ادعایی درباره ماجرای اعتراضات در بازار آهن

منبع: برترین ها

11

1401/8/25

18:44


پیش از ظهر امروز تصاویری از بسته شدن مغازه‌های بازار آهن تهران منتشر شد. خبرنگار فارس مشاهدات خود از اتفاقات این بازار را روایت می‌کند. در ادامه بخوانید.

فارس: پیش از ظهر امروز تصاویری از بسته شدن مغازه‌های بازار آهن تهران منتشر شد. خبرنگار فارس مشاهدات خود از اتفاقات این بازار را اینگونه روایت می‌کند: امروز حدود ساعت ۱۱ تعداد حدود ۱۰۰ نفر در ابتدای بازار شروع به سر دادن شعار کردند و تعدادی لاستیک همراه داشتند که آن‌ها را به آتش کشیدند. درپی این اتفاق دود غلیظی در بازار آهن پخش شد که مربوط به آتش گرفتن همین لاستیک‌‎ها بود.

ادعایی درباره ماجرای اعتراضات در بازار آهن

یکی از کسبه به خبرنگار ما می‌گوید: این افراد با آتش زدن لاستیک‌ها در خیابان اصلی ترافیک ایجاد کردند و مانع تردد خودروها برای بارگیری شدند.

این کسبه در ادامه گفت: با حضور ماموران انتظامی اغتشاشگران به داخل بازار حمله کردند و ماموران هم به دنبال آن‌ها آمدند، که حدود یک ساعت بعدش اوضاع مجدد آرام شد. تعدادی خودرو هم توسط آشوبگران تخریب شد.

آهن‌فروش دیگری به خبرنگار فارس گفت: آشوبگران از کسبه خواستند که همراهی کنند که کسبه همراه نشدند؛ با حضور ماموران آن‌ها به داخل بازار فرار کردند و ماموران مجبور شدند گاز اشک‌آور استفاده کنند که ما برای یکی دو ساعت مجبور شدیم مغازه را ببندیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران در تشریح اتفاقات امروز بازار آهن بیان کرد: بلوار بهار به‌طور عادی چون محل تردد خودروهای زیادی است که برای بارگیری به بازار مراجعه می‌کنند لذا اغتشاشگران از این فرصت سوء‌استفاده کرده و و ایجاد ترافیک سعی در ایجاد التهاب در بازار را داشتند.

رستگارپور ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی، اغتشاشگران به داخل بازار آهن فرار کردند، ماموران به ناچار برای متفرق کردن آن‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کردند که کسبه با خاطر حضور آشوبگران و انتشار گاز اشک‌آور برای ساعاتی برای حفظ تجهیزات خود مجبور به بستن مغازه‌ها شدند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو