل را در فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده کنید و از یک خرید آنلاین و مطمئن لذت ببرید.

۲. گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70

هوآوی بار دیگر با درنظر گرفتن بودجه پایین برخی خانوارها و نیاز به یک دستگاه هوشمند با امکانات ویژه اقدام به تولید یک گوشی موبایل با قیمت مناسب کرده است. پیش‌تر نیز این برند تولیدات باکیفیت خود را در قالب محصولات مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده بود. گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 یک گوشی میان رده از برند هوآوی است که امکانات قابل قبولی را برای مصرف کننده ارائه کرده است. از امکانات ویژه این دستگاه هوشمند می‌توانیم به رزولوشن 48 مگاپیکسلی دوربین اشاره کنیم. 3 لنز در پشت گوشی با طراحی متفاوت قرار گرفته است و یک لنز سلفی در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی 2 سیمکارته و با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه است. رنگ‌های سفید، آبی و مشکی از این دستگاه موجود است و شما می‌توانید در جمعه سیاه یا بلک فرایدی این گوشی هوشمند را با بهترین قیمت سفارش دهید.

۳. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 

گوشی موبایل گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 با ارائه عملکرد عالی در میان سایر تولیدات برند شیائومی به عنوان یک پرچم‌دار در میان گوشی‌های میان رده با قیمت پایین شناخته می‌شود. قیمت پایین و علکرد بالای این دستگاه باعث محبوبیت آن در میان مصرف‌کنندگان شده است. رزولوشن عکاسی 50 مگاپیکسلی، نسخه سیستم عامل اندروید 11، صفحه‌نمایش امولد با ابعاد 6.43 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت از بعضی ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه هوشمند است. باتری این گوشی موبایل در حالت استفاده عادی تا 2 روز طول عمر دارد و به همین خاطر به عنوان یک دستگاه مناسب برای انواع بازی شناخته می‌شود.

۴. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S

یکی دیگر از تولیدات مقرون به صرفه برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10Sاست. این گوشی همراه هوشمند دوسیمکارته و با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین رم 6 گیگابایتی است. این گوشی موبایل به دلیل رزولوشن بالا کیفیتی سبیه به یک دوربین عکاسی ارائه می‌دهد. رزولوشن 64 مگاپیکسلی این گوشی موبایل و 4 سنسور قدرتمند دوربین باعث ارتقا کیفیت دوربین این گوشی هوشمند شده است. صفحه‌نمایش اولد 6.43 اینچ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از دیگر ویژگی‌های شاخص این دستگاه هوشمند است. صفحه نمایش قدرتمند این دستگاه با تراکم بالای پیکسل از مهمترین ویژگی‌های این گوشی موبایل است که آن را به یک گوشی موبایل در رده گوشی‌های پرچم‌دار نزدیک می‌کند.

۵. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G SM-A336

سامسونگ با تولید مدل Galaxy A33از گوشی هوشمنده میان رده سری A خود رونمایی کرد. این دستگاه هوشمند قابلیت‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. دوربین 48 مگاپیکسلی با چهار لنز و مقاومت در مقابل آب تا عرض 1 متر و زمان 30 دقیقه از جذاب‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. قابلیت مقاوت در آب یکی از ویژگی‌هایی است که این دستگاه را نسبت به مدل‌های هم رده ارزشمند می‌سازد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 علاوه بر ویژگی‌های گفته شده دارای یک حسگر اپتیکال در زیر صفحه گوشی است و برخلاف گوشی‌های میان رده که حسگر در پشت دستگاه قرار دارد، حسگر اثرانگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش سوپر امولد  با ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل و ظرفیت 128 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل هوشمنمد است که باعث ارزنده بودن آن در مقابل قیمت شده است.

۶. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 SM-M325

گلکسی M32 یکی دیگر از گوشی‌های میان رده با کیفیت بالای سامسونگ است که قیمت به صرفه آن باعث توجه خریداران به این گوشی هوشمند شده است. دوربین با لنز 64، دو سیمکارته، رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایتی، نمایشگر تمام صفحه سوپر امولد و طراحی زیبا بعضی از ویژگی‌های این گوشی موبایل است. یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی‌های سری M سامسونگ صفحه نمایش مقاوم در مقابل ضربه است که باعث محبوبیت این گوشی‌های شده است. تقریبا می‌توانید اطمینان داشته باشید که تلفن همراه شما تا حد زیادی ضربه را تحمل خواهید کرد.

۷. گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 NAM-LX9 

Nova 9 از دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه هوآوی است که امکانات ویژه آن باعث افزایش ارزش خرید آن شده است. این گوشی در میان گوشی‌های رده بالا ی برند هوآوی قرار دارد و امکانات فنی و طراحی زیبای آن باعث افزایش قیمت این دستگاه نسبت به سایر مدل‌ها شده است. صفحه‌نمایش اولد با ابعاد 6.57 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل، رزولوشن 50 مگاپیکسلی دوربین با لنزهای عریض و فوق عریض، باتری 66 وات با قدرت بالا، رم 8 گیگابایتی که برای نصب انواع بازی عالی است و حافظه 128 گیگابایت از مهمترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند رده بالا از سری nova است.

خرید گوشی هوشمند از یک مرجع مطمئن بسیار مهم است. در صورت خرید از سایت اینترنتی دیجی‌کالا شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در صورت هرگونه مشکل امکان مرجوع کرده کالا را خواهید داشت و همچنین کالا در سلامت کامل به دستتان خواهد رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو